Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč zase já?!
Autor: RostiCzech (Občasný) - publikováno 24.8.2006 (04:00:00)

        Už se vám někdy stalo, že jste si mysleli, jak vám to dnes sluší a jak si připadáte sexy a v pohodě? Mě taky... Včera jsem tento pocit po dlouhé době měl. Vyrazil jsem na "Václavák", že se podívám, co je kde nového a kdybych někde našel účtenku za boty z Kenvela, že bych je rovnou reklamoval, protože se mě trhají...

        Nasedám do autobusu MHD, všude hodně lidí, všude rámus, všude smrad po hovně...no jo...co je to sakra za smrad?! Rozhlížím se po lidech, jestli to také cítí. Vzhledem k tomu, že se rozlíželi stejně jako já, různě se šklebili a nenápadně se sunuli k otevřeným oknům, usoudil jsem, že smrad nebude jen sugesce z mé hlavy, ale všeobecný fakt. Jelikož jsem neviděl žádného bezdomovce, ke kterým automaticky přisuzuji tento pach, rozhodl jsem se podívat na podlahu, KDYBY NÁHODOU nějaké hovno leželo přímo tam.

        BYLO TAM!!! Ale ne na podlaze... Bylo přímo na mé botě... Na té botě, kterou jsem chtěl ten samý den reklamovat! Roztékalo se mi po stranách a po hlubším zkoumáním jsem na něm objevil i přilepený list nějakého papírku, zřejmě spadlé jízdenky. Dokonce mi kousek odpadl hned vedle, a lidi ho rošlapali po celém autobusu. "FŮJ!!! BOŽE MŮJ, PROČ JÁ?!" Rozčiloval jsem se potichu do svého nitra, abych na sebe nepoutal už tak dost zvýšenou pozornost.

        Hovno smrdělo, já se styděl, lidi se dusili.... Má skvělá nálada byla tatam, sex-appeal mi vlál 3 km za autobusem. Už jsem si vůbec nepřipadal v pohodě a už vůbec ne čistě, sexy, hezky. Co z toho plyne?

        Nemyslete si, že jste krásní a sexy...šlápnete do hovna!



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 24.8.2006 > lidi lidi....když už svá díla vystavujete na internetu...co si to takhle nechat zkontrolovat...chyby, překlepy...a....smajlíky v textu...to je ten největší hnus...já vím, že si na ně člověk v sms zvykne, ale vew "fejetonu" nemají co dělat!
Body: 1
<reagovat 
RostiCzech (Občasný) - 24.8.2006 > Ok :) smajlíky smažu..nevěděl jsem, že je to tu tak vážný a "učitelský" :))) díky za kritiku :)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.8.2006 > RostiCzech> bože můj, to není o vážnosti a učitelství...zrovna k těmhle dvěma disciplínám mám kurevsky daleko...ale vtipnej text se dá napsat i bez smajlů...teda naopak, sebelepší text srazíš smajlíkem do hlubin pekelných...;)
<reagovat 
 RostiCzech (Občasný) - 24.8.2006 > Max Bubakoff> No dobře, dobře!!! Už to víckát neudělám :))) stačí? :))
<reagovat 
brqano (Občasný) - 24.8.2006 > Fejton?
Body: 1
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 24.8.2006 > hmm... tohle je opravdu příspěvek "o ho..."

mohl by z toho být jak vtipný fejeton, tak vtipný zápisek z blogu, ale tohle bohužel uvízlo někde na půli cesty...
<reagovat 
moyri (Občasný) - 24.8.2006 > Ať žije nedělní blesk pro ženy,aneb ty toho naděláš tsss,až budeš umět kouřit zadkem fajfku,přijď o5 mezi nás,Maxi zavolej si taxi.. dovoleno je vše co ce autor .... aneb když se ti to nelíbí polib si záda jogíne
Body: 1
<reagovat 
Playwithfire (Občasný) - 25.1.2007 > Nebýt docela slušný pointy na závěr, přišlo by mi to jako typický "bravíčkovský" - promiň...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter