Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
motýl
Autor: lila.lina (Občasný) - publikováno 14.8.2006 (00:47:17)


Poznámky k tomuto příspěvku
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 14.8.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Estel (Občasný) - 14.8.2006 > nefoť motýlky....
Body: 2
<reagovat 
 lila.lina (Občasný) - 14.8.2006 > Estel> ..když oni k tomu tak svádí
<reagovat 
rollerpeas (Občasný) - 14.8.2006 > ten je ale pěkně chlupatej:)
<reagovat 
xmark (Občasný) - 14.8.2006 > 1. Kompozice - motýl by měl takto sedět spíš v PD rohu.
2. Čtvercový ořez - proč? Tento formát se zpravidla používá ke zdůraznění něčeho na snímku, tady vyznívá do ztracena, nudně.
3. Kvalita obrázku - kresba objektivu není nejlepší a textura vypadá na přešvihnutou redukci šumu. Realistické makro je technicky náročná fotografická disciplína - a to jak z pohledu volby techniky, tak jejího použití.
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 14.8.2006 > s motýlikmi to budeš mať ťažké.
Ak by si použila základné úpravy-natočenie, iný orez, selective color, krivky a niečím to prežehlila na zbavenie sa digitálneho šumu, mohlo by to byť fajn. :)
Body: 3
<reagovat 
 lila.lina (Občasný) - 14.8.2006 > Karhaj(Sinner)> .. no, budu si muset nejspíš konečně koupit nějakou příručku o fotografii, abych věděla o čem mluvíš.)) Díky za komentář a povzbuzení. Čekala jsem, že moje první pokusy dopadnou mnohem hůř...
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 14.8.2006 > Karhaj(Sinner)> souhlas.
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 14.8.2006 > Bernardetta> Zatiaľ nekupuj nič..prejdi si tento web a verím, že krok za krokom pochopíš..
http://www.fotoroman.cz/
<reagovat 
 lila.lina (Občasný) - 14.8.2006 > Karhaj(Sinner)> Ď.. skvělé stránky.
<reagovat 
xmark (Občasný) - 14.8.2006 > 4. Název - je-li popisný, měl by být konkrétnější. Ne motýl, ale modrásek. Nebo modrásek jehlicový. Nebo Polyommatus icarus. Samec... A teď jen doufám, že jsem se v determinaci nesekl, bylo by to velmi trapné :)))
<reagovat 
 lila.lina (Občasný) - 14.8.2006 > xmark> Díky, díky.. koukala jsem na tvoje.. Uf, mám před sebou ještě opravdu dlouhou cestu.)) Foťák mám půjčený od mého chlapa (MINOLTA DIMAGE XT.. na makro nevím, nevím). No pro začátek mi musí stačit. Za rady jsem ráda, jsou pro mě cenné..  o kompozici něco pročtu. A Polyommatus icarus.. jó to sedí.
<reagovat 
damika (Občasný) - 15.8.2006 > I když mě vždycky přitahovaly jen ty černobílé a taky úplně jiné náměty, hodnotím nejvýš, protože na mě ze všech tvých fotek dýchla tvoje duše, a to je víc, než některé kompozice vypočítavě namakané na zisk 5. Je docela u prdele, jestli jsou ještě začátečnicky naivní, neumělé - duše už v tom zůstane, v ostatním půjdeš dál..vím to.
Body: 5
<reagovat 
 lila.lina (Občasný) - 22.8.2006 > Damika> ..díky
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter