Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O něm z kolekce Papírová
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 12.8.2006 (11:17:20)

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 12.8.2006 > To akoby bolo o mne..:)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2006 > Karhaj(Sinner)> :) jdou/jsou vas/nas miliony! ;)
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 12.8.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
galoo (Občasný) - 12.8.2006 > ty jo, falicky symbol ? ach vy zeny ... :) to je real dilo na platne, nebo tomu troska dopomohl i strejda Photoshop ? kazdopadne barvy i provedeni libi moc, no nemohu se do toho pocitovo dostat :(
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.8.2006 > galoo>  i ja jsem vic zena nez ten predmet..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2006 > galoo> asi lezeš na obrázky přes sekci Galerie, viď?
kdyby jako já přes "Váš prostor", je tam ke vzniku popis... "pokračuju v seznamování s papírem, pastely, vodovkami... následoval sken a dotvoření..."
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 12.8.2006 > Mishka> Mne rovnako vyhovouje viac galerie, tam toho nieje až tak veľa..okrem toho..mohla by si myslieť aj na nás GALERISTOV a hodiť nejaké info aj pod obrázok? VOpred ďakujeme, bez srandy, len asi nás bude naozaj väčšina:))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2006 > Karhaj(Sinner)> hm, nejak jsem nabyla asi mylneho dojmu, ze ta Galerie je tak moc neprehledna a nedomyslena, ze pres ni lidi primarne nekoukaji.. :) nejsou tam videt decka, ani ten koment, pro ktery je uveden ve fromulari extra prostor...

info pod obrazek moc rada nedavam (rusi a spoustu lidi nezajima) a pokud je prispevek dobre zarazen v kategorii, tak uz mi detaily procesu vzniku nejdulezitejsi neprijdou... libi/nelibi... zapusobi/nezapusobi... o nic dalsiho nejde... ;)
<reagovat 
bejby (Občasný) - 12.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Kudlanka Nábožná (Občasný) - 12.8.2006 > ale áno len som na to musela dlhšie pozerať :)
<reagovat 
kaleb (Občasný) - 12.8.2006 > asi mam nejakou blbou naladu ze se mi dneska na totemu skoro nic nelibi... promin, ale tohle mi prijde jak nejaky radoby obrazek z ikeje, pusobi vtirave
ale je to jen nazor...
mozna kdyby to bylo z nejake serie nebo ilustrace k necemu...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2006 > kaleb> dík. po tom, za co Toník od Tebe dnes dostal 5+D bych se asi za kladné hodnocení urazila ;-))
<reagovat 
 kaleb (Občasný) - 12.8.2006 > Mishka> citim v tom sarkasmus...
ale sama musis uznat ze se to Tonikovi povedlo
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.8.2006 > kaleb>  miska nevi co to cizi slovo znamena, dnes jsem ji normalne chtel dat 5 bodu, sale zas se projevila jako jihopolska selska pica a rikam si, ze se jen nahodne strefila do spravnych barev.. kdyz si projdes vsechny jeji komentare tak zjistis, ze je ruralnejsi nez leckerej zemedelec, s nima je alespon sranda.. nema smysl, proste nema smysl ji naprosto nic psat..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.8.2006 > kaleb>  jo a vsechno vysvetlujou ty jeji vycvaky jejich kamaradek, alkoholicky a svobodne maminky kolem 25 s ksichty kolem 40.. neda se rict ze by setam dal cist nejakej psychologickej pristup, jako treba u jindricha streita.. toliko k tomu.. vubec bych se nedivil kdyby tohle byl autoportret, to by ostatne vysvetlovalo jeho na jeji pomery nezvyklou kvalitu..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2006 > kaleb> v prvni vete ses trefil, v druhe jsi vedle maximalne, jak to jen jde! brrr...
<reagovat 
Kudlanka Nábožná (Občasný) - 12.8.2006 > no by sme zabudli ohodnotit :)
Body: 5
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 12.8.2006 > líbí, pastely bychom v tom nehledali...
Body: 5
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 13.8.2006 > hlavně za barvy! ještě by mohl ve tmě svítit :) 
Body: 5
<reagovat 
jpp (Občasný) - 14.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
jamina (Občasný) - 20.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 21.8.2006 >
Body: 4
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 29.8.2006 > Ale jo, docela libi... :-)
Ale kam kraci...?
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 29.8.2006 > Zuzzz> zivotem sam na hrane k smrti ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 29.8.2006 > Mishka> To zni poeticky.
Ikdyz si myslim, zes to vymyslela expost... ale to tak byva...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 29.8.2006 > Zuzzz> no, postava je to konkretni, zivotni pribeh (popis, co jsem Ti ve veticce poslala) taky konkretni, byt na zacatku jsem to s timto konkretnim pribehem malovat nezacla :)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 30.8.2006 > Mishka> Hm... vypada to jak pastel na tmavem papire... :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.9.2006 > Zuzzz> a on to je suchy pastel na svetlem papire :) s barvama jsem pak dodatecne hnula v PS ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter