Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kni.hovnice
Autor: toono (Stálý) - publikováno 17.8.2006 (09:01:15)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Minerva (Občasný) - 17.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 17.8.2006 >
<reagovat 
gongey (Občasný) - 17.8.2006 >

to musel být extatickej večer, bůhví, jestli si z něj něco pamatuješ, ale jistě sis ho užil .o ))))  


<reagovat 
skold (Občasný) - 17.8.2006 > heheheeeeee
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2006 > Takovou poctu si Nymfa asi ani nezaslouží! ;-)
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 17.8.2006 > Je fajn, že to má v sobě zlou energii, to mám rád. Ale má jí to dost? Zůstáváš pořád dost při zdi. Člověk se pousměje, a vlastně se mu to i líbí. Neměl bych být uražen, šokován, atakován? Nemělo by mi to dát rovnou do držky? Vidíš, a já tu sedím a čím víc se na to dívám, tím se mi to zdá hezčí. Roztomilejší. Ještě pár minut a napíšu "unylejší".
<reagovat 
Estel (Občasný) - 17.8.2006 > To je boží....víííc......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 17.8.2006 > Estel> tak pošli své fotky -)
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 17.8.2006 > ta první vypadá jako Petr Novák za mlada.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 17.8.2006 >

Jen ta posledni by usla, kdyby to byla nerozostrena malba bez napisu, nebo s jinyum pismem


<reagovat 
born to be child (Občasný) - 17.8.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 17.8.2006 >
Body: 1
<reagovat 
anae (Občasný) - 17.8.2006 > to má říz ... ale předloha není tvá (i když se mi taky nelíbila)
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 17.8.2006 > první a poslední jsou perfektní..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 17.8.2006 >

něco mi uniklo???

http://www.totem.cz/enda1.php?a=143719

co to má jako býti????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


<reagovat 
zombux (Občasný) - 17.8.2006 > tak to je příšerný a ještě trapný
Body: 1
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 17.8.2006 > zombux> trpaný, to snad ani ne, spíš k takovému smutnému úsměvu, myslím, že časem to už nejde brát ani jako provokace, to už je láska, on ji miluje, snad na ni i žárlí, ale ještě si to chuděra neuvědomil, cit je tak krásný... .o )))
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.8.2006 > gongey> koukam, ze pristupujes na mou interpretaci muscina pohlavi..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > gongey> že?! ;)
<reagovat 
 galoo (Občasný) - 17.8.2006 > gongey> moje slova, ale rekneme si uprimne kdo z nas se v 14-15 letech v sobe vyznal ?
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 17.8.2006 > gongey> no nevím, každopádně se to dost minulo účinkem :)))
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 17.8.2006 > zombux> to zase ne, myslím, že mistr je rád, že se o NĚM přemýšlí .o )
<reagovat 
 čtenář kryštofer - 17.8.2006 > gongey> a přemýšlí nebo si už polovina Totemu ťuká na čelo a směje se pod vousy?
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 17.8.2006 > gongey> však jinej účel tohle ani nemá - v zahraničí se tomu říká "attention whore" ;)
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 17.8.2006 > Já se docela pobavil.
Doporučil 
<reagovat 
moyri (Občasný) - 17.8.2006 > neumím vyfotit ani todle,ale promiň,br bylo to tak hnusný ,že to zasáhlo mé umjelecké cítění
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.8.2006 > moyri> kritik je ten kdo rika jak by neco delal kdyby umel, tak kdyz neumis fotit ani todle tak newotravuj, wopruze..
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 18.8.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.8.2006 > Václav Mráz> nevim odkdy je tohle kategorie spadajici pod jurisdikci egiloredakturku..
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 18.8.2006 > toono> ;))
<reagovat 
Kanibal (Občasný) - 17.8.2006 > krev z oka povedena se povedla(pokud ji autor vubec tvoril) jinak je to luzrovina... EDIT: aaa jak vidim krev je puvodni,tak nic no...
Body: 2
<reagovat 
 Mr.D (Občasný) - 18.8.2006 > Kanibal> $%£$££%%^&*&^&*(*&(&*(&%^%^KOKOTTE^^&&^^&^$£$%^^&^
<reagovat 
 Čtenář - 18.8.2006 > Mr.D> TOONO SÁHL PO SVÉ STARÉ DOBRÉ DALŠÍ IDENTITĚ
<reagovat 
 Čtenář - 18.8.2006 > Mr.D> TOONO SÁHL PO SVÉ STARÉ DOBRÉ DALŠÍ IDENTITĚ
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 18.8.2006 >

ou shit,konecne se tu zase nachvili neco deje? Cilem je provokovat, oukej a co dal? Co je zac ta Nymfa-naka nova? :) Hele Toonko, nechces prosim neco zrobit vuci me osobe? Chci to...


<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 17.8.2006 > nymfa 20 je naivní stvoření, až krystalicky. co se týče psaní a focení, není to nic moc - diplomaticky řečeno. Na druhé straně však: to, jak hodnotíš naivitu, vypovídá spíš o tobě milé t.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.8.2006 > Luk Malér> nj.. skoda ze tady nemas fotku.. taky nad ni bych si vyhonil..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.8.2006 > Luk Malér> ono dost tezko rict jestli je to neco proti nymfe..
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.8.2006 > toono> těch tu je hledej šmudlo
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.8.2006 > toono> já vás paranoiky žeru....
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 18.8.2006 > toono> no to asi každý poznal, že to není proti ní, ale pouze "pro"....stačí si prohlédnout její nechutné fotografie a Tvé hodnocení...
<reagovat 
ariel (Občasný) - 18.8.2006 >    
<reagovat 
dearsun (Občasný) - 17.8.2006 >
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.8.2006 > dearsun> newotravuj krawo..
<reagovat 
 Mr.D (Občasný) - 18.8.2006 > dearsun> %$%%$$%^&^&%^$£%£"$"$£%$$%&^*&&*
<reagovat 
 dearsun (Občasný) - 19.8.2006 > toono> nuda
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 21.8.2006 >

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 21.8.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 21.8.2006 > :-))))))))))))
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 21.8.2006 > Jo a slova Mi-Nerva bych si vzala k srdci, ten umí bejt superhnusnej. :-) Je to v něm jako v koze.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter