Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] Desperately Hunting for Nefoto 02
Autor: RD (Občasný) - publikováno 15.9.2006 (00:22:23)


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 15.9.2006 > hehe
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 15.9.2006 > :))
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 15.9.2006 >
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 15.9.2006 > Koukám, že máš vážně strach z pokuty
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.9.2006 > Janahe> A co tak njaky body nebo dopo? Neocenujes snad jak je to krasne cernobily?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.9.2006 > doupovec> 

Nejdřív práce a potom zábava. V prvé řadě si musíme ujasnit, je-li to příspěvek soutěžní čili nic. Pokud ano, pak tě důrazně žádám o větší variantu, pokud ne, pak tě stejně důrazně žádám o likvidaci všech náhodných shluků písmen n-e-f-o-t-o, které se ti v názvu přes nízkou  pravděpodobnost objevily.

Pak přepnu na estetické vnímání a uvážím body.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.9.2006 > Janahe> «Pokud ano, pak tě důrazně žádám o větší variantu»

Vetsi variantu dodam jeste dnes, prestoze jsem opily.

«stejně důrazně žádám o likvidaci všech náhodných shluků písmen n-e-f-o-t-o»

Tak toto je nehorazne vmesovani se do tvurci svobody umelce. Dopis ombudsmanovi mam uz rozepsany!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.9.2006 > doupovec> No nemysli si, že vyhraješ, svoboda už dávno  není to, co bývala. Dneska už třeba nemůžeš nikam ani napsat, že dáš cihlu k cihle, hned tě to stojí 200 táců. A co je nějaká obyčejná cihla proti nefotu?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.9.2006 > Janahe> Si myslis ze su dnesni, neboco? Mam v kapse vsechny motyly, Petra Uhla i Anicku Sabatovou. Naky tacy me nerozhazou (viz ma korespondence s Mishkou) a cihel mam furt dost - esce to uvidis na mejch budoucich Nefotkach.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.9.2006 > doupovec> A budou ty cihly trochu větší než tady ten Google? Nezapomeň, že jsi slíbil větší variantu ještě dnes - a zbývá dvacet minut, na čemž nic nezmění ani Petr Uhl.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.9.2006 > Janahe> Ja to poslal raci mailem, bo su ozralé. (Teda ten Gógl, ty cihly prindó.)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.9.2006 > doupovec> 

Dobrá, pak je to v pořádku, já se to ale dozvím se zpožděním, tak zatím musíš vydržet červený.

Co piješ?


<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.9.2006 > Janahe> červený
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.9.2006 > doupovec> Tak vidíš
<reagovat 
iii (Občasný) - 28.11.2006 > nic
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter