Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Šeptal jsi mi z kolekce Múzou políbená
Autor: prelda (Občasný) - publikováno 17.9.2006 (16:54:34)

 

 

Byli jsme si tak blízko,

nejblíž, jak jen to tenkrát šlo.

 

Šeptal jsi mi do vlasů,

že jsi ze mě v úžasu.

 

Šeptal jsi mi do klína,

„ty jsi moje jediná".

 

Šeptal jsi mi něžná slůvka

a já jim bláhově věřila.

 

O tom, že jsme spolu,

jsem se jen kamarádce svěřila.

 

Věřila jsem, že z oblohy nám prší štěstí,

ty jsi mi poslal eSMeSku a já dostala pěstí.

 

Náš příběh byl krátký jako večerníček,

naše pohádka skončila,

zapálil jsi jen pár svíček

a já do svých snů skočila.



Poznámky k tomuto příspěvku
jan(ek) (Občasný) - 17.9.2006 >

Věřila jsem, že z oblohy nám prší štěstí,

ty jsi mi poslal eSMeSku a já dostala pěstí.

 

dovolím si vyzdvihnout toto, byť celý text je jinak ve své dokonalosti vzornou ukázkou moderní internetové poezie.

 P.S.: ten cuninilingus je ovšem dokonalej!


Doporučil 
<reagovat 
MCMXLI (Občasný) - 17.9.2006 > já to nerozdejchám... nemám rád "moderní internetovou poezii"
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 17.9.2006 > MCMXLI> bohužel, zdá se, že právě ta má v EU dneska zelenou
<reagovat 
prelda (Občasný) - 18.9.2006 > sice nevim, jak má internetová poezie vypadat, ale díky za komentáře.
<reagovat 
prelda (Občasný) - 19.9.2006 > Mně vpodstatě kritiky jako takový nevadí do tý doby, dokud někdo nepřejde od kritiky díla ke kritice autora (v tomhle případě mě).
<reagovat 
Rambonaut (Občasný) - 18.9.2006 >

Já teda taky nevím, jak vypadá moderní internetová poezie. Pokud takto, tak raději zůstanu u knížek...

Stejně jako janek bych vyzvednul 6tou strofu, ale abych ti ji omlátil o hlavu...

 

 


<reagovat 
 prelda (Občasný) - 18.9.2006 > Rambonaut> 

tak u knížek klidně zůstaň, nikdo tě nenutil mé dílko číst...

 

a jestli mi chceš omlátit o hlavu šestou strofu, tak klidně, já totiž něco snesu. Ono je tady totiž takovejch jako jseš ty - víc, takže už jsem na lecos zvyklá.


<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 18.9.2006 > prelda> 

Omluva...přestřelil jsem....asi tím pondělím...

 

k tomu prvnímu: četl jsem špatně tvůj nick (četl jsem prdela:)), tak proto jsem klik

 

K tomu druhému: nemlátím, jen upozorňuju...ale to jsi už asi poznala, že lidi na totemu jsou hodně kritičtí (hledají cokoli, čím by se dalo rýpnout, např. překlepy), umachrovaní, znalci, kteří přesně ví, rádi to dají najevo (ikdyž leckdy o tom prd ví) a hlavně nemají rádi podobnou (sice tahle je trošku lepší) deníčkovou poezii (kamarádka, láska, smska... - ee)

Ale pokud vydržíš, tak určitě ti někdo napíše plodnou kritiku, ze které případně budeš čerpat...

 

třeba já:)))

tak teda: místy je to až příliš doslovné, jako bys prostě jen říkala, co si myslíš. Zkus se trochu víc odvázat, zaexperimentovat, spojovat nespojovatelné a dojdeš na mnohem zajímavější obraty.

Je fajn, že se držíš klas.veršů, ale zkus si počítat slabiky, aby to ladilo.

 

potom, co jsem napsal si možná koleduju kritiku své kritiky:D i to se může stát...


<reagovat 
 prelda (Občasný) - 19.9.2006 > Rambonaut> 

ahojky,

 

omluva přijata.......

 

s tim tvým překouknutím u nicku, to je docela dobrý... prdela... Hm, to mě ani nenapadlo, i když je to docela roztomilý...

 

.... tahle básnička je hodně doslovná.... ani tak neměla bejt umělecká, jako byla o pravdivým zážitku - ta SMS v tom hrála asi tu největší roli....

....

 

Hezkej den


<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 19.9.2006 > prelda> 

ale o tom už dobrou čtvrthodinu hovoříme, Mlho:))))

 

neumělecké básničky zavánějí deníčkem a to jak jsem zmínil, tady nejede:))) Ale pokud to sem píšeš, aby to ten dotyčný viděl, tak proč ne! Ale musíš si to nějak obhájit, aby se nestalo, že pod příspěvkem je spousta negativních poznámek...

A nepiš, že je ti to jedno, nikomu to není jedno, teda alespoň trochu!!!

 


<reagovat 
 prelda (Občasný) - 19.9.2006 > Rambonaut> 

Ale prosím pane učiteli, to platí i pro nás? Ta zpráva na tabuli. Já mám rodiče daleko, a to přeci nejde, aby sem jeli takovu dálku.... :-)

 

asi jsem divná, ale mě je to u týhle básničky opravdu docela jedno.... Ale je pravda, že existují básničky, u kterých jsem byla na hodně tvrdou kritiku docela alergická... například nemám ráda, když mi někdo o básničce, ve které je hodně bolesti, zklamání - napíše, že je naivní...


<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 20.9.2006 > Já mám totiž rodiče až v Kojčicích, a to je až už Pelhřimova...pak rodiče jsou staří a taková dlouhá cesta...no né, těch vosmasedumdesát korun pro mo je rodiče, za dráhu...:) ono se není čemu divit, ale stěží se dá poznat, že když je takto naivní, že se pisatel vypisuje...jde jen o to, že tady se hodnotí spíš "umělecký" počin. Většina lidí tě nezná, neví čím si procházíš, co se ti stalo v životě, tak se nemůžeš divit, že ti příspěvek ohodnotí jen co obsahuje, stylem, ale to co tě vedlo k tomu (a že je to o tobě) se těžko pozná... A navíc, pokud se hodnotí styl, použití slov, smysl, tak se stejně hodnotí i originalita. Takových už bylo napsáno, ale chtělo by to něčím okořenit, dát tam něco ze sebe, ne jen prožitky...
<reagovat 
prelda (Občasný) - 20.9.2006 > Hliník....... Hliník.............. Odstěhoval se do Humpolce...
<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 21.9.2006 > prelda> aha, tak to si poznamenáme...
<reagovat 
prelda (Občasný) - 20.9.2006 >

teda ty máš pamět - na ty filmy...... Marečku, podejte mi pero........................ Sejdeme se na hřibově...

 

 

 

Jo, určitě máš v mnohém pravdu - ale občas mi stejně některý kritiky přijdou dost zcestný. Občas mi totiž přijde, že kritici musí kritizovat za každou cenu, i když k tomu vpodstatě ani nemají co říct.

 


<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 21.9.2006 > prelda> 

všimněte si prosím, že můj syn se schází se spolužačkou mezi hroby....takže, jestli tomu dobře rozumím...Ano rozumíte tomu veloce dobře, to psaníčko jsem nepsal já a nebylo určeno vaší paní. Kterou tímto srdečně pozdravuji...:)

 

Ano, tak nějak...ale já myslím, že té kritiky kritiků už je dost, buďme zase my svými kritiky:)


<reagovat 
 prelda (Občasný) - 21.9.2006 > Rambonaut> souhlasím - buďmě svými kritiky, ale taky říkám buďme sví
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 0 0 0 1 1 7 8 10 (12)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter