Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Rodina z kolekce Papírová
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 15.8.2006 (18:34:53)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Filip B. (Občasný) - 15.8.2006 > Lahváče
<reagovat 
gongey (Občasný) - 15.8.2006 >

zatím asi nej .o ) 5+


Body: 5
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 15.8.2006 > ty tu grafiku ovládáš, jak malíř štětec...super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.8.2006 > mmiiaa> :) díky. no základ (postavy a část pozadí) je pastelem na papír... to tedy neovládám zatím vůbec a s těmito materiály a technikami se pomalu seznamuju.. :)
představy co chci na papír dostat mám, ještě to technicky časem umět :)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.8.2006 > Mishka> jo takhle, takže kombinace?? hmmm...šikulka
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.8.2006 > mmiiaa> jj, cela ta kolekce Papírová začíná na papíře.. pak sken a diskohrátky ve Photoshopui ;) Ty taky očividně koukáš jen na grafiku přes sekci Galerie, páč přes "Váš prostor" tam ten popisek je...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.8.2006 > Mishka> no t nekoukám, ale vrátila jsem se včera z Prahy a teď jsem po týdnu zapla comp, takže jedu od nejnovějších po starší..je to náhodička:))
<reagovat 
anae (Občasný) - 15.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Kerinka (Občasný) - 15.8.2006 > Zamlouvá se mi, zde mi to JŠ nepřipomíná. Víš, že o A. Divišovi vyšla před časem monografie? Ale stojí tuším 1600,--Kč.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.8.2006 > Kerinka> obálku jsem v knihkupectví asi zaregistrovala, ale já ho nějak neprožívám a v knihovně za ty prachy bych potřebovala mít jen málo co :)
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 15.8.2006 > Me se to proste libi, nemuzu jinak....
Body: 5
<reagovat 
Kanibal (Občasný) - 15.8.2006 > nevim co si o tom myslet,zpracovani nema smysl kritizovat(pac je to v tomto pruipade individualni),ale tezko se me v tom hleda nejaky smysl
(jaktoze nikdo nepouziva zbyle bodovoani?ted nemluvim o tomto dile,ale obecne)

Body: 3
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.8.2006 > Kanibal> vse je individualni... zpracovani, nalezeni obsahu, hodnoceni... pokud jsi v tom nic nenasel, to uz neni v tomto pripade muj problem ;) zrovna tady je myslim sirsi spektrum asociaci...

k bodovani... vetsina lidi tady nema potrebu pravidelne a casto bodovat nize nez 5 (pripadne 4) podle me proto, ze nechteji byt "zli"... nemyslim, ze z vypocitavosti, ale ucitelka ve skole taky asi dava radeji jen jednicky a trojky az petky by nepsala, kdyby nemusela...
proste kladne ohodnotit je prijemnejsi a snad prirozenejsi, ale to je podle natury kazdeho.. Ty mi zase zrovna prijdes jako ten, co velmi rad uderi tim jednim dvema body a petku temer nikdy neda.
takovi jsou zase podezreli mi, zvlast, kdyz nic nepublikuji a jen kritizuji a sazeji nizke body a sebe v sanc nedavaji. ;) i kdyz u Tebe si myslim, ze jsi neci alternick... ;)

<reagovat 
 Kanibal (Občasný) - 15.8.2006 > Mishka> nejsem nici alternick.u me to s tim hodnecinm je tak ze 5 opavdu davam velice malokdy a znamena pro me neco naprosto spickoveho co me nadchne(proto me prekvapuje ze se to tu petkama hemzi vsude,jakou pak mate motivaci tvorit neco uzasneho kdyz vam za kdejakou zhovadilost(a to si nenajhavelme ze zde jsou i naproste zhuverilosti,umeni neumeni,hodnoceny) ohodnoti lide kladne).
jako dobrou beru jeste trojku.(jak rikas ze mene kvalitni veci radsi ohodnoti slovy,nezda se ti ze pak to ciselne hodnoceni ztraci na smyslu?)
cos e tyce toho ze sebe v sanc nedavam: ja zadne umelecke ambice nemam( i kdyz neni problem vzit PSko,trosku tam nakydat par barev,nahazet na to nejake fitry a pohrtat si s barvama a vydavat to za naprosto dechberouci kousek moderniho(ci jakehokoliv jineho) umeni),kdyz uz davas sve vytvory na net(nerkuli rovnou na server urceny k verejne publikaci),pak muzes i ocekavat ruzne prijeti tohoto dila.
co se tyce konkretne tohoto dila,nerikam ze to je tvuj problem,ale je muj,ja v nem nic nevidim,prtoto hodnotim trojkou...
Jinak nic vezlem,i kdyz pro priste bych byl radsi kdybs mne nenazyvala cimsi alternickem jo?

<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.8.2006 > Kanibal> ja Ti rekla svuj nazor, ze si myslim, ze alternick ses... Tys na to reagoval ze nejses, tecka.
nazor vs. nazor, netvrdila jsem, ze vim, ze jsi alternick ci dokonce ci, ale ze si to myslim...
(a mozna si to budu myslet i dal, ale to je preci jedno. ;)

tvuj recept na vznik grafickeho dilka me pobavil, sem s tim, rada bych pak Tobe bodovala v cele skale.. ;)
plna huba kecu vetsinou svedci opravdu jen o planych recech, i kdyz mas pravdu, neni problem to udelat jak pises, ale podle toho vypada i vysledek a asi by jsi to dle popisu jako skvely kousek videl jen Ty. :)

je pravda, ze samozrejme na to koukam podle sebe a je mi divne, ze clovek nekam vleze jen s potrebou kritizovat, v parte, kde nic nepredvedl... si vzdycky rikam, co ty lidi k tomu vede... vetsina tady primarne vystavuje, ceka na reakce tehle komunity a holt to proleze a zareaguje na "partaka", co se dava v sanc taky... ale jen tak prijit a nasazet nizke bodiky urcite neni proti pravidlum, jen mi je tento povahovy rys nejak vzdalen...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.8.2006 > Kanibal> tak jsme si, Kanibale, pokecali, zdelili nazory a ja vypinam a jdu do vany. ;) vegetarianka preje Kanibalovi brou noc!
<reagovat 
 Kanibal (Občasný) - 15.8.2006 > Mishka> podivej se,ta bodovaci skala tu je proto aby na ni lide ukazali jak se jim tve dilo libi.je to v podstate takove zjednoduseni prispevku ktery ktomu napisi.Ja hodnotim veci tka jak se me libi,ne podle toho kdo je udelal,ci podle jinyhc nesmyslnych kriterii.Sam jsem velkym zastancem kritiky(ano na netu ukazuji sve veci,ktere se vsak svym zamerenim nehodi na tentos server),protoze je to prave ona ktera me pomaha zlepsit tato ehm "dila"...imo
jaky ma pak smysl temto partakum nasazet same petky?jo jses sice kamoska,ale nijak mu tim nepomuzes,je to jen honeni ega,myslim ze kdyz nejakemu svemu znamemu tady na tomto serveru das treba dvojku a pridas k tomu kritiku co se ti nezda a proc tak mu to bude mnohem prinosnejsi nez kdyz mu tam flaknes 5 bez komentu...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2006 > Kanibal> jeste jen vsuvka.. tento server "zamereni" nema a jak vidis, rozpal technik a zanru je siroky... a cokoliv noveho by bylo jiste jen osvezenim.

sice by asi bylo prehlednejsi bodovat vsechno a vsechny
(a na to je Totem urcite delany), ale proste vetsine to nevyhovuje, resp. to jde nejak proti jejich nature. a ne jinak to je na jinych serverech, at uz grafickych, foto atd. v CR i mimo, takze vylozene Totemacky rys to urcite neni.

a neboj se, ze clovek nevidi, jestli se neco libilo ci ne. i kdyz jsou treba vyuzivany jen petky (ja ale nerikam, ze je to tak spravne!!), vidim, jestli vsichni muj prispevek obesli (nezaujal) nebo jsou jen dve petky a 2 hlasky, ze se to nelibi a nebo je petek 20 a 8 doporucenek. proste i v te prevazujicic zajete minimalni skale se v tom da orientovat. (neobhajuju, ze tento model je lepsi, jen ze taky funguje, jinak by asi ani tady tak dlouho nevydrzel)

jinak k tomu nizkemu bodovani a komentu tady moc psenka bohuzel nekvete. uz jsem na to parkrat dojela. proste nikdo nechce dostat dva body a dlouhy koment jak by to ten druhy udelal jinak a co je tam spatne. vetsina toto nezvlada, nasleduje "odplata" v podobe slabsi ci silnejsi averze ;) :(

toz toliko z me strany. :)
aspon mam ted novy cil.. ziskat od Kanibala 5 bodu!


<reagovat 
 Kanibal (Občasný) - 16.8.2006 > Mishka> :-D,hezke to nakonci,vazne.
to je holt problem umeni(nebo by tam patrily i uvozovky?),pokud se snazim neco kritizovat,tak je to technicke zpracovani,do myslenek ryt nema cenu(a vzhledem k tomu ze poradne nerozumim metode jak jsi sve dilo vytvorila,tak jsme se spokojil jen s timto slabym komentem).Nevim jak to tady na totemu chodi,ale budu hodnotit podle sve svedomi,nazoru a tka jak jsme zvykly...
co se tyce tech mych vytvoru,tak opravdu na ne neni totem a ni lidi v nem staveni,holt nektera grafika nema umelecke ambice(..presneji receno ma,ale az na hodne vysokem stupni).

<reagovat 
Kudlanka Nábožná (Občasný) - 16.8.2006 > jednoduché, ale móc líbivé :)
Body: 5
<reagovat 
jpp (Občasný) - 16.8.2006 > Plý počet:-)
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 16.8.2006 > To se mi líbí moc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 16.8.2006 > to máš podklad monotyp?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2006 > Prokletí> podklad je moje pocitacova grafika, resp. pozadi vznikle primo pre tu meji skenovanou kresbu...
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 16.8.2006 > hm... tím to pro mě ztrácí kouzlo nevinnosti... ;o)
Body: 3
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2006 > Prokletí> dalsi, co ho zajima vice proces tvorby nez vysledek sam... bud oslovi ci neoslovi, libi/nelibi, ale ted hodnotis techniku...
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 16.8.2006 > třeba proto, že sám dělám... máš to pak jednodušší a svým způsobem vodíš za nos... ale přeju Ti to, nyc ve zlym ;o)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2006 > Prokletí> to preci neni pravda... za nos nikoho nevodim, je to proste kombinovana technika (dokonce tady v poznamkach popsana) a o proces preci stejne nejde. a jestli je jednodusi?! no, jak pro koho, vetsina lidi by jiste zvladla pozadi vodovkama ci cimkoliv nez hodinovou malbu ve Photoshopu a praci s texturama! uprimne.. Ty tohle v pocitaci umis?! nebo treba pro Tebe je to jednodusi stvorit prave na papire?!
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 17.8.2006 > Bóže svatá, dyk se hned nečil ;o) ... jo, s Photoshopem něco umím, nemyslím, že tohle by vyžadovalo hodinu...Jsem alergický na věci z Photoshopu, to už se rovnou můžem na umění vykašlat a nechat ho dělat počítačům, nastavíme estetický filtry a necháme svítit woko harddisku... přijde mi, že spousta věcí se v PHTSHP dělá, a svým způsobem je to médium nudný a nepoctivý, vždycky jde totiž dát krok zpět, člověk se dá se říct neučí, to počítač mu výběrem filtrů dává omezení.
Pokud pracuješ s počítačem, beru to, umění nemůže stát pozadu za technikou, ale v týhle věci tu práci s pc nepřiznáváš tím, jak vypadá... když se na ni dívám, připadá mi jako ruční - zjištění, že ne, mě mate...
S trochou práce může na Photoshopu "umění" dělat každej, to mě žere. Ne pro pocit nějakýho elitářství, ale že to pak poklesne na úroveň jakýsi onanie (tím nemyslím tuhle tvoji věc!).

Ptal jsem se po monotypu a to je jiný dření, tam máš jen jednu možnost tisku, musíš si všechno rozmyslet a funkce "Zpět" v životě není - tady postrádám opravdovost...

Ale hlavně že se na sebe umíme usmívat, ne? ;o)
Měj se fajn ;)
m.
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 17.8.2006 > Prokletí> 

já bych doplnil, já říkám klasickým technikám sbohem - je to nádhera ale je to řemeslo, kterýmu už odzvání a přesouvá se jinam co se umění týče. Spousta zastánců klasických technik a mistrů v oboru přechází na využívání digitálních prostředků pro tvorbu svých děl.

 

Photoshop je sotware a neexistuje žádnej recept podle kterýho vněm každej uvaří nějaký dílo, já dělám koláž a byť je digitální je naprosto stejná s tou klasickou koláží ale nabízí podstatně větší možnosti.

 

tablet je dnešní plátno a poziční pero štětec, digitální umění vytlačuje klasiku z povrchu a je to dobře!!! protože si to digitální tvorba zaslouží. Podstivě prošla vývojem , kdy se objevovaly první krůčky a pokusy o to vytvořit vůbec něco co by vypadalo jako obraz - když vzpomenu na první ručně kreslený adventury pixel po pixelu - to je umění a jak krásně to na monitorech o rozlišení 640*480 vypadalo, dnes je pixel art záležitostí stylu a jakýhosi provokativního umění protože je to tak zvláštní a "oldschool"

 

CTRL+Z to je asi ten největší kámen , kterej každýmu klepe na hlavu. Pomyslně se tím ztrácí ta mistrnost zvládnutí té techniky, každej vidí za digitálním uměním cestu pokusu a omylu, kdy se prostě to co se nepovede vrátí. Vzpomínám si na vtipnou reklamu kde byla vyfocená velká zavařovací sklenice plná kláves CONTROL a Z. Pod tí byl nápis : "Kdyby byl život tak jednoduchý"

 

hledá-li někdo opravdovost v digitálním umění , tak má na výběr - kvalitní tisk a bez nějakýho popisu tvorby nikdo nepozná jak to vzniklo a navíc je to úplně něco jiného než koukat na monitor. (přitom samotný postup tisku je stejně důležitý jako tvorba - náleží přímo do tvorby jako takové- takže i způsob tisku může zvednout jakkost díla - až v hmotné vytištěné verzi se stává plnohodnotným pokud je obrázek určen pro tisk. prostě jako linoryt)

nebo taky může volit extrémější cestu - je to v podstatě to samé jako koupit nějaký rámovaný obraz

za pár tisíc si člověk pořídí digitální album pro fotky což je vlastně LCD display s vnitřní pamětí, do něj autor nahraje požadovanej art (určitě by se dalo zauvažovat o vyrobě speciálních displayů určených přímo pro tento účel - rozšíření : autorský digitální podpis,copyright,bezpečnostní ochrana dat atd.) a je to digitální obraz s vlastním rámem a cena? jako klasický umění hodně - už jen vzhledem k tomu rámu

zní to jako SCIFI? ale to je omyl, protože to je dneska realita. Kdo by v blízké budoucnosti kradl obraz z galerie - DATA to bude lukrativní zboží. 

 

Klasické techniky a umění se nikdy neztratí a pro mě má nesmírnou hodnotu a to hlavně díky historii a vůbec touze člověka se vyjádřit jakkoliv i třeba pouhým zuhelněným klacíkem na skálu, dnes jsou možnosti daleko větší a není to rouhání vzít do ruky hardware a software, kterej se pořád pod něčí rukou přemění na nástroj umělce.

 

Přál bych si umět kreslit a malovat na takové úrovni, že bych dělal 5*5 metrů plátna olejem ale když pomyslým proč , tak hlavní důvod (a to věřím, že je u většiny lidí, kteří se snaží něco tvořit) je ta lukrativnost táhle tvorby. Kdybych měl vzít příklady akademickejch umělců dnešní doby, tak je mi z toho smutno a špatně a tříkrát sláva digitálnímu umění, v tom klasickym světě umění totiž už podstata slova UMĚNÍ vyprchává v teoretický kaši rádoby obrazů.

 

stejně kdo ví co nás čeká, podle mě jsou digitální technikyjen špičkou ledovce v překvapeních života naší civilizace

 

 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > Prokletí> s prvním odstavcem naprosto nesouhlasím, ale teď obhajujeme každý to své a nehnem se. ten, kdo má představu, že ty mašinky a Photoshop plivou hotová dílka v nich nikdy nemohl nic pořádného vytvoři (ba ani zkusit), jinak by věděl, že to není o několikrát zmiňovaném zmáčknutí filtru (se podívej, jak jsou hodnoceny a jak vypadají grafiky, co tady lidi takto zkoušeli). upřímně si myslím, že kecáš a nic fakt solidního z Photoshopu vytvořeno nemáš, protože jsi zatím mačkal jen ty filtry, to taky odpovídá popření toho času práce na tom pozadí.
pořád je to o nápadu a o co nejlepším jeho zpracování a to zabere hodiny, občas i dny... ale opět o čase to není. taky máš asi ty své stromečky namalované za minutu a vypadají lépe než daleko delší práce na budce.
Já ve Photoshopu poslední dobou většinu dělám virtuálními štětci přes tablet... ano, krok zpět je možný, ale... nápad ani zajímavý výsledek Ti to samo o sobě nedá!

"S trochou práce může na Photoshopu "umění" dělat každej, to mě žere"
To je opravdu věta naprosto neznalého. Naopak se dnes díky počítačové grafice lidi tady posíraj z každého nepěkného tahu uhlem atd... Za roky, co se tomu věnuju, jsem opravdu toho viděla hodně a věř, že tak jako na papíře nevytvoříš bez nápadu a zvládnuté techniky nic extra, to samé v poči. Znám lidi, kteří se tak moc léta snaží, makají na sobě, zkouší, zkouší v oom PS, kupují digiartové časáky, chodí na výstavy, tak rádi by... a je jim to k h*vnu.. nejde jim to, není to ono a druzí to umí daleko lépe. Tak jako ve všech oborech. Nic není zadarmo a málo je vyvolených.

"když se na ni dívám, připadá mi jako ruční - zjištění, že ne, mě mate.." - ideální! co víc si může autor přát! je důležité aby divák věděl jak přesně bylo tvořeno?! není kouzlo v tom, že nevíš a tápeš jestli papír či poč?! zvlášť, když to není tak důležitý?! ;)

no, uzavřu to.. neshodnem se, Tvé názory mi přijdou předpojaté a bez zkušeností v tom, o čem tak zasvěceně mluvíš... ale je to názor a holt je Tvůj a Tvůj zůstane.

brou noc, balím to
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > Absolute> Pánové, oběma děkuji, že jste se podělili o své zajímavé názory... je to fakt ve finále zajímavé konfrontovat se s úplně odlišným pohledem na věc...

No, ale keců už bylo dost, taky musíme i trochu tvořit, páč tak nejlépe podpoříme každý svou teorii ;-)

<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 17.8.2006 > Absolute> Mishka:
Myslím, že jsme oba dva opravdu jinde a neshodnem, ale to se holt stává ;o)
Jen abych nevypadal jako úplný oslík: To s tím, že mašinka vyplivne hotové dílo jsem myslel jako scifi nadsázku...
K mým tušovým stromečkům - ono je za nima taky léta driny naučit se vést štětec, umět ho nasazovat, umět vést stopu, ředit tuše... ale to je vlastně buřt. A budka vpravdě vypadá líp, to mi stvrdil chlapík, co malbu učí na vysoký škole a je jeden z top10 současnýho českýho výtvarnýho - podružné.
A k tomu matení - já totiž nechápu, proč teda robit něco na complu a snažit se, aby to vypadlo nekomplově - je to plýtvání technikou která má širší možnosti, protože člověk není omezený materiálem, omezování její neomezenosti.

Zkrátka neshazuju digitální umění, jen mi neleze pod fousy, když nepřiznává samo sebe.
Nic, nechám Ti posledné slovo, asi to spolu nerozsoudíme ;o)))

Absolute:
Nemyslím,že klasickým technikám odzvání, jako důkaz vezměme třeba boom malby v devadesátých letech, kdy se zdálo, že je mrtvá. Tím míň mi přijde, že by digitální umění vytlačovalo současné, možná se časem dostanou na společnou útoveň, ovšem klasický techniky maji přeci jen náskok několika tisíc let a digitální umění je na klasice postavený, chtějme to brát nebo ne.

Ještě k velkým plátnům: 1. je dělá jen málokdo, 2. je prakticky nikdo nekoupí... lukrativnost výtvarného umění je vštěpovaný historický omyl, možná tu byla v době baroka. Znám se osobně s lidma, který v dnešním výtvarným něco znamenají a každý druhý má tu a tam problém zaplatit složenky a na volný noze nemůže žít vlastně nikdo ;o))))

A ten poslední řádek podepisuju hodně tlustě ;o))))

Mějte se oba ;o)
m.
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 18.8.2006 > Prokletí> 

jasný, prostor debatě je otevřen... :)

určitě nevytlačilo digitální umění klasiku úplně ale rozhodně se dere vpřed a jednou až dožene ten 1000letý náskok se umístí někde na prvních příčkách.

 

Lukrativnost umění je spíš ve smyslu s mrtvými autory, bohužel. Nechtěl jsem tím říct, že si myslím , že umění je zlatý důl pro malíře s povolání na volné noze rozhodně žádná sranda!

 

co se týče toho "uzpůsobování či napodobování" klasických technik v pc je spíš o té tenké hranici mezi oběma typy tvoření.

 

Tak či tak dobrý je, že každý z nás má to umění ve své podstatě rád a tak ho i rozvijí, taky se opatruj!

 

Honza


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.8.2006 > Absolute> jasne, to vis, ze Tve nazory jsou mi daleko blizsi. :)

jsem nad tim pak jeste uvazovala a opravdu je hloupost zaseknout se na starych tradicnich technikach, nove odmitat jako podradne a vytykat pripadnou podobnost s technikami klasictejsimi

jakoby nekdo vycital muzikantovi, proc nejde do kostela a na ty varhany nehraje primo, misto toho, ze to mlati na keyboardu se sviti diodkou "organ" :) atd.
nebo uz z jineho soudku a velkou nadsazkou.. :)
poradny vylet musi byt preci jen pesky, tak se do toho Recka preci projdem, pac chuze je ta klasika nejvetsi a nejaka letadla :)))

ja jsem clovek revolucni (Vodnar:)) a cemukoliv novemu, co muze byt posun vpred, se nebranim..

hezky den
m.
<reagovat 
jamina (Občasný) - 20.8.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 21.8.2006 >
Body: 4
<reagovat 
ariel (Občasný) - 21.8.2006 >
Body: 4
<reagovat 
Mima (Občasný) - 21.9.2006 > Je mi jedno,jak to vzniklo.Barevně překrásné.Výsledek měkce působivý,neagresivní.A to se musí umět,i při použití popsané kombinované techniky, která lecos ulehčí, ale taky ztíží.Ukládám si.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 24.9.2006 > Mima> děkuji Ti! potěšilo!
<reagovat 
čtenář povzbuzovač - 8.4.2007 > moc se mi to líbí. působí na smysly.
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 26.7.2010 > no jo ,jo
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 0 1 (4) 5 7 8 9 10 11 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter