Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
hrachovková sračka
Autor: mmiiaa (Občasný) - publikováno 31.7.2006 (09:37:28)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cocotské minuty...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Návštěvníci se i přes brodění ve sračkách náramně bavili...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plastové sračky...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hovnové sračky...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bahnové sračky...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lidské sračky...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Ron (Občasný) - 31.7.2006 >
<reagovat 
Čtenář - 31.7.2006 > Bombasračky!
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 31.7.2006 > čtenář> tak se to dá taky nazvat:))
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 31.7.2006 >

Jako reportáž bavilo :)


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 31.7.2006 > Mishela> 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 31.7.2006 > pobavilo :)
Body: 5
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 31.7.2006 >
<reagovat 
xmark (Občasný) - 31.7.2006 > Ta první docela jo, i když by asi šel udělat lepší záběr, to ostatní jsou s***ky, což je u nich ostatně napsáno :-)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 31.7.2006 > xmark> přesně tak..samé sračky:))
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 31.7.2006 > škoda, nějak jsem to letos nestíhnul... :-)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 31.7.2006 > Smetiprach> 

čtvrtek+pátek byl luxusní..ale my co přijeli jen na vichřicovou sobotu, jsme to pěkně odesrali..ale pivka bylo dost, takže nějaké válení v baltě nám nevadilo:)


<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 31.7.2006 > mmiiaa> bez bahna by to přeci byla děsná nuda... :-))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 31.7.2006 > Smetiprach> přesně tak..pořádný sračky, jinak to je hovno festival:))
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 31.7.2006 > :-)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 31.7.2006 > TheThing> no ono Elektrickmani jsou takový osobití:))
<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 31.7.2006 > cocoti jsou šračky to beru :)
Body: 5
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 31.7.2006 > Za první foto a reportáž, kam bych nešel.
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 1.8.2006 > Minimalista> taky mne tam již neuvidí
<reagovat 
skold (Občasný) - 31.7.2006 > já byl jednou z těch sraček..perhaps jsem tě taky viděl...ale trochu opile...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 1.8.2006 > sköld> si děláš prdel?? sakra, jsi měl říct:)
<reagovat 
R.Luka (Občasný) - 2.8.2006 > jo myslim,ze to mohlo byt fain i ty fotky jsou fain....
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 3.8.2006 > Pekna reportáž za pět bodu. A za čtvrtou fotku doporučení. 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Estel (Občasný) - 15.8.2006 > Ty nerada Cocotty? Tos teda skončila holčičko..na ty nedám dopustit
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.8.2006 > Estel> já se někde vyjádřila že je nemám ráda???já je miluju, ale prostě se mi ta fotka hodila do kolekce sraček:)))
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 15.8.2006 > mmiiaa> 

no právě proto se vzpírám.... že sou v hromadách sraček....

šmarja v pátek na ně du... no nic.... já jen...právě sis zachránila život ;)


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.8.2006 > Estel> ufff...juchuchůůů...děkuji, moc Ti díky...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 17.8.2006 > tsk ten volepenej hajzl je epesní...;)ostatní fotky taky...uplně cejtim ten smrad...;)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 17.8.2006 > Max Bubakoff> smrad ze zashitovaných prdelí
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 19.11.2006 > ty seš švihlá!:)
Doporučil 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 4.12.2006 > ztratila> tys mě normálně odhalila:))
<reagovat 
butch (Občasný) - 8.8.2007 > :)
<reagovat 
point (Občasný) - 23.12.2008 > I když mě vůbec neznáš a já tebe asi taky ne...Touhle dekadentním fotostory jsi vystihla můj pojebanej život. Úplně se vidím, jak se brodím tímhle hnusným, pojebaný, sračkozním dethem vytvořeným z plastu až do uplného konce. jo a ten domrdanej rok jsem se tam taky válel v těch pojebnejch psychosračkách jen škoda, že ti popičisti nedokázali dát do kupy to kvůli čemu jsem tam přijel.kokoti voe od té doby jsem tam nepách:-)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 20.7.2010 > point> tak co život, už je to lepší??? :))
<reagovat 
point (Občasný) - 1.9.2010 > mnohem lepší :-) Díky za starost
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter