Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
to mi tu nechala ...
Autor: TheThing (Občasný) - publikováno 8.8.2006 (08:44:47)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
mmiiaa (Občasný) - 8.8.2006 > smeták a parohy?? život je kurwa
<reagovat 
zombux (Občasný) - 8.8.2006 > jojo, to naštve
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 8.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 8.8.2006 > Chápem..buď rád, že ostalo, to kde tie parohy visia..dom:)) Ale podľa mňa ten vezme neskôr:))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 8.8.2006 > to bylo i na fa ....jezis pod jakym to bylo nickem?
<reagovat 
Estel (Občasný) - 8.8.2006 > smeť to....
Body: 5
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 8.8.2006 > a ruku na srdce... cos prosímtě čekal? :-)))
Body: 5
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 8.8.2006 > TheThing> je to dodatečně rozmazaný a tudíž neostrý... :-P jo a taky je tam vyžranej roh... ale vo to přeci nejde, takže co? nic! :-)
<reagovat 
Kerinka (Občasný) - 8.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
drobček (Občasný) - 8.8.2006 >

prepác, ale, a to bolo fakt nechtiac, som sa musela zasmiat. doma máme parohy po celom dome, ale nikdy som sa pri pohlade na ne nezasmiala tak ako teraz. a tu, fotka nic moc, ale "to, co hovorí" to stojí za to! je tazké si podla názvu nepredstavovat, k comu asi doslo. nechces, aby sme hodnotili neostrost a rozmazanost, ani si nepredstavovalí nieco pod názvom.tak sorry, ale co na nej máme hodnotit? 

prvé, co mi napadlo, co teda fotka hovorí, ze ti jasne naznacila, co si, alebo co z teba urobila....a bud rád, ze ti aspon toto nechala.

ale....pobavila som sa. dík.,


Body: 5
<reagovat 
 drobček (Občasný) - 8.8.2006 > TheThing> 

fotka v tomto prípade splnila úcel, pretoze som  ju neprebehla s nezáujmom a je to istá forma "estetického zázitku". z diela má citatel/pozorovatel estetický zázitok, ked na dielo nejakým spôsobom reaguje - a to sa stalo. i smiech je reakcia.

len nerozumiem, co je všechno špatne?????


<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 9.8.2006 > Nelíbí se mi to. Objekty se k sobě nehodí, připadá mi to vyumělkované. Parohy neostré, násada od čehosi spodek (možná je to ovšem tou jeho barvou) moc ostrá. Celkově prázdně. To na mě působí.

Jinak - upřímnou soustrast.
<reagovat 
drobček (Občasný) - 8.8.2006 > píses, ze ta máme j.....t za fotku! noooo, je to zvlástne! obycajne sa publikuje kvôli hodnoteniu, a priznajme, srdiecko nám pohladká  pozitívna kritika. ale publikovat, aby ma niekto doje....l?! pockaj,.... teraz fakt neviem, je to prepracovanostou alebo más chut hádat sa s niekým, alebo je to cisto zo "srandy! mne vychádza posledná alternatíva. ale uz druhýkrát som sa pobavila v súvislosti s tebou.
<reagovat 
 drobček (Občasný) - 9.8.2006 > TheThing> No, vidís! fotka, ktorá má od Fotky daleko, mna pobavila, cím som ti spôsobila plesanie srdiecka. to nie je zlé!
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 9.8.2006 > jůůů to je ale hnusná fotka...měli by na tyhle věci zavést nějakou zvláštní kategorii...
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.8.2006 > Ano, pěkné, ale přece jen mám morální zábrany doporučovat parohy. Nejsem Karhaj.
Body: 5
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 10.8.2006 > Ógyst Pisoár> :)
<reagovat 
Mira (Občasný) - 15.8.2006 > tak to je zátiší..teda...akorát ta zeď je mrška neostrá..
<reagovat 
zbytek jelena (Občasný) - 22.8.2006 > to jedine mi chybi
Body: 4
<reagovat 
wommann (Občasný) - 31.5.2011 > velmi vtipné..a přitom ta fotka mluví...život no jo
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter