Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
dvojí déšť
Autor: frency (Občasný) - publikováno 16.8.2006 (00:31:54)

 

prázdné okno

škrábnuté deštěm

 

v bezkřídlí

opřené o břízu

 

souprší

 

za tepny pentlí

visí větru na srdci



Poznámky k tomuto příspěvku
afro (Občasný) - 16.8.2006 > Souprší mě úplně odrovnalo...  ale celkem fajn...
<reagovat 
 frency (Občasný) - 16.8.2006 > afro> ...v jakém smyslu tě odrovnalo, smím-li se tázat?
<reagovat 
 afro (Občasný) - 16.8.2006 > frency> 

Ujetý... to je to správný slovo...


<reagovat 
 frency (Občasný) - 16.8.2006 > afro> ...aha..
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 16.8.2006 > Dneska se mi tohle hodí. Pitvat budu někdy jindy.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 frency (Občasný) - 16.8.2006 > cirrat> ..carpe diem
<reagovat 
damika (Občasný) - 16.8.2006 >

Hmm...motám se v tom, jakousi náladu cítím, ale nejvíc se mi líbí první dva řádky (nepřijetí novotvarů beru na sebe, pro mě prostě nezvyk + pach umělé hmoty). Ovšem ve formě haiku mě tvoje slova berou hákem.

 

Opřené o břízu

lehce škrábnuté deštěm

prázdné okno


<reagovat 
 frency (Občasný) - 16.8.2006 > Damika> 

...já teorii neznám..

..a které novotvary se ti zdají páchnoucí umělotinou?


<reagovat 
 damika (Občasný) - 16.8.2006 > frency> 

No právě, "zdají". Nejsem expert a nebudu, protože nechci být, takže vyjadřuji jen svůj pocit. Jakmile mě po přečtení (třebas i několikerém) text nebo obraz nevtáhnou "dovnitř", nerada se vyjadřuju. Prostě jsem se po prvních řádcích rozjela do hloubky, "bezkřídlí" mě nutili "přelézat", potom "souprší", a konec mě vyhodil ven. ALE JEN MOJE CÍTĚNÍ, které je odrazem mého stupně vnímání poezie.

Zaujalo mě to, protože jsem v tom uviděla tu haiku. A i když jsem nedodržela striktně 5-7-5, obraz, který vznikl, a možnost rozvíjení, co by asi mohlo být dál (čili za ním), mi zúžily dech. A nejspíš mi to pomohlo i "uvidět" to, co jsi zachytil ty.


<reagovat 
 frency (Občasný) - 16.8.2006 > Damika> ...asi jsem trochu natvrdlej, ale, zapůsobila ne Tebe teda pozitivně?
<reagovat 
 damika (Občasný) - 16.8.2006 > frency>  Ale no jo!  Kdybys k té jahodě přidal ještě šampáňo, dozvěděl by ses to dřív.
<reagovat 
 frency (Občasný) - 16.8.2006 > Damika> ...to už je úplatek:-)
<reagovat 
holger (Občasný) - 17.8.2006 > Prázdné okno škrábnuté deštěm...Jo! Souprší na mě působí trochu divně, ale jinak gut.
<reagovat 
 frency (Občasný) - 17.8.2006 > holger> ...ádvatři, šoudvatři:-)...dík za zastávku
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 19.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
 frency (Občasný) - 20.8.2006 > Naty> ...jak pohlížím, zde jsi se neztratila...
<reagovat 
Claw (Občasný) - 19.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
 frency (Občasný) - 20.8.2006 > Claw> 
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.8.2006 > frency> Já jsem ale drobátko růžovější.
<reagovat 
 frency (Občasný) - 20.8.2006 > Claw> ...dyť je ještě malá, zkus jí chvíli zalévat:-)...()
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.8.2006 > frency> Zalévám, podlévám, přelévám, smažím, všechno.
<reagovat 
 frency (Občasný) - 20.8.2006 > Claw> ...já se peču, já se smažím,..uhehehe:-)))
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.8.2006 > frency> 

osobně se spíš ráda smažím, peču se velice nerada a taky se nerada dusím - zvlášť ve vlastní šťávě a tak.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 21.8.2006 > na souprší a spol si také nepotrpím - přijde mi to trochu jako "laciné ozvláštnění" ;o)
ale první dvě strofy moc! nálada...
Body: 5
<reagovat 
Levity (Občasný) - 22.8.2006 >

Žid opřený o břízku - sám si dělá obřízku....     .... (nemohlo mi nenaskočit...:)))

 

Jinak unášivé :)


Body: 5
<reagovat 
 frency (Občasný) - 22.8.2006 > Levity> ...BOMBA!...tak lovy byly úspěšné?
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 22.8.2006 > frency> NIKOLIV, tohle je úlovek pana Plíhala...;)
<reagovat 
 frency (Občasný) - 22.8.2006 > Levity> 

ach táák:-)


<reagovat 
Pablitofracek (Občasný) - 16.5.2007 > Tak jsem chtěl nějak udat to "souprší" a pak mi projektil slova "souloží" proletěl imaginací. Hned mi celková atmosféra tohoto dáždivého celku slastně uzrála v gebuli ...;) Polopatě bych to bral jako sex mezi všemi zůčastněnými. A pak že to bez nás člověků nejde ...:)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 frency (Občasný) - 17.5.2007 > Pablitofracek> sex, taky dobrý:-)!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter