Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Cestou vyvažování z kolekce Nebeské krajiny, pozemské vidiny
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 7.9.2006 (11:27:54)
další ve sbírce>

 

 

 

Zalesněnou krajinu kam až dohlédnu

rozkrojil jsi kdysi rázným sledem kroků

Nyní se trošku bázlivě vracíš zpět a nevíš dosud

kam až tě vnitřní stínohra ženy doprovodí...

 

Mně zde není dáno ani zašeptat...



Poznámky k tomuto příspěvku
.......... (Občasný) - 7.9.2006 > ženská vnímavost a citlivost a mužská přímočarost:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Matala (Občasný) - 7.9.2006 > ... mně zde není dáno ani zašeptat... líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 7.9.2006 >

u oliny mám někdy pocit, že by takhle mochla básnit donekonečna, ale jí se to na rodzíl od Li Sien Ti neodvážím říct. ale tady mám ten pocit silnější.

4 body, protože to má jistou úroveň


<reagovat 
 .......... (Občasný) - 7.9.2006 > ariel> nejen mohla, ale BUDE - donekonečna:) je to to nejlepčí na světě, co lidi vymysleli:)
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 7.9.2006 > ariel> Básnit donekonečna. No to je nejkrásnější verš, co jsem za poslední dobu četl... Díky. Ano, "básnit do nekonečna".
<reagovat 
Čtenář - 7.9.2006 > Mně zde není dámo ani zašeptat. Ty zas milý LST připusť, že navzájem ke svým řádkům s Olinou přistupujete tak, že chcete, aby se Vám líbily, abyste si krásně zasouzněli. Já myslím, že na Máčových slovech je.
<reagovat 
Lin Sien Ti (Občasný) - 7.9.2006 > Přesvědčil jsi mne, čtenáři. Jsi kašpárek z pohádky. Možná v něčem je tu podobné naladění už pár let.  A tak není divu, že souputnictví se projevuje. Ale co tebe a macha na tom znepokojuje a proč...? ví asi jen čertík bertík.
<reagovat 
 Čtenář - 7.9.2006 > Lin Sien Ti> Znepokojuje? Milý LST, kdes to vzal? Mne to dojímá a rozněžňuje, nožky samy se dávají do kance a oblak radostné vůně line /siene/ ti kol chřípí.
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 7.9.2006 > čtenář> Tak přeji pěkné nožky v kanci a oblaka kol v chřípí, čtenáři.
<reagovat 
Barča (Občasný) - 7.9.2006 > Tahle se mi moc líbí . Velmi křehká, poetická myšlenka, i pocit ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 7.9.2006 >

tak druhý D nemám, co já bych ještě ... ... tak:)

 

avizo klukům:)


<reagovat 
 macho (Občasný) - 8.9.2006 > ..........> No ty abys nepřisadila  
<reagovat 
macho (Občasný) - 7.9.2006 > Nejhezčí je vidět, jak si tu vzájemně mažete med kolem úst.
Body: 3
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 7.9.2006 > macho> Milý macho, co třeba si připustit, že je to jen lehké vyjádření toho, že se někomu něco zamlouvá? Nemyslím, že tady by byl nějaký důvod si "mazat med kolem huby". Spíš koukám, jak se projevuješ a je to docela legrační v tuto chvíli. 
<reagovat 
 skold (Občasný) - 7.9.2006 > macho> agreed ... tihle dva se dečkomilujou ... ale když se jim to líbí ..
Body: 3
<reagovat 
 macho (Občasný) - 7.9.2006 > Lin Sien Ti> Nemyslím si , že by ženy měly huby, takto bych se nikdy nevyjádřil, útočnost není můj styl a hrubost už vůbec ne. S respektem k tvé poezii, která se zcela pochopitelně někomu líbí a někomu ne ( také ji čtu a bývám někdy mile překvapen ), si však nemohu nepovšimnout jistých shod při hodnocení, ale může skutečně jít o tvé fandy či typy mající rádi tak moc tvou poezii, že hodnotí stále stejně 5 D. Věřím, že základní Katonovy principy demokratického dialogu Ti nejsou cizí. Nerozumím, jak se teda projevuji když se vyjádřím pod tvé dílko, u kterého názory podle mne a zcela logicky sama očekáváš. :-)
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.9.2006 > sköld> Opět jsi mě, skölde, přesvědčil, za koho tě mám 
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 7.9.2006 > macho> No dobře a když ti řeknu, že téměř všechna má "hodnocení" (doprovázena většinou zlehčujícími smailíky), nejsou nic než souhlas a rezonace s textem, který čtu, s jeho "laděním". Mně je čerta starého po tom, jestli nakonec jakýkoliv autor, kterému pošlu 5 nebo 5+D "uspěje" a dají-li mu takové hodnocení i druzí. Zdejší soutěže mě zajímají asi tolik, jako zprávy z politiky. D je správně. Mně nevadí ŽE se vyjadřuješ, jen ten tvůj způsob mi přijde často divnej a legrační. I s těma trojkama, když víš, že o body nestojím. Ale samosebou nechci nijak omezovat způsob ani obsah tvých vyjádření. 
<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.9.2006 > Lin Sien Ti> za objektivistu ? to su rád, že se vymykám té Vaší subjektivnosti :))))
<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.9.2006 > Lin Sien Ti> baj d vej - když už Ti jsou body a déčka u piče, tak proč boduješ ostatním příspěvky..logicky by Ti to taky mělo být jedno a měl bys jim tma hodit jen nějakého smajla,albo nějaký slovní popisek ... takže asi tak kemo
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.9.2006 > sköld> jo, za objektivistu  to jsi fakt vystihl. Ještě abys rozuměl tomu, co říkáš.
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.9.2006 > sköld> Fakt ti nevím, co je tobě do toho, co já tím vyjadřuju, když pošlu někam smail a body. Když mě dotyčný řekne, že o body nestojí, respektuju a nevotravuju. A už vůbec nemám chuť prudit někomu pod jeho dílky. Zatímco ty, skölde-kemo, se tvou logikou. Nebyls náhodou v Rusku? 
<reagovat 
skold (Občasný) - 8.9.2006 > Kritéria objektivity: Faktičnost , Nestrannost ...tohle splnuji .... ty objektivní nejsi ... ale nebudu to více rozebírat.Vidím, jak si něco dovolil napsat Machoa ty ses do hněj hned debilně pustil...dneska nemám na hádky náladu
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.9.2006 > sköld> Kritéria "objektivity": faktičnost - pozn.v ustálené rovině neexistuje. Soubor tzv. faktů se pohybuje vždy ve vztažných soustavách s relativními a subjektivně vztahovanými "interpretacemi". Nestrannost - neexistuje, vždy je zabarveno náhledem toho, kdo danou věc "popisuje". Hádku a dusno tady podle mého názoru spouštíš ty (a ne není to věru poprvé). Marně se ti snažím sdělit, že o tohle ti nestojím.
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.9.2006 > sköld> 

Jo,  ještě maličkost skölde, macho, arieli... Sice toto přání už tu bylo párkrát zmíněno, ale stejně do větru odneseno. Nahoře, hned pod každým dílem je bíle nápis:  Poznámky k tomuto příspěvku  Občas mě fascinuje, že k dílu přímo nemáte co říct, ale komentáře o bodování, mém hodnocení toho, co se mi líbí a abych to zdůvodnil, a jak co od koho vyznívá, tomu se věnujete ostošest. Nemluvě o tom, jak tu řešíte autorku ..........

Asi tomu nápisu rozumíme každý hodně jinak. Díky za poskytnuté názory k dílu.


<reagovat 
skold (Občasný) - 8.9.2006 > Poznámky k tomuto příspěvku ?? ...já si všiml jen Přidat VLASTNÍ poznámku a hodnocení k příspěvku ,)
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.9.2006 > sköld> Aha. Tak v tom to asi bude, že každý čteme něco jiného. Ono "vyjadřovat se k příspěvku" lze opravdu různými "asociativními" a podnětnými způsoby. Třeba i řešit co kdy kdo jak a s kým. Aspoň chápu, jak široké až bezbřehé může být "přidání vlastní poznámky (k dílu)".  
<reagovat 
zirael (Občasný) - 8.9.2006 > no vida. hm. líbí se mi. až na vnitřní stínohru. a šeptání, zase. ale nebudu prudit, ty bys mi to vrátil
Body: 5
<reagovat 
holger (Občasný) - 8.9.2006 > Tahle mi připadá jako nádherný nový dům ve vilové čtvrti, ve kterém ještě nikdo nebydlí, netopí se v něm, není v něm nábytek. Tak 2 - 3 za úhlednou fasádu.
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 9.9.2006 > holger> bez toho "nádherný", leda kdyby bylo v uvozovkách, ale jinak se ta tvoje glosa blíží něčemu, jak tingovu tvorbu (ano obecně) vnímám. Pokaždý když sem nahlídnu, tak očekávám, že se mu konečně podaří složit tu kýženou mantru a "vždycky" si "přečtu" vzduchoprázdno. Počkej, teď sem ho nasral:) Piju mu krev už několik měsíců a jeho nessášenlivost vůči mýmu čuníkovi roste. Nu, nedivím se mu...jen aby brzy nebyly nože...:))) Ale tak v dobrém, v dobrém...
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 10.9.2006 > Opíječ tchýní> 

to máš těžký, prasátko, když pořád očekáváš v cizích textech tu SVOU mantru:) jen čekej, čekej :) a myslím si teda - že bys tu svou mantru mohl vyslovit sám - aspoň pokusit se o to :) stačí tenhle nožík?:) 

 

samozřejmě, jen v dobrém:)

 

 

:) holger


<reagovat 
Claw (Občasný) - 14.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Loco (Občasný) - 15.9.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
nude (Občasný) - 3.10.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 24 25 26 27 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 48 49 50 51 52 54 55 56 (57) 58 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 86 87 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 100 101 102 103 104
105 106 107 109 110 112 113 114 115 116 117 118 120 121 122 123 124 125 127 128 129 131 132 133 134 136
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter