Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PAVUČINA
Autor: travička (Občasný) - publikováno 16.8.2006 (09:02:37)

Rádoby věřila bych

tvému jazyku proradnému.

Švitoření z úst tvých,

jak vata cukrová,

rozplývá se na jazyku,

hladí duši mou.

Ty víš to dobře,

zpropadený proutníku.

Nyní obrněná škraloupem hořkosti,

tvé pavučiny hedvábných slov zpřetrhám

a odpoutávajíc se od tebe,

více mohu myslet na sebe.



Poznámky k tomuto příspěvku
Bronty (Občasný) - 16.8.2006 > Moc se mi to líbí, má to smysl,a pěkné přirovnání
Body: 5
<reagovat 
 travička (Občasný) - 16.8.2006 > Brontosaurus> děkuji brontíku ;-)
chtěla jsem si přečíst něco tvýho, ale máš tam jen úzkost a tu už mam za sebou ;-))
<reagovat 
 Bronty (Občasný) - 16.8.2006 > travička> Ta tvoje báseň se mi fakt líbí. Já časem něco přidám, zatím ne
<reagovat 
Barča (Občasný) - 16.8.2006 > Je to opravdu jako ze starších staletí ... Nemelodicky to navíc moc drhne ... 2-- 3
Body: 2
<reagovat 
 čtenář obdiv - 16.8.2006 > Barča> No, zato ty Tvý slátaniny, Barčo. Ty jsou fakt super !
<reagovat 
gael (Občasný) - 16.8.2006 > Skvělý, připadne mi to tak trochu jako monolog pronesený v divadle; nebo jako scény ve filmech, které si všichni pamatují a stále na ně vzpomínají..Prostě super:)
Body: 5
<reagovat 
 travička (Občasný) - 16.8.2006 > gael> díky moc, sem ráda, že se ti to líbí ;-)
<reagovat 
afro (Občasný) - 16.8.2006 >

Jakým stoletím ses inspirovala?

 

Líbí se mi slovní spojení "zpropadený proutník"


<reagovat 
 travička (Občasný) - 16.8.2006 > afro> hele to máš zase "chvilku zla"?? ;-)
<reagovat 
 afro (Občasný) - 17.8.2006 > travička> Ale kdepak... jsem medovej...
<reagovat 
ulicnice (Občasný) - 17.8.2006 > ježiš to je boží básnička!!! Jak ze středověku, tos mi dostala, teď si teprve ukázala, co v tobě dřímalo... tak doufám, že v tom budeš pokračovat a "nesklouzneš" zase k těm slátaninám...(samozřejmě, že ne všechny tvé básně byly slátaniny, ale předešlá se mi moc nelíbila). Jinak se mi líbí škraloupy hořkosti...Tak jen tak dál!!!!
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 17.8.2006 > ale jo, ten pokus o změnu stylu je zajímavý, neříkám, že líbí, ale viděla bych v tom pokrok, tak tedy snižovat nebudu...
<reagovat 
 travička (Občasný) - 17.8.2006 > Přeslička> 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 18.8.2006 > -- -- zpr -- br -- škr -- řk -- zpř -- -- ---- Tohle mi vadí ve druhé polovině básně ...

-- -- r -- ř -- pr -- r -- ř-- kr -- -- ------ a v té první půlce je to trošku podobné ... nezlob se.
( Je pravda, že mně se to taky někdy stává .. )
<reagovat 
 travička (Občasný) - 18.8.2006 > Barča> ok, tak to už je lepší, to beru
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 20.8.2006 >

Sice nechápu, proč ti tak záleží na nesnižování průměru, ale budiž.

Měla bych spoustu výhrad, ale na výslovnou prosbu se zdržím hlasování.


<reagovat 
 travička (Občasný) - 21.8.2006 > Naty> 

Ale vůbec mi to nevadí - to bylo řečeno jako sranda - je mi to celkem jedno - ať tam mam za 5 nebo za 1 nebo nic.

Já si nepíšu kvůli bodování, na to zvysoka kašlu, já si píšu jen tak.

Prostě sem myslela, že člověk pochopí, když za to dam pořádně vysmátýho smajlíka, že to beru jako srandu, když si zasloužim za 1, tak mě to tam klidně sázej


<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 22.8.2006 > travička> Jsem ráda, že to bereš takhle. Žádnej učenej z nebe nespad a já v podstatě oceňuji každého, koho vůbec napadne, že by se mohl vyjadřovat pomocí psaného slova. To, že mi tvé texty přijdou trochu naivní a po technické stránce (včetně poetických obratů) nedokonalé, je prostě jen a jen můj osobní názor a těžko s tím já i ty něco uděláme. Asi jsem si rejpla zbytečně, ale měla jsem za sebou pár perných dnů a nejseš jediná na koho jsem reagovala trochu přehnaně, čímž se současně omlouvám.
<reagovat 
Čtenář - 29.8.2006 > řekl bych dobrá forma + gael
<reagovat 
 krompl (Občasný) - 29.8.2006 > čtenář> to sem byl já :-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 travička (Občasný) - 22.9.2006 > krompl> tak to děkuji, je fajn, že se aspoň něco i líbí ;-)
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 26.10.2006 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter