Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Matlála
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 7.9.2006 (15:27:31)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Prokletí (Občasný) - 7.9.2006 > Ta horní monochromnější s drobným cvrnkem modrozelné je mi lepší... hezká struktura toho vyrejpávání ;o)
m.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 >

seznamovani s vlastnostmi akrylu (na kartonu) + softwarova manipulace s barvami


<reagovat 
 toono (Stálý) - 7.9.2006 > Mishka> cela avu a nik jiz maji v kalhotach..
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 7.9.2006 >

Nic moc mi to nerika... pro me je to jen esteticka patlanice....

Ta barevna verze se mi libi vic.

Poznavam v tom Tvou zalibu ve strukturkach, ale asi ses nechala prilis unest matlanim...nic vic v tom podle me neni... skoda :-)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > Zuzzz> jo, jo, je to jen "esteticka (a to je jeste ke zvazeni;) patlanice", ktera vznikla nahodou, resp. behem pracovniho procesu... na nic vic si to nehraje... "planovane" motivy uz ale lezi a cekaji.. bruste si zuby a drapy! ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 7.9.2006 > Mishka> Pak se ale nabizi otazka, proc to sem vlastne davas?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > Zuzzz> protoze chci! ;) to by melo jako odpoved stacit!
u vetsiny prispevku si tady rikam, proc to tady autori vlastne prezentuji, ale asi k tomu meli duvod a necim se jim to zajimave asi zdalo (jako mi) ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 7.9.2006 > Mishka> Tak to jooo...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 7.9.2006 > Zuzzz> nejak nelze pochopit nac se s ni vubec bavis.. kazda jeji veta zacina temer vzdy JA, nebo necim vztazenym primo k ni jako konateli nebo pricine, soudci, navrhovateli, arbitrovi.. taci lide bejvaj hooodne nesympaticti..:-))
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 7.9.2006 > toono> Za to Tonik je sympaťák... :-)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 7.9.2006 >

celkem ten prvni,... asi z toho casem neco bude,pockame


<reagovat 
 toono (Stálý) - 7.9.2006 > Lumig> ze psa slanina nebude..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > Lumig> :) ja taky pockam, jestli z toho trosku neco casem bude ci ne... ;) pod dozorem Tecka... zatim se s temi klasik. technikami seznamuju a bud to bude jen flirt nebo vasnivejsi trvalejsi vztah.. ;)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 7.9.2006 > toono> tohle bylo hloupy, toniku, miska asi je jen dama a bylo to hruby.. tak za tohle se omlouvame, misko..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 7.9.2006 > Mishka> dnes je to tady sama metafora..
<reagovat 
k3s (Občasný) - 8.9.2006 > prvé sa mi páči viacej, veľmi zaujímavé
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 8.9.2006 > říkám že jsem vadná..tohle se mi třeba líbí
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.9.2006 > jedna holka> :) tak je nás vadných víc, neboj! ;) dík!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter