Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tvář z kolekce Papírová
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 11.8.2006 (09:17:28)

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

   

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > Po kliku jen pro zajímavost některé z dalších pokusů...
<reagovat 
toono (Stálý) - 11.8.2006 > nj, hotovej picasso..
<reagovat 
FleeOne (Občasný) - 11.8.2006 > Nelíbí a (c) v kolečku myslím patří na jinou půdu nebo už je to tak opravdový?
<reagovat 
galoo (Občasný) - 11.8.2006 >

tohle je uz umeni


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > galoo> dekuji velmi! hreje, byt je to prvni pokus a asi spise nahoda, ze jsem s vysledkem spokojena. ;) Zuzzz ze me bude mit radost, uzrala ve me potreba cmarat po papire, drzet ty stetce, pastely, pero na tus realne v ruce... uvidime, jak dlouho me to bude bavit a co z toho bude lezt dale. :)
<reagovat 
SNAEKy (Občasný) - 11.8.2006 > me se to libi i v barvach
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 11.8.2006 > Ty barevný jsou hnusný,nejlepší je č.b.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > Filipb> proto asi jako final visi CB ;)
<reagovat 
bye_die (Občasný) - 11.8.2006 > Mně se líbí to do červeno-černa...
ale č.b. je asi lepší
Doporučil 
<reagovat 
kaleb (Občasný) - 11.8.2006 > cb je o nicem, cerveno cerna ma lepsi vyraz, no jo no
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > kaleb> nemuze byt jinak nez nazor subjektivni... jak bych tu CB verzi za barevnou nikdy nevymenila.. nekdo zase radeji ten barevnejsi rozmer...
<reagovat 
kaleb (Občasný) - 11.8.2006 > mishka - jasne kazdy ma svuj nazor
<reagovat 
Kudlanka Nábožná (Občasný) - 11.8.2006 > Ja radšej tedy čierno-bielu, ale v tomto prípadě by som urobila vyjímku nuž páči sa mi farebný, kde je viacej zastúpena červená, ináč dávám...
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 11.8.2006 > ta cervena
Doporučil 
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 11.8.2006 > Zvláštní, ale musím se přiznat, že tentokrát asi nic pro mě....mohlo to dát asi práci, ale...
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 11.8.2006 > Ahoj.
Tvoje práce sa mi obyčajne páčia, ale táto sa ma akosi nedotýka. U ČB je dosť slabé oddelenie tváre od pozadia, technika mi nie je jasná, takže nebyť komentárov, netuším, či je to PS, alebo ručne.
Neviem, či si skúšala abstrakt a vyšla z toho tvár, alebo tvár, abstraktným štýlom?
Táto NESADLA..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > Karhaj(Sinner)> nevyraznost tvare zamerna, u prispevku je uvedena technika a snad je znat, ze nevysla tvar nahodou (zvlast u tech mezifazi po kliku), ale bylo tam smerovano od zacatku... ona je nejaka "nahoda" na papire s pastely uz dosti omezena :) kazdopadne diky za uprimny a jasny koment.
<reagovat 
Kerinka (Občasný) - 11.8.2006 > Hodnotím černou -
Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 12.8.2006 > NE!!!
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 12.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 12.8.2006 >
Body: 2
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 12.8.2006 >

hodně moc

 


Doporučil 
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 13.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 14.8.2006 >

nevím čím to je ale stále se mu hoví hlavou že jako malbu bych to ocenila velice jako grafika mi to příde chladné a ploché. Nevím čím to čím. Snad že grafice nerozumím. Kolkpak to takhle zabere asi času Mishko? Jen ze zvědavosti..


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.8.2006 > Mishela> zrovna ses netrefila, zaklad je ruco na papir.. suchy pastel... dohromady i s PS tak 2.5 hodky.. staci to, aby se cloveku neco zaclo libit?! nebo je to prilis malo casu, aby to oslovilo?!
technika neni dulezita.. pokud Te to neoslovuje, tak Te to neoslovuje a technika a cas s tim nemaji nic spolecneho...
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 14.8.2006 > Mishka> Na tom je určitě spousta pravdy.Nejd eani tak o čas který nad tím strávíš jako o nápad a hloubku... jasně. Jen přemýšlím co mě na tom tak tlačí. Snad si to představím na stěně v rámu. Jako celek mi to zachutná, ale nějak na tom ráda potém hledám zblízka strukturu papíru a vrstvu barev a teplo lidské ruky abych pravdu řekla.Předstaba vytisknutého listu papíru mi příde taková chladná. Jako by to snad prišlo o jeden rozměr. Ale třeba se mýlím nevím.....A japa to vypadá origoš bez úprav?
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 14.8.2006 >

taky by mě zajímal úplný originál tj. ta kresba na papíře.

Neboj, nezmění se pak můj názor na celé dílo, ale jen tak ze zvědavosti, protože kresba nebo malba má v každé své fázi vypadat dobře, kdykoli.

 

PS:proč ses neozvala? Práce?


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.8.2006 > Balcarka> sorry, finale je tohle, lehce upravy origos je taky po kliku, ale necitim nutnost nekomu ukazovat mezifaze vzniku na vyzadani.
jinak osobne vubec nesouhlasim, ze je potreba, aby kresba vypadala dobre v kazde fazi! tvurci proces je proces a final je final, v tom se neshodnem...

k vikendu... psala jsem Ti, ze Lucka je na chalupe, tim to pro me padalo od zacatku a neslibovala jsem se ozvat.. nebo jsem hlava derava a slibila jsem?!
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 14.8.2006 > Mishka> seš hlava děravá, říkalas, že máš se druhý den ozveš, že si nevěděla, jestli víkend budeš mít pracovní či volný, proto sem ti poslala číslo na mobil, aby ses mohla teda ozvat :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.8.2006 > Balcarka> to cislo se mi tam prave plete, ale slib ne.. :) takze se omlouvam... makala jsem...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.8.2006 > Balcarka> uz jsem to nasla.. neslibila, ale Tys me o to prosila a poslala cislo, ja uz na to nereagovala...
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 14.8.2006 > Mishka> 

"zitra mam nejake schuzky, tak se rozhodne, zda budu mit vikend pracovni ci muzu nekam vypadnout"

myslela sem, že je to něco jako: zítra se ti ozvu

ale tak v pohodě, slezem se pak společně i s Luckou, bude větší sranda :)

zatím B.


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 14.8.2006 > Mishka> prosila? To sem tě teda neprosila. Fuj, teď si mě vytočila, celá ta věta cos teď napsala je jako bych měla za tebou dolézat
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.8.2006 > Balcarka> asi jsme se nepochopily.. ja mluvila o prosbe o zpravu, jak to se mnou vypada.. ty asi prosbu o setkani obecne.. peace! ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.8.2006 > Balcarka> jezkovyvoci neblazni!
proste ale na mou odpoved do autu

"ja jeste vikend presneji naplanovany nemam (zitra mam nejake schuzky, tak se rozhodne, zda budu mit vikend pracovni ci muzu nekam vypadnout), ale Lucka je na chalupe s detma a bude urcite i cely vikend... :("

prisla odpoved (pro me prosba.. nebo rozkaz?!) o avizo...
"škoda, že je Lucka pryč. Tak až se zítra dozvíš jak to bude tak mi dej vědět na mobil, abych se mohla zařídit. Bylo by to fajn :)
Balcarka
můj mob: ..."

hele, prdim na to, pokud resis neco jako pocit/nepocit "dolezani" (to jsme slysela snad naposledy na zakladce ;)), nechame to bejt...
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 19.8.2006 >
Body: 3
<reagovat 
ariel (Občasný) - 21.8.2006 >

ty barevnější víc, působí to na mě taky hodně formálně (ale bavit se o tom nemusím, dík...)

 

3-4


Body: 3
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 29.8.2006 > Je to takovy divny... :-)
Jako prvni me napadlo, jestli nejsi levak, mne totiz vetsinou figury koukaji doleva...
Je to docela zajimava strukturka, ale chybi tomu vyraz. Moc me to nebere.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter