Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci trpelivec z kolekce Masoala
Autor: sédy (Občasný) - publikováno 1.8.2006 (00:40:08)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
stínostín (Občasný) - 1.8.2006 > technika fotáku a příslušenství je čím dál dostupnější fotek se dá namlátit na cartu tisíce, tak se bude fotit kdeco a náměty a obsah budou čím dál banalnější... proč to nepřenecháš dětem do hodiny přírodopisu a neděláš něco pořádného!
Body: 1
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 1.8.2006 > stín mrtvých> je to kvalitni a pekna fotka...to co ty vykladas s ni nema nic spolecneho
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 1.8.2006 > sédy> všíchni fotte ještěrky,motýly a pampelišky... to z dnešní technikou jde perfektně, ale nezapomínejte taky na filosofii a obsah... pěkné to je... to máš pravdu, kvalitní taky... v tom není problém, ale je to všechno?
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 2.8.2006 > stín mrtvých> 

souhlasim, ze namet neni originelni..taky se ale nezabyvam jen prirodopisem...coz by melo tuto diskuzi jaksy vyresit...

mame tu preci rubryku zvirata ve fotografii, nemela by byt k mani?


<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 3.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 1.8.2006 > trpelivec krásny..farebný, ale inak..prepáč, nie! hlavne mrzí, že nie je celý a tá vec vľavo..
Body: 3
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 1.8.2006 > Karhaj(Sinner)> no vidis me se zase ta fotka co jsi dal jako ukaz zda jak z ucednice jinak nezajimava a neostra...tvoje poznamka se me nedotkla jen jsem chtela mit jasno jak mam hodnotit tvoji 3... taky vedet co je pro tebe norma a co bych se z ty normy mohla poucit, diky
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 1.8.2006 > Karhaj(Sinner)> vzdyt taky nemusi byt celi...zadna foto ucebnice neklade nekomu na srdce ze objekt musi byt zobrazen cely ...rekni jak by sis predstavoval prefektni fotku takoveho jestera...mas priklad?
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 1.8.2006 > sédy> jsi hrozně vztahovačná, on zde napíše svůj názor, že by se mu to líbilo, kdyby byl celý a ty na to, ať ukáže učebnici, kde se píše, že musí být ještěr celý..proboha, kam to spěje, když už ani člověk nemůže říct jak to cítí...apropo ještěry fotím taky a snažím se o to aby tam byl vždy celý a proč?? jelikož když mu useknu hlavu nebo ocas, nikdy to není ten krásný ještěr, kterým on je, ale jen nějaký kus čehosi..prostě ukázat celou jeho krásu, v tom si myslím je velká síla...
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 2.8.2006 > mmiiaa> 

nema cenu resit jestly jsem vztahovacna.. narikala jsem nic o tom ze mi ma ukazat ucebnici ale ze to nikde nestoji.. takze tim akorat poukazavam na to ze jsem toho NAZORU ze nemusi byt celi aby vypadal zajimave.. nevidim v tom zadnou agresi..pouze chci zjistit kde se to da zlepsit..je na tom neco spatneho??

 

K tomu co je zajimaveho ...pro me je detail zajimavejsi nez celek...napriklad cely clovek muze vypadat jak socka a byt navabny ale ma treba pekne oci...myslim ze peknou fotku nedela celek objektu


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 4.8.2006 > sédy> jakou agresi??ty o koze, my o voze...nema cenu ti cokoliv rikat, vzdyt ty o nase nazory ani nestojis..priste radeji uveď: vase nazory me nezajimaji, zajima me jen to co se pise v ucebnicich..ach bože...
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 4.8.2006 > mmiiaa> 

uz se te nekdo zeptal jestly mas nejakej osobni problem? mam pocit ze takovyhle diskuze potrebujes nebo ze to ani jinak neznas...naopak se velmi snazim dozvedt se nazor druhych ale tak abych tomu rozumela... vsimla jsi si treba ze jsme se dohodly uplne normalne ...copak nemam pravo se pozeptat nebo vysvetlit moje mineni... a nech si pubertacky ...ach boze... ..onanie v pruzeni nebo co?

 

plkame si a ty me zacnes odsuzovat z duvodu chycenych buhvy kde

 

 

 


<reagovat 
 sédy (Občasný) - 4.8.2006 > mmiiaa> pak jsi jeste neco popletla.. prijdes na to?
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 6.8.2006 > sédy> proboha, co ty jsi zač..nepřijdu a ani nechci..seru na tebe a na tvé díla, které jsou dle učebnic..fuck!!
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 7.8.2006 > mmiiaa> ale opravdu jsi si zacala ty... ja jsem v klidu
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 (3) 4 5 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter