Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Muška...
Autor: ulicnice (Občasný) - publikováno 14.8.2006 (13:19:44)

Dvě mušky si zpívají - tralalilala

Nikdo se nás nebojí - tralalilala

máme svoje území - tralalilala

můžem lítat po bytě, můžeme se schovávat, můžem chodit na kutě a můžeme si hrávat,

Proč nás lidé vyháněj, z jejich příbytků, proč nás nikdo nemá rád - nejsme tak špatné.

Občas sednem na hovno, protože nás vábí smrad, pak skočíme na buchtu, prorejdíme celý špajz,

pak slyšíme ňákej švih - auuu to to bolí, omráčila mě tou holí...

Achich ouvej, achich ach, proč nás lapí lidský dráp?!

Děláme snad něco špatně, vím, po zimě jsme pitomé, je nám zima brrr, ale jinak jsme jak pírko, a že občas otravujem, přejděte to prosím vás a nechte nás...

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 14.8.2006 > Nějak implikuje přítomnost hoven poblíž špajzu.V tom případě se nedivím, že jsou buchty černý.A "švih!" - nechci vidět ty zdi napodzim, kolem  špajzu především.
<reagovat 
čtenář Lhostej - 14.8.2006 > já mám ráda písničku P. Skoumala - nejsem si jistá názvem, ale myslím, že je to Moucha tse-tse.
(je to o tom, jak s ní nikdo nic mít nechce)
<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 14.8.2006 > Fak nemůžu to jen nechat přejít....Mouchy jsou strašně otravné.Sorry.
<reagovat 
skold (Občasný) - 14.8.2006 > no u těch ostatních textů pláču, tady jsem se aspon zasmál :) .)
<reagovat 
 ulicnice (Občasný) - 14.8.2006 > sköld> no tak to sem ráda, aspoň tě má báseň prodloužila život... :-)))
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 15.8.2006 > Asi mám nedostatek smyslu pro humor, promiň. Krom toho nevím, jestli je to poezie...třeba spíš miniatura/blbůstka, což?
Body: 1
<reagovat 
travička (Občasný) - 15.8.2006 > zůstala bych u: Kolotoč ;-)
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 15.8.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 16.8.2006 >
Body: 1
<reagovat 
monque (Občasný) - 1.7.2007 > Chi chi..
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter