Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ve stínu Magnetozy II- Spása
Autor: Magnetoza (Občasný) - publikováno 29.8.2006 (23:49:02)

Ploutev mi podává uvolněnost. S chrabrostí ducha a blahodárností básníka mířím z Nerudovy ulice dolů do kapitálního marasmu. Sleduji napnuté evangelisty, jak se pokoušejí vyndat šneka z láhve a po francousku si ho uvařit k obědu. Nevěřím svým krásným modrým očím. Málem bych zakopl o prasátko podobající se motýlu, hýkající na všechny pamětihodné strany a pleskající svým elektronickým ocáskem o zeď pražských poutníků. Dedukuji, že žádná sláva to dnes nebude. Jako že nikdy- jsme přece jen nebozí slepenci idejí a záměrů, tvářící se ve společnosti tak, aby nám nikdy nebylo ukřivděno. Pokračuji s úsměvem obrýleného vlasatce a co nevidím- krása je stále na denním pořádku. Chvíli pozoruji, chvíli se snažím pochopit vibrující okamžik, nakonec docházím k závěru, že všechno je jen velký podvod. Třesk přes velehory. Báječná sviňárna. Metafyzická otylost. Blesk z existencionálního nebe. Jak rád bych se přiblížil k těm dveřím, ve kterých je ukrytá určitá spása, hebkost a dotyková věčnost, cosi tajemného, ale zároveň přitažlivého. Chtě velice se k nim přiblížit objevuji na rohu ulice rozbité zrdcadlo. Sedm let neštěstí pro toho, kdo tento objekt zdestruoval, říkám si v duchu, zatímco mé Ego louská ořechy kdesi v duševních bažinách. Vezmu si ho s sebou a využiju jeho významu ve prospěch lidstva, ubezpečuji se o smyslu svého činění. Vbíhám mezi dopravu, automobily se navzájem vybourávají, lidé intenzivně krákají. A já se již těším na fragmentální rockdechovku. Dnes v noci, v Malostranské besedě.



Poznámky k tomuto příspěvku
Magnetoza (Občasný) - 28.8.2006 > ??????????????????????????????????????????????????????
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter