Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lumig v La Femme
Autor: Malý Oznamovatel (Občasný) - publikováno 27.8.2006 (22:46:14)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tak tedy, ten vošklivej pán co ruší ten obrázek s krásnou slečnou, ten pán je Lumig. Asi ho znáte, občas sem dá nějakej obrázek... a najdou se i slitovní kteří mu ho pochválí...

No a tenhle pán, z nějakého podivného hnutí mysli, vystavuje od dvaadvacátého srpna do pátého září v galerii La Femme, v Bílkově ulici číslo dvě, na Starém Městě v Praze. Vystavuje obrazy, ale, světe div se, i jednu sochu! Tedy ten pán tvrdí, že je to socha a já mu to věřím, neboť tomu prý rozumí lépe (což tvrdí opět on...). Kdyby jste vážně roupama nevěděli co dělat, klidně se běžte podívat (denně od desíti do osmnácti hodin), zaprvé to nic nestojí a za druhé je v okolí pár útulných restauračních zařízení, kde se můžete, zmoženi uměním, posléze zrestaurovat.

 

Jo, málem bych zapomněl, taky byla vernisáž, všichni jedli, pili, moudře hovořili, vzájemně si děkovali, potom opět pili, pili, potom už nehovořili moudře, vzápětí nehovořili vůbec a nakonec nic nezničili a spořádaně se rozešli do svých domovů... a vypadalo to asi takhle:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Strážce_majáku (Občasný) - 27.8.2006 > Mladý, stereotypy nezatížený, ... tak se jeví.
Líbí se mi ta vlevo dole.
<reagovat 
 Malý Oznamovatel (Občasný) - 27.8.2006 > Strážce_majáku> mladej to on je a co se týká stereotypů, budeš mít nejspíš taky pravdu... :-) ale jinak mi přijde docela zatíženej, na ledacos... :-)
<reagovat 
toono (Stálý) - 27.8.2006 > hmm.. report jak z podsitnianskeho hlasniku..  jinak ta prvni fotka je moooc hezky zachyt narcistniho ditete..hehehe.. samozrejme vsichni fandime..
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 27.8.2006 >

To je mi ale mile!

Musim odporne bodovat, ac ostatni nestiham..

dekuju,Osklivy Pan


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Malý Oznamovatel (Občasný) - 27.8.2006 > Lumig> ty už fakt odéčkuješ všechno... :-))
<reagovat 
toono (Stálý) - 27.8.2006 > jinak koukam, ze tady uz je to samej clen redakce nebo oznamovatel.. a co malej donasec??
<reagovat 
 Malý Oznamovatel (Občasný) - 27.8.2006 > toono> malej donašeč je, jak jsem se díval, pořád volnej... ale co budeš dělat až povyrosteš???
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.8.2006 > Malý Oznamovatel> holit si zadek..
<reagovat 
 Malý Oznamovatel (Občasný) - 28.8.2006 > toono> správně, moudrej chlapec...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.8.2006 > Malý Oznamovatel> a tebe ON jak casto??
<reagovat 
toono (Stálý) - 28.8.2006 > booze, ten lumik je ale sladous!! porat se sem musim koukat.. ty jeho woci - hotova pornoteka..
<reagovat 
 Malý Oznamovatel (Občasný) - 28.8.2006 > toono> tak s ním vejdi ve styk, když tě to tak bere...
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 13.9.2006 > Dobre zachytená atmosféra:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter