Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Karel se schoval, protože ho někdo v noci pořád budil /stává se to docela často/
Autor: TheThing (Občasný) - publikováno 1.9.2006 (08:00:15)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 1.9.2006 > .
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 1.9.2006 > TheThing> Že jsi to ty, tak ti to prozradím. Když nenapíšeš do reakce nic, stává se z ní emancipovaný element, nad kterým ztrácíš vládu. To jsou pak ty marné pokusy něco smazat, které ústí v namnožení prázdných reakcí. Od té doby, co jsem tuto záludnost pochopila, dělám vždycky do reakce alespoň tečku (pokud nechci přímo něco napsat), čímž mi zůstává možnost svoji reakci jak změnit, tak smazat. Uvedu příklad: Dám někomu  pět bodů a posléze se rozhodnu, že přidám déčko. To ovšem nejde změnou, je třeba nové reakce. Jenže milé doporučení se přesune k první reakci a ta druhá tam trčí prázdná - tak se ji rozhodnu smazat. A ejhle, ono to nejde, naopak se objeví další prázdná. Řeknu si, že jsem něco blbě zmáčkla a zkusím to znovu. Přibude mi další řádek. To už se rozzuřím a pustím se do toho hrubou silou, výsledek je deset prázdných řádků s mou ikonou. Tak, to bývávalo. Teď přidám déčko a zároveň udělám tečku, déčko se odstěhuje, já kliknu u druhé reakce s tečkou na "změnit", tečku smažu,  tím se mi smaže i prázdný příspěvek a déčko zůstane u první reakce. Není to pěkné? Ten Totem je úžasně promyšlený.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 1.9.2006 > TheThing> Co vlastně děláš taky? Tečky nebo se taky schováváš jako Karel?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 1.9.2006 > TheThing> 

Správně, z Karla si příklad neber.

 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter