Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bitva u Trafalgaru 1-nefoto
Autor: Raimund (Občasný) - publikováno 12.9.2006 (14:25:40)


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 12.9.2006 > Zkus to střelit nějaké galérii. Nemyslím tu fotku, ale ten dřez. V muzeu v Dolnom Kubíně mají přehled výtvarného umění až do současnosti a za současnost je tam dílo  Zabudnuté bílé lode od Vladimíra Popoviče, které muzeum od autora zakoupilo za 40 000 SK, jak nám sdělil pracovník muzea. Dílo se skládá ze dvou bílých židlí stojících proti sobě a hromady takovýchto papírových lodiček mezi nimi a kolem dokola. Tohle mi připadá lepší.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 12.9.2006 > Janahe> Sakra, a já myslel, že jsem originální :-).No, je pravda, že zde jde spíš o vzpomínání a akci.
<reagovat 
romim (Občasný) - 12.9.2006 > No nevim na nefoto moc planujes :).
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 12.9.2006 > romim> Ty řeči kolem soutěže jsem nečetl, pojal jsem to v romantickém stylu.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 13.9.2006 > romim> O čem konkrétně píšeš, co máš na mysli pod slovem " plánuješ ?".
<reagovat 
 romim (Občasný) - 14.9.2006 > Raimund> moc prace s pripravou.....
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 14.9.2006 > romim> To je subjektivní dojem.
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 13.9.2006 >

hihi...nám se to líbí...ale jako nefotku to hodnotit nedokážeme...


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 13.9.2006 > Jozífek_a_ryby> Zhodnotit to asi nedokáže nikdo, kromě poroty.Je to moje první "dílo" v oblasti ČB fotografie , kterou se jinak vůbec nezabývám.Myslel jsem, že vyvolá diskuzi o zmateném programu nefotografie.Pokud mi někdo místo toho napíše, že něco podobného viděl někde na Slovensku a stálo to tamní galerii pěkný peníz, abych ten vandlík s loďkami zkusil prodat - tak má u mně UPPDKV.Opravdu si poslední dobou některých dobrých autorů na Totemu přestávám vážit.
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 15.9.2006 > nojo ...to o soutěži jsme četli, ale nějak nás ty místní výtvory zatím vůbec nepřesvědčili...přijde nám v tom taková nějaká nepřirozenost až křeč, jako když se partička dobrejch až výbornejch hudebníků pokouší hrát punk...a pak se přidá pár čumilů, co to jen tupě napodobujou...:o)

tohe je fajn, jako fotka 5b
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 15.9.2006 > Jozífek_a_ryby> Stejně se počítám spíš k těm čumilům
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 21.9.2006 > Jozífek_a_ryby> 

jako když se partička dobrejch až výbornejch hudebníků pokouší hrát punk...a pak se přidá pár čumilů, co to jen tupě napodobujou...

 

 

no sláva, konečně někdo definoval "totemní nefoto"... už v tom mám jasno!


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 21.9.2006 > jan(ek)> A to jsem musel podstoupit torturu výčitek mé choti, ohledně připálenýho vandlíku.Ale názorná agitace je názorná agitace :-)
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 21.9.2006 > Raimund> ano, ženy (tedy ty vlastní) jsou často největší překážkou umělcova tvůrčího rozletu... připálenej vandlík se nejlépe žehlí kytkou... :-)))
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 21.9.2006 > jan(ek)> Teď se mu říká kytka ? To tedy povýšil, pěkně děkuji.Z živočišné říše k bylinám, to je tedy kariéra, ještě, že se konců nedožiju.
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 21.9.2006 > Raimund> nebo tak...
<reagovat 
iii (Občasný) - 27.11.2006 > ani nie...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter