Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deformace
Autor: Antinua4 (Občasný) - publikováno 27.8.2006 (17:44:35)
Zdeformovaná a polepená papírová kostka s koulí(tužka,A4)


Poznámky k tomuto příspěvku
Antinua4 (Občasný) - 27.8.2006 > Se omlouvám za ten koberec vlevo.Mi to nějak na foťáku uniklo....
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 28.8.2006 > heh, tady si Prokleti nevsimlo nazvu. Ale i pres nazev musim souhlasit, nebo Antinua4o udelej tu deformaci nazornejsi, jeste vic to prezen, aby to nevypadalo jako nepodarek, ale umysl.
<reagovat 
krupice (Občasný) - 28.8.2006 > me to pripada procavone...sikovne...a deformace je dobra...
Body: 4
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 27.8.2006 > Nee - máš tam chyby úplně proti zásadám perpektivy - čelní hrana musí být delší než ty vzadu, nevíc ta levá je prohlá, měla by být ještě kratší. Nechápu světelný reflex na kontaktu kostky s podložkou, není to koule, aby tam bylo světlo. Horní zadní roh pod kuličkou je vyboulený nahoru.
Kulička zpracovaná pěkně, jen blbě kompozičně umístěná, celá kompozice totálně středová to zabíjí.

Stěny se směrem do ztracena úží - rovnoběžky se mají setkat v nekonečnu, tobě se rozbíhají.
Doporučil bych ti vykašlat se na detaily jako jsou nálepky, dělej jen hladký krabičky, třeba dětský dřevěný kostky jsou na to fajn, ať dostaneš zákony perspektivy do oka ;o)))
Jo a lepčí na učení se perspektivy je uhel než tužka, je poddajněšjí a rychlejší, nenadřeš se tolik a snáz se opravuje ;o) Měj se fajn
m.
Body: 2
<reagovat 
 Antinua4 (Občasný) - 28.8.2006 > Prokletí> Ono je to deformace.Ale v některých věcěch máš fakt pravdu.Tu perspektivu musím fakt vylepšit.Díky za kritiku:)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 28.8.2006 > Jsem se blbě domníval, že ta krabička je deformovaná, ne celá kresba úmyslně... to jsem krásně za pitomečka, cheche ;o)

<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.8.2006 > Ale to je skvělé! Jaká náhoda. Já momentálně taky pracuju na své perspektivě.

Souhlas s Žabičkou, ještě více zdeformovat.


Body: 5
<reagovat 
 Antinua4 (Občasný) - 29.8.2006 > Ógyst Pisoár> Jsem krásnou papírovou krychli,vyrobenou přes noc nesla do školy,abych ji tam mohla kreslit a čuměla jsem pod nohy,nikoli před sebe.No prostě jsem narazila do auta(stojícího)I s tou kostkou.A takhle to dopadlo.Aby ještě trochu držela,polepila jsem ji izolepou a  lepkama na zboží....
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 29.8.2006 > az na tu kouli celkem dobry zda
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter