Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kapitánko
Autor: ma.larysava (Občasný) - publikováno 3.8.2006 (13:10:41)
Zapomínáš,docela často
vypít si kávu
a sundat šperky,
když jdeš do vany
a vytáhnout tampon z pipky

Čekáš na přechod
na přechodě
ti snad už jen semafory
sklánějí poklony
a ty si stěžuješ na lámavost nehtů

(možná kdyby sis je tak moc nelakovala,za mlada)

Klapot tvých sešmatlaných podpatků
je známým rytmem města
a laciný parfém
zakrývá stařecký pach

A když už po páté
procházíš kolem
a cigaretu co žmouláš v prstech
sis ještě nezapálila

Musím se ptát

Zapomínáš snad i to,
že Hitler byl gay,kapitánko?



Poznámky k tomuto příspěvku
maxima gali (Občasný) - 3.8.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 3.8.2006 >

nazbúdam

no hlavne bol nekrofilne naladený, čo má spoločné so mnou a čo je vlastne v tom celom problém, ako píše Fromm

takže po večeroch si opakujem: milujem život, milujem život - až to budem často opakovať, snáď sa trošku odnekrofilním

príťažlivo provokujúce

 


Body: 5
<reagovat 
 ma.larysava (Občasný) - 3.8.2006 > maxima gali> Dakujem:)
<reagovat 
moyri (Občasný) - 3.8.2006 > jakási snaha šokovat vyznívá u mne do prázdna a navíc Hitler nebyl gay,nejen s Braunovou spával a fotil si její pozadí,je to žvást
Body: 1
<reagovat 
 ma.larysava (Občasný) - 3.8.2006 > moyri> To,že s ní spal ještě nic neznamená.A navíc,myslím že v básních můžu použít kolik žvástů budu chtít,od toho tady jsou.
<reagovat 
 frency (Občasný) - 3.8.2006 > Markéta Kainová> ...se žvástama bych raděj zpomalil, aby se ti nestalo, že si šlápneš do vlastního...
<reagovat 
skold (Občasný) - 3.8.2006 > já ti nevím...něco jo..něco ne...konec špatnej...
Body: 3
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 3.8.2006 > že by stařena používala tampón? např. tohle tam drhne mně
<reagovat 
 ma.larysava (Občasný) - 3.8.2006 > MiKa> některé ženy nerady stárnou,jsou pořád mladé,a tahleta zase tak stará není.Je to typ té věčné dámy,trochu šlapky.Viděl/a jsi klip od the strokes na juicebox tuším???Tam přesně taková paní je...tahleta tampon používá.
<reagovat 
čtenář Pablitofracek - 3.8.2006 > Myslím, že typ téhle ženy má Hitlera geje pěkně u prdele ...jinak to není špatný, ale NĚCO tam drhne ...možná je z toho cítít příliš velká snaha o nadstandartní popis obyčejný báby, co se už nekontroluje a vlastně o tom svým zkurveným životě ani moc neví ...
<reagovat 
 ma.larysava (Občasný) - 3.8.2006 > čtenář> Hitler ji zajímat nemusí.Stačí když ji zajímá to co za život zjistila,to jak to dokáže využít a užít.Mohla zjistit že Hitler je gay nebo cokoliv jiného.Neberte to tak doslova:)A co drhne?
<reagovat 
 Pablitofracek (Občasný) - 6.8.2006 > Markéta Kainová> Celou báseň se zabýváš jen jejím zapomínáním a tak mi tam chybí něco, co by ji mohlo vykreslit i jiné strany - právě ta zmínka o Hitlerovi gejovi ji ještě víc háže do sraček, ve kterých už tak je až po krk ...Vlastně jsi v té básni popsala člověka s presenilní demencí ...pak by tam možná opakovaná vzpomínka na dávnou minulost mohla hrát svou roli ... a já bych Ti počet bodů zvýšil na 5 ...ještě by jsi musela změnit název básně na ...Kapitáne, kam s tou lodí ...:)))
Body: 4
<reagovat 
 ma.larysava (Občasný) - 6.8.2006 > Pablitofracek> No já se docela začínám vyžívat v koncích,které k básni nakonec vůbec nesedí.Stejně jako když "žlučové kyseliny se bouří", jako bych tím vytrhnutím popřela všechno,co jsem před tím napsala.
<reagovat 
afro (Občasný) - 11.8.2006 >

Ale jo, fajn...

 

Ten "přechod na přechodě" mi připadá samoúčelný... já vím, že je těžké odolat...

 

Jo a taky věčně něco nedopíjím...

 

 


<reagovat 
tykve (Občasný) - 11.8.2006 > hohohoho
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 4.8.2006 >

http://www.blisty.cz/art/11606.html

 

Hitler neustále (většinou úspěšně) aktivoval energii ostatních lidí, aby směřovala k jeho osobě. Tato dostředivá dispozice je typická pro ženy. V této souvislosti je zajímavé tvrzení německého historika Lothara Machtana, že Hitler byl homosexuál. Machtan říká, že Hitler měl v životě více těsných přátelství s muži než se ženami. Dvacetiletý Hitler žil v roce 1908 asi čtyři měsíce v jedné místnosti s Augustem Kubizekem a nosili třeba i stejné věci. Kubizek po létech napsal: "Lidé nás museli považovat za bratry a my jsme to také chtěli." Z první světové války pochází Hitlerovo důvěrné přátelství s Ernestem Schmidtem, o obou mluvili někteří jako o "teplých bratřích". "V tom také spočívá asi klíč k dosud nezodpovězené otázce, proč Hitler zůstal za celou válku jen obyčejným frajtrem. Ve dvacátých letech žil Hitler ve "fašistické kultuře mužských svazků, k jejímž pilířům patřila i ideologicky nabitá mužská erotika a sexualita." Zde se spřátelil se řadou mužů, včetně svého pozdějšího zástupce Rudolfa Hesse. "Můj Rudi, můj Hesíčku," oslovoval ho a Hess, se později přiznal z náklonosti k Hitlerovi: "Miluji ho." "Od třicátých let se Hitler cítil vydíratelný svou minulostí," říká Machtan, "a zahájil systematické pronásledování homosexuálů."

 

nielen tento článok vo mne vzbudzuje dojem, že bol gay

pohľadala som to na nete, aj tak som to tušila, že s tým musel mať niečo do činenia, prosto niektoré psychologické záležitosti majú svoje pravidlá

 

(tenhle typ ženy nemá hitlera geje u prdele - kam ža do vnútra musí človek vliezť, aby pochopil, čo všetko nie je u prdele)

 

 

 


<reagovat 
 Pablitofracek (Občasný) - 6.8.2006 > maxima gali> Nic z toho co tu zmiňuješ na nic nepoukazuje, jenom žvásty jiných lidí, kterých jsou teď plné bulvární časopisy ... a typ téhle ženy z básně má Hitlera geje u prdele, ptotože už má u prdele celý svůj život ... aspoň to je to jediné, co je z té básně opravdu cítit ...to že se o sebe ještě skleroticky stará je už jen z návyku, ne z touhy po rozšíření svých obzorů přes zabývání se Hitlerem gejem ..
<reagovat 
 ma.larysava (Občasný) - 4.8.2006 > maxima gali> Ahoj.Díky za informaci.No taky si říkám,proč by nemohl být gay.Jsem dokonce vyvinula teorii,že ho Braunová zastřelila,protože zjistila že spí s těmi svými pohlaváry.A pak zastřelila sebe.Taková ptákovina no:)Ale kdo ví že jo:)
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 7.8.2006 > Pablitofracek> 

ja som pana H odhadla na homosexuála bez bulváru, to už som len pohľadala text

ty si niekedy mal u predele celý svoj život???

NIE - na to nemusíš odpovedať, viem, že nie

preto sa v tej básni vôbec nevyznáš

hitler v básni nie je rozšírením obzorov

je to prirovnanie seba samej k hitlerovi, potažmo k lesbičke

(hrdinky básne, kapitánky, kedysi hádam aj veliacej)

 

samo v mojom videní /sranda ak autor to tak vôbec nebral :) /

ovšem, ak si nemal u prdele svoj život tak iba tápeš v nejakých vzdialených vodách so svojou ničím nepodloživšou predstavou, že sa veci tak majú

NEMAJÚ

nerozmýšľaj za druhých, to občas pomôže

/už vôbec netreba rozmýšľať za mňa/

 


<reagovat 
 ma.larysava (Občasný) - 7.8.2006 > maxima gali> Hezké jak tu moji básen rozebíráte,heh:)
<reagovat 
 Pablitofracek (Občasný) - 12.8.2006 > maxima gali> Ráda radíš druhým jak mají rozmýšlet a jak se v čem nevyznají
,ale Pana H jsi odhadla bez jeho příspění ...:))
nezlob se, ale jen idiot by se přirovnával k lesbičce přes Hitlera, zvláště když to není jisté, ale vykonstruované s jeho orientací. Pak je téměř jisté, že pokud není Kapitánka idiot, má asi hodně věcí u prdele a třeba i svůj život, který za moc nestojí ...
Chováš se jako detailistka ...to co je v básni popsáno jako kapitánka vyznívá jako značně unavená žena a ta by asi mohla mít u prdele celý svůj život, už jenom za to, jak se ji ho podařilo nepodařit. Ale Ty to hned přehodíš do osobní roviny jako by jsi Ty měla všechno zmáklé/prožitkově/ a já byl ten naivka, co ani neví o čem píše, když přeci nemohl mít takhle u prdele celý život. Možná by nebylo špatné rozebrat si do více rovin MÍT NĚCO U PRDELE
- JESTLI TOMU ROZUMÍŠ V ROVINĚ UKONČENÉ A NEBO STÁLE PROBÍHAJÍCÍ ...
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 7.8.2006 > Markéta Kainová> 

také beatnické to je

(no a lyryk do mňa, že beat bolo hnutie)

 


<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 14.8.2006 > Pablitofracek> 

mít u prdele je stále prebiehajúci proces, čím viac máš u prdele, tým viac sa ťa to bytostne dotýka (dosť dobre nejde použiť termín, ani vypovedať termín: mám u prdele, kým ťa to netrápi, to nijako nejde, u prdele v skutočnosti je len to, čo sa nijako nedostane na pretras, ani písomnou formou

 

naivka - nie si v tom význame, že si neuvedomuješ, o čom píšeš, naivka si vo význame, že argument, ktorý máš na základe vlastného prežitého považuješ za tak jasný, že nepripustíš, že sa veci môžu mať úplne inak a že veci môžu spolu súvisieť tak, ako ty súvislosti nehľadáš

Neberiem ti tvoj postoj k tomu, čo báseň vypovedá.

Obraňujem prirovnanie s pozíciou Hitlera, ktorá tebe nie je vec zažitá a je od teba na hony ďaleko, to neznamená, že nemusí v určitých súvislostiach existovať.

 

 


<reagovat 
 ma.larysava (Občasný) - 7.8.2006 > maxima gali> Beatníci jsou moji;)
<reagovat 
 Pablitofracek (Občasný) - 19.8.2006 > maxima gali> Mít u prdele ukončeně ... již jsi syt zhovadilostí lidského plemena a ztrácíš se v Zenu ...:) Mít u prdele jako proces ... stále ještě si stebou život vytírá prdel a Tvá šance to rozeznat je v nedohlednu - viz Kapitánka.
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 21.8.2006 > Pablitofracek> 

ok, mám ťa u prdele ukončene, aspoň dúfam

milujem tých, čo ROZOZNÁVAJÚ, na rozdiel od nezrelých jedincov, ako som ja

 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter