Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Welcome to our Party
Autor: RD (Občasný) - publikováno 18.8.2006 (00:07:11)


  RD (Občasný) - 20.8.2006 > blondýna> Smich/humor je svym zpusobem taky katarzi. Navic je neustale vylucovan z vytvarneho umeni, jako neco lehkeho, nepatricneho, malo seriozniho. Smich je ta nejvaznejsi vec v zivote. Casto mi staci jako jedinna napln toho co delam. Tam, kde pridavam, kde ideologizuju nebo moralizuju nebo vypravim pribeh (European, The Curator, Growing Older, Modern Architecture) to vetsina obecenstva stejne nebere, nehodnoti. Zitra a pozitri prijdou jeste vetsi blbiny, bez naroku na jakokoliv hloubku. Ona ta hloubka je dosti problematicka jelikoz se casto odhali jako povrchnost nebo kyc. Vsimni si, ze kyc je vzdycky smrtelne vazny.

Ke kolazi slecny s bramborama me inspirovala mala a snad nepodstatna udalost: zamestnanci organizace, ktera pomaha rozvojovym zemim, museli na vedeni podepsat, ze v Africe nebo kde to prave jsou, nebudou pouzivat sluzeb mistnich bordelu. (Ony jsou tam pry mnohem levnejsi.)

Pokud chces opravdu prozit katarzi o ktere pises, podivej se blize na dilo Bohuslava Reynka.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli RD
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter