Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ve stínu Magnetozy IV- Střepiny svobody
Autor: Magnetoza (Občasný) - publikováno 31.8.2006 (01:43:06)
V tom sténavém tichu jsem se nemohl odhodlat k tomu, abych dokázal po krk se zahrabat do země. Mé kosti v těle pukaly s takovou hlasitostí, až jsem se musel celý pokrýt igelitovým pytlem, jenž by praskavý hlukot alespoň trochu izoloval od bydliště starého nemocného pochcaného führera. Rozhodl jsem se, že půjdu vpřed. Mohu tak absolvovat další šňůru přání a komplexů, nahromaděných v jedné velké odpudivé propasti, nacházející se v mém srdci žalu. Tréma mě nepřestala ničit- sebrala mi mé boty, můj pytel, mé vlasy, mé oči, můj úsměv, mé vědomí, mé podvědomí. Nakonec mi nechala pouze malý segment pracovitosti- i ten jsem byl schopen kreativně využít. Do jedné ruky jsem si vzal pružný bič, do druhé penis avokádové vůně, do pasu květenu sesbíranou na terase makrokosmu, na hlavu si dal čapku sešitou z učesaných lysohlávek, na krk ostrý nůž, do očí kontaktní čočky způsobující slepotu a vyšel jsem směrem do prostoru obsaženým cigaretovým dýmem, vanoucím z okna bytu obývaného nakyslými páprdy. Můj podstatný okamžik osvobození začal a záhy rychle skončil. Ani jsem se nestačil podívat na hodinky. Přesto si myslím, že život je tak rampouchově ledový a smrt přivolávající. Kéž by to i ty zbloudilé slzy tmářů, sekyrkářů a ohleduplných sráčů pochopily.


Poznámky k tomuto příspěvku
moyri (Občasný) - 31.8.2006 > Lysohlávky prosím,jedno z tvých lepších jinak řekla bych
<reagovat 
nicollette mongolská (Občasný) - 4.9.2006 > z čeho je tahle hudba, prosím? strašně ji znám, ale nevím...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter