Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Alarm
Autor: tichotam (Občasný) - publikováno 25.8.2006 (11:57:51)

 

 

 

Až zatneš líčka

vstřícná jako pěsti

ve kterých hýčkáš

pravou a levou věc,

- tvrdíc, že ty jsi jen ústy,

 

zvolím si úhel pohledu jako před

barokním plátnem v galerii soch

 

a těsně u něj

abych naštval babky.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 25.8.2006 > Máš to ale složitý myšlení...a neurčitý.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 25.8.2006 > jednou jsme v galerii taky babky naštvaly - barokním zátiším :-) a věc štve mě
Body: 5
<reagovat 
macho (Občasný) - 25.8.2006 > Nekoresponduje mi název s básní samotnou a byť je to zajímavě napsané, postrádám nějaký smysl nebo spojitost začátku a konce.
<reagovat 
 prelda (Občasný) - 25.8.2006 > macho> 

souhlasim


<reagovat 
rohe (Občasný) - 25.8.2006 >

perverzní :-))


Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 25.8.2006 > Hezké, svěží ...mladistvé, "bojovné" --- dá se říci ....
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
grimaud (Občasný) - 29.8.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jok_er (Občasný) - 29.8.2006 > nářez, baví mě to! :-)
Doporučil 
<reagovat 
Claw (Občasný) - 29.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Claw (Občasný) - 30.8.2006 > A co to písmo, špatně se čtoucí?
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 30.8.2006 > Claw> Možná bych mohl o velikost zvětšit. dík
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 30.8.2006 > tichotam> předtím to bylo takové nějaké roztomilejší:) Zkus 12, tučné, kurzívu.
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 30.8.2006 > Claw> Docela zajímavé písmo, nečekal jsem, že to tak bude vypadat ;-)
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 30.8.2006 > tichotam> to jde
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 1.9.2006 >

to je roztomilé

 


Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 1.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 21.9.2006 > akorát nevím, jak se zatínají líčka :o) něco jako zatnout zuby a tvářit se sveřepě??
je to vtipné, potěšilo... i když alarm je věc výstražná, stejně tak zatínání a pěsti vzbuzují jistý pocit napětí... což se mi líbí
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 27.8.2006 >

Jednou v životě jsem byla v Praze ve Veletržním paláci.. a byla jsem natolik překvapena, že tam vidím obrazy (v nějaké moderní sekci) těch tak ceněných autorů, jako je Gaugin a podobné firmy, že jsem se ve své krátkozrakosti k nim přibližovala až tak, že jsem na ně skoro dýchala... a pohotové babky se v tu ránu ke mně řinuly a velmi přívětivě (neb jsem od pohledu milé a slušné děvče) mě zastavily a velmi přesvědčivě mi tvrdily, že tak blízko nesmím chodit, neb to spustí alarm.. že se toho ani nemusím dotknout, že to mají všecko tak pojištěné, ty rámy, v kterých to je.. to tam všecko vedou káblíky jakési a ty jak vidí, že jsem moc blízko, tak začnou řvát jak kojenci. Mně to bylo trošku divné a za rohem jsem koumala u jiných obrazů, kde by jako ty káblíky mohly být schované a hledala po zdech a stropech nějaká čidla a kamery.. ale nic jsem nenašla.. zcela nevinně zavěšená plátna ve zcela nevinných původních rámech (které by si nikdo přece nedovolil ničit, že by do nich navrtal nějaké kabely). Dodnes nevím, jak to bylo. Cosi v jejich hlasech mi našeptávalo, že si ze mě dělají dobrý den, ale v některých věcech jsem zoufale důvěřivá a autoritativně spořádaná, že jsem jim nedokázala vysloveně nevěřit... Je to dobrých šest sedm let, možná se od té doby bezpečnostní zabezpečení u Knížáka změnilo, ale možná bys to mohl pro mě zkusit zjistit...

Chci tím říct, že ten název je teď dokonalý a, až na to, že cpát barokné plátno do galerie soch mi přijde trochu na povrchní efekt, tak si o básni myslím jen to nejlepší. Výtržníku!


Doporučil 
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 27.8.2006 > protěž> To, že jsem sochy doplnil až při pilování básně neznamená, že jsem to doplnil na povrchní efekt ;-) Je to výraz role oné žny mezi ostatními ženami. Jinak s tím alarmem se to má tak, že je to jištěné jednk miniaturními pohybovými čidly, citlivými na změnu poloho jakoukoli ... může to být vedeno jedna přímo kartonovou zdí dutou a nebo radiově. No a druhak to je jištěné laserem, jehož zdroj je uplně jinde než obraz a on se jen odráží a lítá kolem obrazu. já se v oné halerii kdysi dotkl Picassovy dámy s kloboukem, hlavního obrazu vypůjčené výstavy a nic se nestalo. Prostějsem se dotkl jemně a netrefil jsem laser. ;-)
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 27.8.2006 > tichotam> ach tak ;o) ... váhám, zda mám věřit tobě :-P
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 27.8.2006 > protěž> váhám, zda tvým rozvahám mám věřiti ;-)
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 27.8.2006 > tichotam> tak to je na pováženou!
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 28.8.2006 > protěž> Potvrzuji odborný výklad tichotama, neb to znám i z jiných galerií. Ta technika je dnes už naštěstí téměř dokonalá ....
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 28.8.2006 > Barča> děkuji pěkně, dám si teda pro jistotu radši pozor :o)
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 24.10.2006 > protěž> Moje zkušenost je taková, že ty báby..pardon kustódky jsou většinou napružený a číhaj líp než nějakej laser...na první pohled to nemusí být vidět, ale fakt číhaj fest
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 26.12.2006 > ještě si ju uložím
bezva
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.9.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter