Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Volajíc, křičíc, tlukouce z kolekce Cestou z hor
Autor: ten_s_kytarou (Občasný) - publikováno 21.12.2001 (10:59:47), v časopise 3.1.2002
další ve sbírce>
volajíc, křičíc, tlukouce
a přesto nikdo neotvírá
nikdo neslyší
na poušti hlas

jsme příliš dospělí
něco umřelo v nás

počítat zrníčka písku
kapičky vody
čas který zbývá
oči zavírat

tlouct
věřit
s vírou umírat
je lepší než bez víry žít

všechno tu máš
černé na bílém
a přesto nevěříš
všechno to slyšíš
zvuky nad tichem
a stejně neslyšíš
hlas z pouště

bojím se
někdy i já se bojím
když vidím
jak ubývá modrých motýlů


Poznámky k tomuto příspěvku
Print (Občasný) - 21.12.2001 > Umíš hrát nejen na kytaru...!!! Skvělé!!!!
Body: 5
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 21.12.2001 > Trapné modré motýly bych nechal odlítnout - jinak by to bylo skvělý!
Body: 3
<reagovat 
majkytka (Občasný) - 21.12.2001 > Skvely to bylo i s motylama !!!!!!!!!!!!!!!
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 21.12.2001 > Motýly mi neva :o) Líbí se mi to i když poněkud takový...optimistický sentiment? Asi tak nějak.
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 21.12.2001 > Kdyby z Málého prince zasvítilo do dospělých slunce, určitě by slyšeli hlas z pouště :-).
Body: 5
<reagovat 
Flopia (Občasný) - 22.12.2001 > moc se me to libilo..konecne jsem si mohla neco od tebe precist:-)))
Body: 5
<reagovat 
ten_s_kytarou (Občasný) - 23.12.2001 > Kdo je Print, že mě slyšel (slyšela) hrát někdy někde na kytaru? :-))

Garvik: Modří motýli odlétnou a nebo zůstanou a my to mnohdy změnit nedokážem. Někdy zůstanou, když vědí, jak moc je potřebujeme. Jindy právě to naše velké chtění, to naše velké moc způsobí, že modří motýli odletí. Rozhodně ale nejsou trapní! Mě už jen to že jsou, jejich existence, drží nad vodou.

majkytka: Děkuji ... nevadí-li Vám tedy modří motýli, přečtěte si, prosím, můj Ranní déšť.

DeadKennedys: To jste trefil docela přesně, pane, já totiž jsem takový sentimentální optimista :-)

Fines: Nezklamala jste mě, madam, četla jste srdcem mé verše. Až potkám zase lišku, určitě jí o Vás řeknu. Bude mít radost. Je to moje kamarádka.

Flopi: Ale toto není má jediná básnička :-) , možná narážíte na to, že už dlouho jsem žádnou nepřidal a máte pravdu.
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 23.12.2001 > I já se přidám se svým oceněním. Moc pěkné. A jak už bylo řečeno, sentimentální, pravdivé a snad i trochu optimistické.
Body: 5
<reagovat 
Kotatkobile (Občasný) - 26.12.2001 > Ta modrá křídla uvízla v pavučinách... v duši plné stínů a ztracených tužeb... ani hlasy z venku už nedoléhají do těch temných smutných prostor... natož z takové dálky... a jak slabounký je ten rolničkový smích...
Body: 5
<reagovat 
farišta (Občasný) - 28.12.2001 > hele, jsem prudič, ale jak je to s přechodníkama? v první sloce máš tři za sebou a já vysledoval podmět hlas, který je v mužskýho rodu, nebo je v tom hák, na kterej jsem nepřišel? nebo je to v poéézii jedno?:-)
<reagovat 
ten_s_kytarou (Občasný) - 28.12.2001 > Nevidím v tom žádný problém. V básni není užito interpunkcí, takže snad jen proto ti připadá, že by celá první sloka měla být jedinou větou ... ale tak tomu není ...
<reagovat 
Print (Občasný) - 4.1.2002 > Print slyšel...i když neviděl...Co na tom?
*!
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 7.1.2002 > To ano..., ale musíš je napichovat na špendlíky a předhazovat davům? To, co nás drží nad vodou si zasluhuje intimitu!
<reagovat 
Dívka s matrací (Občasný) - 26.4.2002 > Máte neuvěřitekný talent - Vaše příspěvky (omlouvám se za tak oficiální a chladné označení Vašich dílek, která vyjadřují velmí silné city) rozpoutají vždy velmi zajímavou debatu. Modré motýly musíme respektovat, jen představa toho, že tu jsou, dělá svět pro všechny přijatelnější...
Body: 5
<reagovat 
čtenář Beruskaberuska - 9.6.2002 > Podruhé, potřetí... proč je to tak známé? I já se každý rok bojím, jestli modří motýli ještě přiletí. S díky.
Body: 5
<reagovat 
amba (Občasný) - 24.8.2002 >

Libi...:-) Zaver je jedinecny. Modri motyli s blankytnymi kridly....to je nadherna symbolika.

(A omluva za pozdni ohodnoceni - pozdni vzhledem k datu publikovani, ale objevila jsem Totem velmi nedavno...)


Body: 5
<reagovat 
čtenář skata - 16.10.2002 > pes geia malaka :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter