Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Karel ví, že nemá cenu utíkat
Autor: TheThing (Občasný) - publikováno 24.8.2006 (21:04:49)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 24.8.2006 > poměrně čístá práce
Doporučil 
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 24.8.2006 > dobře ostříhanej, myslím
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 24.8.2006 > proboha co je to za módu, nechat půl kilometru ničeho pak a fotku a zas nic? Odsadit, no proč ne, ale tohle?
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 24.8.2006 > TheThing> 

jo, dík


<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 24.8.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 24.8.2006 > zupa
Body: 5
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 25.8.2006 > To je v Ústí ne,tam když jsem jednou pil tak jsem neměl vůbec chuť utíkat....
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 25.8.2006 >
Body: 4
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 24.8.2006 > Epigon nebo odkaz? Tak či tak, krok velmi správným směrem.
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.8.2006 > Minerva> mne to tedy moc neoslavuje, ale ma to takovej puch sedesatych nebo sedumdesatych let, kdy holky vypadaly priserne.. pfuj..
Body: 5
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 24.8.2006 > TheThing> DNESKA UŽ NEJDE BÝT ORIGINÁLNÍ. MYSLÍM ŽE CO SE FOTEK TÝČE CELKOVĚ.
Doporučil 
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 24.8.2006 > TheThing> MOŽNÁ BY TO NEBYLO AŽ TAK SLOŽITÉ KDYBY SE JEDEN DOKÁZAL DRŽET SVÉHO KONCPETU, DĚLAT UCELENÉ SERIE, DLOUHODOBĚ SE ZAMĚŘIL NA URČITÉ TÉMA, ALE TO NENÍ TAK SNADNÉ. PRO MĚ OSBNĚ JE TO NEDOSTIŽNÉ. A PŘITOM VÍM ČEHO BYCH SE RÁD DRŽEL, JEN TO PROSTĚ NEJDE. NEVÍM PROČ.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > S.P.> Víš přece jak to dělá Kalhous. Nedrží se ničeho. Jen fotí a fotí a pak z toho na výstavu vybere něco, co se zdá vytvářet celek. Tak foť taky co tě napadne a časem z toho třeba vybereš. Kromě toho koncept může být i "každý pes jiná ves" nebo pěkněji "spojuji nespojitelné".
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > TheThing> Vy originalitu taky chápate příliš binárně. Buď je, nebo není. A protože se vám vždycky podaří najít někoho, kdo dělal cosi třeba jen vzdáleně podobného, máte pocit, že nikdo a nic není původní. Zkuste myslet alespoň lineárně - originálnější a méně originální. Určitě je původnější fotografie, která sice připomíná Jano Pavlíka, ale to je pořád jen jedna předloha, než když sem někdo bude sypat hovadné krajinky, kterých jsou všude haldy.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > TheThing> Nesouhlasím s tím, že je těžké "být originální". Nevidím v tom nic obtížného a i tady na Totemu se docela často objeví celkem nevídané věci. Je to asi individuální, pro někoho je to složité, pro jiného ne. Se soustavnou prací na jednom konceptu naopak souhlasím velmi.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > TheThing> Ernest už nevie čo by robil. Zdá se mi moc dobrý nápad v tom pokračovat. K JP - po mém soudu génius, který dokonale vyvrací vaše tvrzení, že není možné být originální. Příznačná je diskuze pod článkem na Paladixu.
<reagovat 
Elektrik (Občasný) - 25.8.2006 > No nevím.
Body: 1
<reagovat 
dj_salinger (Občasný) - 27.8.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
wommann (Občasný) - 31.5.2011 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter