Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
ZÁHADA RANNÍ ULICE
Autor: MARYLA (Občasný) - publikováno 5.12.2001 (20:40:07), v časopise 16.12.2001
ZÁHADA RANNÍ ULICE

Prázdná ulice v nějakém městě. Na východním horizontu se rozprostřely červánky.
Romantično tohoto okamžiku však najednou něco narušuje.
Něco ? Hmm. Někdo !
Je slyšet rychlé kroky. Zpoza rohu vybíhá udýchaný muž středního věku.
Kam běží tak časně ráno ? Zlepšuje si snad kondici ranními běhy ? No ale to snad je zvykem někde v Americe a ne u nás. A není na to ani vhodně oblečen.
Je oblečený úplně obyčejně. Celý jeho vzhled je obyčejný, snad dokonce průměrný.
Takový obyčejný, průměrný člověk běží po ulici.
Proč ? Kam ?
Skutečně běží ? Třeba neběží, ale utíká !
Utíká-li, tak před kým ? Kdo ho pronásleduje ? Proč ?
Nějaká mafie !
Pokud ano, jaká a proč ? Viděl snad něco, co neměl vidět ?
Nebo snad právě naopak. Je to lupič, který právě vykradl obchod a utíká před policií.
Anebo utekl z vězení a také utíká před policií ? Ne, to nebude ono. V tomhle městě není vězení...
A co když je to terorista, který právě někde nastražil bombu ?
Anebo...
Anebo snad vůbec neutíká. Naopak ! Někoho pronásleduje.
Pracuje pro nějakou mafii a pronásleduje někoho, kdo se stal nepohodlným pro jeho zaměstnavatele. Nějakého korunního svědka. Nebo nějakého podnikatele, který odmítá platit výpalné...
Ne. To také nebude ono.
Na takovou práci bývají určitě najímání lidé o něco mladší nebo alespoň fyzicky zdatnější.
Takže to možná bude naopak nějaký policista v civilu, který pronásleduje nějakého zločince. Ale dělal by takovou prácí sám ?
Tak tedy snad...
Muž dobíhá k nádraží.
(Chce tam snad nastražit nějakou výbušninu ?)
Přibíhá k pokladně.
„Jel už vlak do Ostravy ? Ne ? To je dobře. Dejte mi prosím lístek. Už jsem myslel, že to nestihnu.“
Tak o tohle šlo ?!
Ten člověk úplně normálně pospíchal na vlak !!
I když... Kdoví, proč jede do té Ostravy...


Poznámky k tomuto příspěvku
Kotatkobile (Občasný) - 5.12.2001 > super:-)
Body: 5
<reagovat 
 MARYLA (Občasný) - 5.12.2001 > Kotatkobile> Díky :-)
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 6.12.2001 > Úžasný... něčím mi to připomíná Karla Čapka. A musím dodat, že na druhý straně Atlantiku by podobný úvahy byly (vzhledem k pravidelný masáži "závislejch" televizních stanic) víceméně normální. Prostě Američan by se tomuhle ani neusmál.
Jinak tě můžu ujistit, že u nás v Ostravě se nic nepřístojnýho nestalo... teda skoro :)
Body: 5
<reagovat 
 MARYLA (Občasný) - 6.12.2001 > farářskej> Čapek? Tak takovou pochvalu jsem opravdu nečekala.
(To jsem ráda, že se v Ostravě nic hrozného nestalo)
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 6.12.2001 > Roztomile hravé!
Body: 5
<reagovat 
 MARYLA (Občasný) - 6.12.2001 > Kajman> Díky.
<reagovat 
Martina (Občasný) - 6.12.2001 > Pěkné! :O)
Body: 5
<reagovat 
 MARYLA (Občasný) - 6.12.2001 > Martina> Děkuju.
<reagovat 
3022 (Občasný) - 7.12.2001 > Hmm... teda když jsem to konečně dočet, nechápu jak jsem mohl takovou pitomost hltat s takovým zaujetím...

No jo, ale něco v tom je...
Body: 5
<reagovat 
 MARYLA (Občasný) - 8.12.2001 > 3022> Hmm...díky za pochvalu.
Jo jo, je to strašná pitomost :)

<reagovat 
farářskej (Občasný) - 6.12.2001 > Ten styl je podobnej, fakt že je... zrovna jsem si tuhle znovu četl "Šlépěj" a vůbec celý "Boží muka" a to vedení textu je strašně podobný...
Tak se za to nestyď :)
<reagovat 
 MARYLA (Občasný) - 8.12.2001 > farářskej> Já se nestydím :)
Jen aby se Čapek neobracel v hrobě. Pro mně je to nejvyšší možná pochvala, až mám o sebe obavy aby mně to nevlezlo do hlavy, že mně tady tolik lidi chváli :)
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 8.12.2001 > Neboj, až zplodíš něco, co se mi nebude líbit, já už tě vezmu po hlavě... to já zas jo :)
To je ta nevýhoda nastavenejch latěk... a nemysli si, toho Čapka mám taky moc rád, takže si velikost pochvaly uvědomuju sám :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter