Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Obří hrad
Autor: .......... (Občasný) - publikováno 18.8.2006 (13:37:48)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář krystof - 18.8.2006 > jezdil jsem zidli po pokoji a snazil se tam neco najit...cil nenalezen.

jedna
<reagovat 
skold (Občasný) - 18.8.2006 > jedině tak do fotoalba.....ale chtěl bych tam být ...
Body: 1
<reagovat 
.......... (Občasný) - 18.8.2006 > :) děkuji předem ( i anonymům, samozřejmě:) ) za vyžádané hlubší kritiky a přeju hezký víkend:)
<reagovat 
skold (Občasný) - 18.8.2006 > jo...hluboký údolí tam asi je...jinak bych tady nic hlubokýho nehledal, kor kritiku ...
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 18.8.2006 > sköld> :)
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 18.8.2006 >
Body: 1
<reagovat 
seth (Občasný) - 18.8.2006 > hory na pravo mi přijdou zajímavější - i celkově to údolí tam . Takové jsou lepší ráno , když je mlha
<reagovat 
Adina (Občasný) - 18.8.2006 > Kde to je?
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 18.8.2006 > Adina> 

to je Šumava


<reagovat 
čtenář anonymní tečkomil - 18.8.2006 > nejen v poezii umíš hovno
<reagovat 
Antinua4 (Občasný) - 18.8.2006 > To údolí je jak z Pána Prstenů
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 19.8.2006 > Smetiprach> mám foťák měsíc:) neumím s ním ani pořádně zacházet, natož abych promýšlela další věci ... je to pouhé fotografování "mého" místa, ano:)

tady skousnu naprosto cokoliv, protože právem - vím to sama nejlíp:) ale na texty mi nikdo nešahejte:) za těma si stojím do posledního vojína:))
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 20.8.2006 >
Body: 1
<reagovat 
michalch (Občasný) - 30.8.2006 > To protisvětlo na pravo se mi nelíbí. Já osobně bych nastavil kompozici na slunce a podexponoval krajinu, vylezla by z toho úplně jiná fotka. Nebo, jak již ut někdo zmínil za mlhy, zataženo (při východu nebo západu mohou vzniknout krásné barevné situace.
Neboj se vyfotit jedno místo třeba 10x vždy trochu jinak. Jinak jelikož píšeš, že moc neumíš s foťákem, tak abys mela tmavou krajinu a bylo videt slunce, tak namitř třed hledáčku na slunce, zmáčkni spoušť do půlky, drž ji zmáčknutou, posuň foťák tak, abys měla na displeji krajinu a slunce jen v tom rohu jak máš a domáčkni. Digitální fotografie je o expoerientu a hraní, tak se neboj.
<reagovat 
 michalch (Občasný) - 30.8.2006 > michalch> Uf, to jsem udělal překlepů :-)
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 30.8.2006 > michalch> děkuju!:) tak tohle mi moc pomůže, fakt dík:)
<reagovat 
 michalch (Občasný) - 31.8.2006 > ..........> nemáš za co :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter