Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci V Jindřichově Hradci z kolekce Země Česká - domov můj
Autor: clovrdik (Občasný) - publikováno 17.12.2001 (00:24:37)


Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 13.12.2001 > No to je ale hroznej ořez!!!!!!
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 13.12.2001 > na tý fotce šlo o ten detail; to není ořez, to je focený teleobjektivem, asi před 6 rokama :-)))
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 17.12.2001 > ta kompozice fakt ujíždí:-) ... i když je to detail .... ale líbí se mi to barevně, příjemný na oči ...
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 17.12.2001 > jo barevnost je fajn, ale mám problém jako ostatní..
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 17.12.2001 > ořez ořez ořez
<reagovat 
westfood (Občasný) - 17.12.2001 > barvy barvy
Body: 3
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 17.12.2001 > prosímtě, marjánko, koukni pár řádků výš - tam píšu, že se nejdná o ořez, ale o tu fotku jako takovou neořezanou; když stojíš těsně pod věží a máš teleobjektiv a bereš to skoro kolmo vzhůru, máloco jinýho s tím vykouzlíš, když tam chceš mít to, co na tý fotce je; klidně se na tu fotku mrač, ale nepiš tam "ořez ořez ořez", když už jsem psal, že to žádnej ořez není :-)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 17.12.2001 > clov: No víš...ono by se chtělo zamyslet co tím ořezen ostatní myslej...nemusí to bejt ořez, ale prostě jen vyfocená fotka - to tomu ovšem nebere to jak to vypadá - že to je fakt hrozně osekaný...mi to připadá jako bys chtěl fotit nějakýho běžce a na fotce by ti vznikla jen šmouha a pak ses hájil žes prostě neměl kratší čas...to je pouze tvá věc :-)
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 17.12.2001 > jasně, Thomasi, uvědomuju si, že ta fotka mohla bejt třebas lepší, ale že by byla až tak děsná, tak to si teda nemyslím; možná je to opravdu tím subjetivním názorem vycházejícím z toho, že vím, jak a kdy to vzniklo, ale kdo je objektivní, že ? :-)) snad jen .. objektiv :-))) ale díky Ti za názor :-)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 17.12.2001 > právě že s teleobjektivem se daj fotit skvělý výřezy detailů, stačilo ho jen trochu natočit...
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 17.12.2001 > přesně TH
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 18.12.2001 > no dobře dobře, lidi, ukecali jste mě,až tam pojedu příště, což by mělo bejt příští rok v létě, tak to napravím :-)))))))
<reagovat 
sinah (Občasný) - 18.12.2001 > Tak zas za rok.
<reagovat 
anglij (Občasný) - 18.12.2001 > ...T A F O T K A J E O P R A V D U D Ě S N Á.....
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 18.12.2001 > jako autor s Tebou rozhodně nesouhlasím :-)) nicméně, ctím Tvůj názor
<reagovat 
 anglij (Občasný) - 20.12.2001 > clovrdik> ...no...uznej sám...omlouvat kompoziční pochybení nějakým teleobjektivem je blbost...protože teleobjektiv nemůže za to, že autor fotografie nemá dostatek soudnosti na to, aby uznal že na fotografii nebude nic přínosného, ni zajímavého....takové fotky, jako tahle, udělá moje 8-letá neteř, když ji vracím do ruky foťák s teléčkem..a tím nechci vůbec říct, že je fotograf - ka...nevím, ale jistá úroveň fotografií by tady mohla být, ne?
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 20.12.2001 > Pravděpodobně se neshodneme v tom kompozičním pochybení. Myslím si totiž, že z tý fotky je dobře vidět, odkud a pod jakým úhlem to bylo focený a proto si myslím, že ta fotka není až tak špatná, jak tvrdíš. Ale rád si poslechnu, co vlastně přesně je tam to kompoziční pochybení :-)). Třebas tam opravdu je a jenom já ho tam až tak moc nevidím. Děkuji předem za vysvětlení :-)
Měj se fajn a kdyžtak pěkný svátky. Standa.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter