Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
The Cure : Greatest Hits
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 5.12.2001 (08:18:26)

THE CURE Greatest Hits 2001Fiction 

Nemohu soudit, nakolik ještě oslovuje legendární parta kolem Roberta Smithe dnešní mládež, ale komu nebylo lhostejné hudební dění ve světě především v letech 1980 až 1990, nemohl The Cure nezaregistrovat! A buď si je zamiloval či je, jemně řečeno, nemusí. The Cure jsou stejně pocitová záležitost jako například Depeche Mode, nešlo jen o muziku, ale přímo o „kult“, rozcuchy na hlavu, červenou rtěnku a jedem!
Patříte-li mezi ty, kterým učarovali, nemělo by vám uniknout, že po výběru singlů Galore (1997), vychází v těchto dnech The Greatest Hits. Na pestrém obalu se stylovým Smithem, obsahující 18 hitovek od Boys Don´t Cry (1980), přes A Forest, The Walk, Lulklaby, Lovesong, Friday I´m In Love až po současný singl Cut Here (2001), který je jednou ze dvou nových věcí na desce a osobně si myslím, že jde o skladbu nejméně hodně pobvedenou, rozhodně žádná vata pro lepší prodejnost. V klipu, který k singlu rotuje na hudebních TV nemůžete přehlédnout, že zub času neušetřil ani excentrického zpěváka a oplácaná, dobře krmená tvářička už napovídá, že nejsme žádní mladíci, spíše taťkové s bříškem…
Ale máte-li je rádi, nejspíše už všechny jejich nezapomenutelné hity doma někde na kazetě či CD máte, takže základní CD přeskočím a vrhnu se k důvodu, proč nelze nad tímhle předvánočním útokem na peněženku mávnout rukou! Je jím druhé, bonusové CD, které limitovaná edice skrývá. Obsahuje přesně totéž, co první disc, ale vše v akustickém provedení, nahráno čerstvě 13. srpna 2001 ve studiu v Londýně, v starém dobrém složení! A právě tahle lahůdka je hodna vašich slechů, jelikož dává ve zřejmost, jak silné a nezaměnitelné melodie The Cure za 25 let (!!!) své existence vytvořili, stejně silné, možná ještě silnější v prostším, uvolněném akustickém hávu. To stojí za poslech! V posledních letech, jak se měnila sestava, mé nadšení pro tyhle nezmary už opadalo, poslední, co jsem si pořídil, byly živáky Show a Paris (1993), ale teď vím, že Greatest Hits „akustik“ hned tak z discmana nevyndám a podle ohlasů curemilovných lidí z mého okolí, nebudu sám!


Seznam skladeb: Boys Don´t Cry/ A Forest/ Let´s Go To Bed/ The Walk/ The Lovecats/ Inbetween Days/ Close To Me/Why Can´t I Be You/ Just Like Heaven/ Lullaby/ Lovesong/ Never Enough/ High/ Friday I´m In Love/ Mint Car/ Wrong Number/ Cut Here/ Just Say Yes.



Poznámky k tomuto příspěvku
stín (Občasný) - 5.12.2001 > Cure jsem vždycky "mohla":) - díky za připomenutí:)
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 5.12.2001 > Cure bývali dobří,s depresivními upřímnými texty.Postihl je osud jako spoustu kapel,přechod k velké firmě a založení popularity na image,koncerty v obřích halách za nekřesťanské ceny...a muzika šla do prdele.LIMITOVANÁ edice a vydávání toho co už tady bylo??? Kolik ještě...? Měl jsem vás rád,ale z minulosti se nežije a na zásluhy nehraju.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter