Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Full color z kolekce Greece
Autor: o...c (Občasný) - publikováno 8.8.2006 (15:15:15)
následující v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
archďábel (Občasný) - 8.8.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
D.e.e (Občasný) - 8.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Estel (Občasný) - 8.8.2006 > no já tomu nějak neto..netento...tooo...nevěřim...noo....
<reagovat 
 o...c (Občasný) - 8.8.2006 > Estel> Minulý týden, Řecko, ostrov Samos, městečko Kokkari a trochu zapadlý kout přístavu s jedinou lampou, lavičkami, skalami útesu a polorozpadlou lodí. Foceno Nikonem D70, úprava v PC naprosto žádná, pouze jsem je zmenšil a přidal podpis a bílý okraj.
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 8.8.2006 > o...c> v tom případě je to velmi zvláštní okamžik... s jestou pro mě neuvěřitelnou sílou....
<reagovat 
 o...c (Občasný) - 8.8.2006 > Estel> Na tom místě to bylo magické každý večer. Slunce už dávno zapadlo, ale ještě se tam držel ten červený opar na obzoru, do toho ta lampa osvětlovala modré lavičky a oprýskanou loď, a jako bonus jednou přiběhli i dva neposední malí černoušci. To se nedalo nefotit ;o) Navíc tam hned za lodí a betonovou zdí šplouchá o útes moře. Musí se to zažít...
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 8.8.2006 > o...c> já tomu nevěřila právě kvůli tomu nebi...celé mi to přišlo...takové...až moc dokonalé...až to zavánělo fotomontáží... a ona imprese... :)
<reagovat 
Estel (Občasný) - 8.8.2006 > na té 2. je duch....
<reagovat 
rozma® (Občasný) - 8.8.2006 >

moji pozornost svádí ty lavičky-jsou jako z modelíny nebo takého plastu..

pěkné

 


Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 8.8.2006 > dík, přivedl-a-s mě na jiné myšlenky, pěkná exotica
Body: 5
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 8.8.2006 > tak něco pro mě tak perfektního jsem tady dlouho nenašla,nadchlo. 2.a 5.+
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
*Jakub* (Občasný) - 8.8.2006 > skvely!! okounovi never, podpis je taky fajn...
Body: 5
<reagovat 
skold (Občasný) - 8.8.2006 > zupa
Doporučil 
<reagovat 
Kerinka (Občasný) - 8.8.2006 >

Pěkný podpis, je bílý, dobře na tmavém pozadí vystupuje. je krásně dominantní. Jenom přemýšlím, co je pro tebe přednější (důležitější), zda obsah samotné fotografie, nebo umístění tvého podpisu na plochu fotky. Přimlouvala bych se za ještě větší podpis, nebo ještě větší.

P.S. Mnohem větší Mistři na svá fota podpisy necpou, v pokoře, za podpis považují celé své foto a to, že mají nějaký styl, že jejich práci někdo pozná i bez "razítka" podpisu.


<reagovat 
drobček (Občasný) - 8.8.2006 >

podpis mi na týchto fotkách vôbec nevadí, nepokladám to za nejaké potlácanie fotky. je zaujímavý. farby fotky ma ocarili, tiez mi napadlo, ci to nie je "kamufláz". modeli sú super! takí sa nenaskytnú kedykolvek. celá atmosféra vonia letom, morom, príjemným vánkom a smiechom. fotky sú príjemné.

apropos. cestovná kancelária by týmito fotkami urcite prilákala klientov.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
aks (Občasný) - 8.8.2006 >
Body: 3
<reagovat 
protěž (Občasný) - 9.8.2006 > jako série pěkné... mně to máznutí ale nesedne
<reagovat 
toono (Stálý) - 9.8.2006 > vypada to zajimave ale ten podpis je priserny..
<reagovat 
sédy (Občasný) - 9.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
reny (Občasný) - 9.8.2006 >  a neposedi a neposedi, potvorka mala:-)
Body: 5
<reagovat 
Loco (Občasný) - 8.8.2006 > Za ten obludnej podpis bys zasloužil pár pohlavků, jinak o.k.
Doporučil 
<reagovat 
 o...c (Občasný) - 8.8.2006 > Okoun> Ahoj, od jisté doby podpis raději používám i na úkor čistoty fotky. Za komentář ale díky. Díky moc i všem ostatním za hodnocení ;o)
<reagovat 
 Loco (Občasný) - 11.8.2006 > o...c> pokud ti správně rozumím, existují i jiné způsoby, jak se bránit eventuálnímu zneužití, ten podpis nic neřeší...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter