Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
/bez názvu/ ... NEFOTO ...
Autor: TheThing (Občasný) - publikováno 7.9.2006 (10:47:43)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 7.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 7.9.2006 >

 


Body: 5
<reagovat 
Santiago (Občasný) - 7.9.2006 > Jako foto velmi dobré...!!!Akorát mi možná trochu vadí ten světlej pruh vpravo dole...
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 7.9.2006 >

Já vím. A umíš to teda?

 


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 7.9.2006 > TheThing> Zatracenej chlape!
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 7.9.2006 > Možná bych tu misku s bramboračkou posunul ještě víc doprava, aby ještě víc narušila symetrii stolu a podložky, ale to je jen takový subjektivní detail.
Body: 5
<reagovat 
 Franta F. (Občasný) - 7.9.2006 > TheThing> Bramboračku rád, tak ji poznám na sto honů ;-), do "nefoto" se to asi moc nehodí, to si představuji spíš jako trochu víc něco nekonvečního a tohle je takové klasické foto zátiší a ještě k tomu celkem dobře provedné - pokud tedy nejsem až moc ovlivněn tou bramboračkou :-)))
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 7.9.2006 >

ono nefoto je prosto...

 

na to aby niekto urobil dobré nefoto, najprv musí vediet urobiť foto (toto vieš a dobre), alebo vedieť byť totál uvolnený, ale na nefoto to asi nemá

 

nie, nefoto nie je vyfotiť čo najblbšie, v tom máš pravdu

 

myslím, že pod nefoto sa myslí záchyt niečoho, čo najmenej zaváňa fotoumením, niečo, pri pohľade načo nás prestane zaujímať, že či je tam správna clona, či je tam pointa, ... takto nejako som to pochopila

 

a odhadujem, to je dosť veľký problém

 

čímsi prirodzeným to vonia, asi sa to atmosférou k tomu nefotu približuje, no ja očakávam, že sa objavia zaujímavejšie snímky

 

fotka sa mi páči


Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 7.9.2006 > maxima gali> Máš pravdu - tedy podle mého soukromého a naprosto neinformovaného názoru. Nefoto je pravým opakem kalendářově dokolé fotky ne proto, že má mizernou kvalitu, ale že tam jde o něco jiného. Omezení dokonalé kvality fotky má smysl tehdy, když divákovi zabraňuje soustředit se na tuto vnější stránku fotografie, případně u ní setrvat a dál se nedostat. Pokud někdo udělá mizernou rozmazanou fotku jen proto, aby byla mizerná a rozmazaná, je to z určitého hlediska vlastně totéž, co ta dokonalá kalendářovka - jak autor, tak divák ulpívá na povrchu, neboli  soustředí se pouze na vnější stránku, ona tam ostatně ani žádná jiná není. Rozhodně není pravda, že nefotem nemůže být vysoce technicky kvalitní fotka, jen je to asi obtížnější, protože ta kvalita odvádí pozornost.
<reagovat 
 nefoto (Občasný) - 7.9.2006 > Janahe> Uch! Och! No tohle! Jsem z tebe paf.
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 7.9.2006 > hadka je moc dlouhá na to abych to četl ale řekl bych že je to celkem obyč miska ne?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > TheThing> ano, to je má fotka z občanky!... a je to venku, sakra! ;)
<reagovat 
Mira (Občasný) - 8.9.2006 > eště moc dokonalé..uber
<reagovat 
 čtenář Minerva - 8.9.2006 > Mira> Nevidím žádný podstatný rozdíl mezi snahou ohromit dokonalostí formy a úsilím zaujmout její nedokonalostí. Všechno jsou jen formální hrátky.
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 7.9.2006 > Strašne páči prevod do čb. Nebyť tých odleskov na polievke, tak to je krásny príspevok do kontrafotografie, lebo by to bolo aj technicky výborné (aspoň pre mňa)
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 7.9.2006 > TheThing> Takéto "nefoto" ma teší, lebo je to na hranici..zobrazuje síce námet "všedný", ale má to aj technickú stránku dobrú..pre mňa je to skôr foto, ako nefoto:))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 7.9.2006 > TheThing> Ale je tam málo majoránky
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 7.9.2006 > TheThing> 

Minerva to fláká, to víš, když se teď s těma příspěvkama roztrhl pytel, tak se holt nestíhá. Ale stačí se juknout na stránku nefota, trůníš tam na čestném předposledním místě. A dokonce ani nejsi červenej, takže splňuješ všechny náležitosti.

Gratuluji  

(už umíš vkládat fotku do reakce?)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 7.9.2006 > TheThing> Jistěže. Nesnáším, když někomu něco vysvětlím a on se jde na totéž zeptat někoho jiného, místo aby řekl, že to potřebuje vysvětlit podrobněji. Jak mám vědět, jak moc jsi počítačově zdatný? Takže teď se to prostě naučit musíš, jasný?
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > pro mě příjemné zátiší ;)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > TheThing> ok, já samozřejmě to foto zaregistrovala, jen si pořád s tou škatulkou nefota nevím rady ;) ok, jdu "tam" a zareaguju...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > TheThing> už se stalo ;)
holt si budu pod vousy aspoň mumlat "jak lvové bijem o mříže"...
<reagovat 
Kudlanka Nábožná (Občasný) - 12.9.2006 > eště by z teho mohl jít kouř :O) to by bolo....ale aj ták páči sa
Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 18.9.2006 > Hm...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
iii (Občasný) - 27.11.2006 > snaha sa ceni, ale nemoze stacit .)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter