Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Sundown III.
Autor: Cavalera (Občasný) - publikováno 11.12.2001 (19:34:07), v časopise 1.4.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
KSTK (Občasný) - 11.12.2001 > Krása. Tohle bych dal ne stěnu. Silně uklidňující i pekelně diabolosní.
Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 11.12.2001 > Je to naprosto krásnej a peklenej kýč. fakt líbí
<reagovat 
wopi (Občasný) - 11.12.2001 > má to náladu
Body: 5
<reagovat 
čtenář tamiko - 11.12.2001 > nadhera!
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 11.12.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.12.2001 > Neni to počítačem ubarvený?
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 11.12.2001 > Ač se to nezdá, tak to upravený není .. samozřejmě drobná odchylka od fota a upravenýho fota po scanu je jasná .. ale barvy jsou origoš ..
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.12.2001 > No tak to jo.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 12.12.2001 >
Body: 5
<reagovat 
kafka (Občasný) - 12.12.2001 > Cavíšku, kde se takový západy rozdávaj? :)
Body: 5
<reagovat 
keram (Občasný) - 12.12.2001 > Co víc?
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 12.12.2001 > Kafčítko, takovýhle západy se fotí u nás na balkoně:-))
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 12.12.2001 > dobrýýý :-))) tohle se snad nikomu nemůže nelíbit :-)
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 12.12.2001 > nooo, na to ze to delal Cavalera... :-]]
Body: 5
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 12.12.2001 > *
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 12.12.2001 > oo poníženě klopím oči a rumělec skrývám, toono ....
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 12.12.2001 > O tom co se lidem zdá krásný a co hnusný jsem napsal jednou úvahu.Je to hezký,asi i umělecky na výši.A děsnej kýč.
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 12.12.2001 > kýč ... občas mi přijde, že se někde naučilo říkat některým tématům kýč .. asi pro zjednodušení ... nevím ... co není ve fotografii kýč? ... fotka zvířet? .. fotka rostlin? .. aut? .. domů? .. lidí? .. všechny témata byla miluionkrát vyfocena z nespočet úhlů a situací .. a stejně jako člověk i to slunko se tváří pokaždé trochu jinak ... takže jakej kýč? .. Nebo snad je je Sluníčko kýč? ... díky za něj:-))
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 12.12.2001 > Cavalera : Já to nemyslel z hlediska konkrétních věcí,které jsi vyjmenoval,ale z hlediska určitých vyvolaných dojmů při pohledu třebas právě na tuhle fotografii.Ale ty dojmy vlastně vznikají z těch věcí...
Je to AŽ MOC krásná fotka :o)
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 12.12.2001 > Určit kýč je dost těžké. Já takové dělení moc rád nemám - je to spíš pro nějaké piplavé kritiky (teď nemyslím ty v TOTEMu - jako zde např. DK a čmelák - myslím takové "oficiální". Popravdě se ani nedivím, že označili fotku za do jisté míry kýčovitou. Možná bych to napsal také... ale proč?

Kýčem je (prý) např. známý sádrový trpaslík, údajně krajina, pokud se v ní nachází jelen paroháč bez Budulínka - s Budulínkem je to už pohádka. Takže... těžko určitelné. A proč to vůbec určovat.

Měl jsem jednu ze skla rybku, měla v sobě samou kapku; kličku a čárečku i kdejakou barvičku. Každý tvrdil - je to kýč, jen ji vyhoď, ¨jen ji znič. Já však na to: Inu, na co. Mně se líbí. Ať si každý co chce (z)líbí.
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 13.12.2001 > Ale DK má pravdu. Kýč se nepoznává podle toho co věc zobrazuje, ale jaké dojmy vyvolává. Fotka sama o sobě kýčovitá být nemůže. Jen ve vztahu k tomu kdo to hodnotí. Jde o interakci.
Díky, žes mě neoznačil za piplavého kritika. Vážím si toho.
<reagovat 
čtenář Cody - 17.12.2001 > ty víš, myšinko :-))) líbí moc :-))
Body: 5
<reagovat 
čtenář pomerančová - 3.4.2002 > to nema chybu!
Body: 5
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 4.12.2003 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter