Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Horní Popelná
Autor: .......... (Občasný) - publikováno 17.8.2006 (13:23:50)


Poznámky k tomuto příspěvku
born to be child (Občasný) - 17.8.2006 >
Body: 1
<reagovat 
xmark (Občasný) - 17.8.2006 > Je-li to ilustrace k poezii, pak možná - na druhou stranu pokazí čtenářům jejich fantazijní představy... Krajina bezpochyby krásná, fotka špatná. Ze špatného místa, ve špatnou denní dobu. Nepromyšlená.
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 17.8.2006 > pohľadnicovoidná fotka )
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > Esencia Smrti> no, tohle je v tomto případě lichotka :)
tohle je spíše krajinkový výcvak, dobrá "pohlednicová fotka" by měla mít zajímavější místo (úhel, pohled), hlavně lepší kompozici atd. prostě být daleko zajímavější...

autorce:
jinak převážně "krajinkovou" galerii můžeš najít na http://www.digineff.cz/galerie/, tam je to samá krajinka.. :) takže pokud se tady necítíš a seš peskována, že je takových fotek tady moc, tam asi bude přijetí lepší...
<reagovat 
.......... (Občasný) - 18.8.2006 > :) už se těším na reakce na další krajinku - ta je daleko horší než tahle:)
<reagovat 
.......... (Občasný) - 17.8.2006 > a proč to sem nedat? :) byla jsem na hezkým místě - myslím, že z podobných důvodů tady publikuje docela hodně lidí, ne?:)
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 17.8.2006 > TheThing> :) nojo, no :)
<reagovat 
 Kerinka (Občasný) - 17.8.2006 > ..........> 

To je právě ten problém. Autor má nějaký pěkný zážitek k určitému místu, vyfotí ho, fotka se mu líbí, ne svým obsahem a zpracováním, ale právě příjemnou vzpomínkou. Nepublikuje zde vlastně fotku, ale "vzpomínku", o které ostatní nevědí vůbec nic. Proto hodnotí fotku, která většinou nestojí za nic a autor se diví, jak k takovému pěknému místu mohou mít ostatní výhrady. Na vzpomínkové fotografie, ostatním nic neříkající, jsou na netu jiné stránky. Na Totemu jenom zbytečně zabírají místo a čas návštěvníků. Bohužel ne každý si to uvědomuje a sám umí rozhodnout.


<reagovat 
 .......... (Občasný) - 17.8.2006 > Kerinka> :))ale já si uvědomuju a proto jsem se rozhodla ze vší té fůry podobných fotek, co mám, publikovat jen sérii tří fotek z Horní Popelné, protože je místo, o kterém píšu pět let ve své poezii :) asi tak ňák :) a dík za přednášku:)
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 18.8.2006 > ..........> jo, jako místo pro inspiraci k poezii to je tutovka, na takových místech rozjímám nejraději... sednu na parez, zahodím opratě a zasním se... a kromě totohle místa znám jen 4 další kde se mi to povedlo i na hodinu která vypadala jako minuta... jen je škoda žes to právě s tou poezií nespojila, protože takhle bez kontextu to tu mnoho lidu nenadchne....
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 18.8.2006 > Skafloc> :) chodíš tam třeba deset let, na jedno místo, a pokaždý najdeš něco jinýho - úplně novýho:)
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 18.8.2006 > ..........> Akorát se vždycky sám sebe ptám jestli je to možnost úniku... jestli když se člověk zašije někde na Horní Popelné nebo Dolní Lhotce, tak si bude chodit pracovat s koňam do lesa a večer usínat s vůní sena, jestli mu to vydrží aspoň na jeden lidský život, nebo jestli se dynamika doby projeví i tam svým drtivým zásahem který systematicky likviduje pohodu a klid lidem kteří po něm touží.... jestli tě i tam očipují a zaškatulkují... jestli i tam jednou místo nás kočích vyjedou z lesa obrovské Harvestory a řeknou: koně na jatka a kočí do muzea, tak jako na mnoha jiných místech.... ježiš já mám dneska patetickou náladu
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 18.8.2006 > Skafloc> projeví - respektive projevuje ... tohle místo třeba vydrží v téhle podobě maximálně deset let, tipuju si, podle míst blízkých a obdobných v téhle oblasti ... bohužel, není možnost útěku ...
<reagovat 
.......... (Občasný) - 17.8.2006 > no dyť, umělecké ambice tady naprosto nemám:)
<reagovat 
 Čtenář - 18.8.2006 > ..........> a nejen tady
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 18.8.2006 > čtenář> anonym:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter