Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nikdo nikdy
Autor: ulicnice (Občasný) - publikováno 11.8.2006 (11:00:00)

Nikdo nikdy nebyl připraven na to říct odcházím,

nikdo nikdy nebyl připraven na to říct já ti nevěřím,

nikdo nikdy nebyl ochoten přijmout pravdu,

nikdo nikdy se nevyjádřil jasně,

tak sakra řekne už někdo pravdu, dokáže někdo říct, odcházím, nevěřím ti?

nikdy neříkej nikdy...



Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 11.8.2006 > A tak to bych po přečtení snad i řekl.Nikdy bych však netrvrdil, že nejsem připraven to říct, je fakt, že to nikdy nemůže člověk předem zamítnout, hlavně když o tom neví a nikdy by neměl říkat nikdy, raději by neměl říkat vůbec nic.
<reagovat 
ulicnice (Občasný) - 11.8.2006 > dík za tvůj názor, právě si myslím, že člověk není nikdy připraven na to, aby někam šel, kdo z nás lehce přijímá "tvrdou" pravdu od jiných?
<reagovat 
imré madáh (Občasný) - 11.8.2006 >
Body: 1
<reagovat 
skold (Občasný) - 11.8.2006 >


<reagovat 
travička (Občasný) - 11.8.2006 > máš zvláštní způsob psaní :-), ale to i já :-))
Body: 3
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 11.8.2006 > a fakt tohle patří do rubriky klasické verše?
<reagovat 
 ulicnice (Občasný) - 11.8.2006 > MiKa> no jasně, že jo! To se ti to opravdu nelíbí?! Tak si přečti ode mě jiné básně...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 11.8.2006 > přijde mi to, jako když si vožralej account manager vopakuje zásady asertivity...;)
Body: 1
<reagovat 
 ulicnice (Občasný) - 11.8.2006 > Max Bubakoff> dík, po přečtení tvého psaní jsem se musela od srdce zasmát, to je fakt dobrý s tim vožralým managerem, aspoň mám nějaký léta navíc...
ohledně této básně, bych řekla, docela čtivé...no ne?!
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 11.8.2006 > Max Bubakoff> mně to zas trochu připomnělo naši politickou scénu :)
<reagovat 
jpp (Občasný) - 11.8.2006 > Obsah je fakt dost brutální. K interpunkci by se mohl vyjádřit někdo z redaktorů, sám v tom taky někdy lítám.
Body: 1
<reagovat 
rollerpeas (Občasný) - 13.8.2006 > Zkusil jste si to někdo přečíst nahlas? To fakt nejde...
<reagovat 
Claw (Občasný) - 13.8.2006 >
Body: 3
<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 14.8.2006 > Nikdy ničemu nevěř.
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 1.9.2006 >
Body: 3
<reagovat 
monque (Občasný) - 1.7.2007 > Nikdy nikde nikdá nikoho tzn.: nikdajs
<reagovat 
monque (Občasný) - 1.7.2007 >
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter