Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Namíchej mi léto z kolekce Papírová
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 25.8.2006 (10:03:23)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 25.8.2006 >

tuše + uhel + úprava barev Photoshop

komprese tomu dala na frak řádně :(


<reagovat 
čtenář hermit - 25.8.2006 > mi velmi líbí a anonym jest osel.
<reagovat 
 čtenář anonym osel - 25.8.2006 > čtenář> Hermit je méně anonymní než čtenář nebo osel? :)))
<reagovat 
Čtenář - 25.8.2006 > Hmmm, takové výtvarné experimenty si procvičují děti už ve škole...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.8.2006 > čtenář> nevidím v tom problém, milý anonyme!
<reagovat 
 Čtenář - 25.8.2006 > Mishka> Důležitý je snad názor.Co je to anonym?Nick je méně anonymní?Jsem čtenář Totálního magazínu a nebudu se kvůli toho registrovat.Když si člověk koupí noviny, tak se taky do nich nepodepisuje, pokud nepublikuje.Provozovatelé galerie umožnili ČTENÁŘI přístup na tuto galerii, takže...
Přeji hezký den.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.8.2006 > čtenář> ale kdyz uz do tech novin bude psat dopis, je slusnost se podepsat, i kdyz tady by to u podobneho vykriku stejne nemelo smysl...
<reagovat 
čtenář hermit - 25.8.2006 > jen nevím - to není léto, ale spíš září, nie? pěkné.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.8.2006 > čtenář> co tak představit si v tom třeba měsíčky citronu, limetky či lístky máty... ;) dík za support! ;)
<reagovat 
 Čtenář - 25.8.2006 > Mishka> Názor se týkal techniky, představ by mohlo být i víc...
Mám doporučení na tuto galerii od známého a na první vstup ihned urážky a útoky, proč? Nepropagujete příliš dobré jméno časopisu.
<reagovat 
 čtenář jak sladké je být anonymn - 25.8.2006 > čtenář> A teď tu o Červené Karkulce prosím!
<reagovat 
 čtenář ČTENÁŘ - 25.8.2006 > čtenář> Je to internetový časopis-tady si, jako u novin, názor nevyslovím nahlas, nebo nepomyslím.Tomu odpovídá zde virtuální reakce.
Mějte se tu hezky a dál čtenáře vyhazujte-jen do nich!!!
<reagovat 
hermit (Občasný) - 25.8.2006 >

čtenářovi: hermit na netu už řadu let není anonymní, nýbrž zcela konrkétní a snadno dohledatelná živá osoba. ;-)

 

Mishce ještě 5D


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 25.8.2006 > hermit> :( a jak já to mám vědět? Můžu se nazvat třeba čtenář Klaus...???
<reagovat 
hermit (Občasný) - 25.8.2006 > čtenáři, omlouvám se: nejsi osel.
<reagovat 
Tajemník (Občasný) - 25.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 25.8.2006 > Mishko pjomin ale to se mi nelíbí ani mě to neba:( "O něm"  mělo v sobě podstatně víc.Nějak Tě v tom vůbec nepoznávám..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.8.2006 > Mishela> jasne, ja to vim taky, ale mam chut zkouset a delat i jine motivy, nejen tezsi a hlubsi veci (to jsem ted nahrala pekne na smec hlupcum ;), ale i treba takovehle "volne letni abstrakce"... kazdopadne dik za nazor...

ja fakt ted testuju a zkousim, co ktery material ci technika nabizi, hraju si bez nejakeho radneho backgroundu v techto vecech a holt podle toho to vypada. :)

napadlo me vytvorit si na ty me vytvarne pokusy jinou identitu a zacit s cistym stitem pred "antimishkatory" i pripadnymi "fandy", ale pak jsem se na to vykaslala a sla s kuzi na trh... mela jsem to ale asi udelat...
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 25.8.2006 > Mishka> Schvaľujem Tvoje snahy o experiment a taktiež to, že ich publikuješ pod vlastným nickom.
Vďaka za technické údaje ako koment:)) Aj keď o to menej komentujem, keďže sa nemusím pýtať, ale sledujem..:))
Maľba: ja rád iné námety.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.8.2006 > Karhaj(Sinner)> na tech srdcových tématech bychom se asi shodli.. temnota, temnota! :)) dík!
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 25.8.2006 > Mishka> Najradšej mám námety smútku..až potom temné..a temne nakreslená melancholia, vtedy som vo vytŕžení.
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 25.8.2006 > jůůů...hejno ryb:o)...nám se to líbí, jen barvy tady tolik ne...


Body: 5
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 25.8.2006 >

no jo když ty sis na Totemu nasadila laťku tak vysoko že už jsi ve stavu že ti u některých projde cokoliv-ale druzí tě za to stejný ukamenují-myšleno v dobrým!Páč tady máš senzační věci který působí naprosto plasticky a 3D tohle dílko byť není špatný není ta pravá Miškovina.Takže být to od kohokoliv jinýho dám za 5 ale páč od tebe se očekávájí jen geniální věci počkám si na něco dalšího.

Blá blá blá...prostě jen můj názor


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.8.2006 > jedna holka> jasne, chapu, beru a taky to vnimam podobne... dik!
<reagovat 
Regio (Občasný) - 26.8.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 26.8.2006 > kdybych to bral jako designovou věc, byl by z toho hezký potisk na textil... baví mě hledat v tom geometrickou zákonitost ;o)
Body: 4
<reagovat 
perinbaba (Občasný) - 26.8.2006 > no placaty listy a ta poenta?
Body: 3
<reagovat 
Kerinka (Občasný) - 26.8.2006 > Jako dobrý návrh na potisk igelitového ubrusu do kuchyně.
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.8.2006 > Kerinka> :) na ubrus by to na me bylo tmave, ale jako "podtacky" pod talir a pripory uz si to predstavit umím :) dík
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 29.8.2006 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 0 1 4 5 7 8 (9) 10 11 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter