Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K jádru věci
Autor: Seregil (Občasný) - publikováno 9.9.2006 (09:48:36)
další ve sbírce>

K jádru létajících bylin vede cesta

Záměr jest jasný jiskřivý dopad

Ve vůni ztracen odpočívám

 

Právě sbírám sušený výtvor přírody

Dáš si trochu čaje?



Poznámky k tomuto příspěvku
Barča (Občasný) - 9.9.2006 > To "jako" bych asi vynechala ...... Také je trošku stereotypní  -- " já ... ja...ja... ji .... " ...... (?) Jinak to působí poeticky ... i myšlenka pěkná ... 3 -- 4
Body: 4
<reagovat 
 Seregil (Občasný) - 10.9.2006 > Barča> Mno... děkuji... s tím jako mě to nenapadlo a máš pravdu, že to zní lépe... tím stereotypním máš na mysli co?...
Na každý pád díky za názor...
<reagovat 
frency (Občasný) - 10.9.2006 > ...první tři velmi...konec poněkud civilní (skoro bych řekl, že to uhne moc stranou)..já bych to "vysvětlení" ,oč jde, navlékl tajemněji...ale souhles s Barčou, že myšlenka se povidla:-)
Body: 4
<reagovat 
 Seregil (Občasný) - 11.9.2006 > frency> Jj.. díky... konec je civilní záměrně... byl jsem v dost zvláštní náladě...
<reagovat 
ariel (Občasný) - 10.9.2006 > ta stavba se mi docela líbí. hodí se do ní asi i ten poslední řádek, který se mi ale nelíbí, což může dáno nějak subjektivně.
<reagovat 
 Seregil (Občasný) - 11.9.2006 > ariel> Možná se dá ubrat, avšak je tam zcela záměrně... dík za názor...
<reagovat 
Barča (Občasný) - 10.9.2006 > Teď je tam zase  -- já-, je-, ja-, ji-, ..... opět trošku stereotyp ....( jádru, jest, jasný, jiskřivý ).
<reagovat 
 Seregil (Občasný) - 11.9.2006 > Barča> Už chápu... v tuto chvíli je to stereotypní souhra náhod... nicméně další námět k přemýšlení, díky...
<reagovat 
Claw (Občasný) - 14.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 14.9.2006 >

Sušený výtvor přírody mi nejde přes fousy...to je jak z továrny na typizované hrnečky. A celá je taková neživá, nezemská, takže ten konec, který by se hodil spíše do jiné básně vyznívá doztracena. Řekl bych, že tohle je zatím to nejhorší, co jsem od Tebe četl. Počkám na další.


<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 14.9.2006 > ...možná v ní zbytečně moc kombinuješ slova...působí dojmem strnulosti. Větší rozlet.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter