Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POEZYE VÁNOC z kolekce Mimo výseč
Autor: m6k (Občasný) - publikováno 23.12.2001 (12:39:44)
další ve sbírce>

POEZYE VÁNOC
-------------

Ach vy Vánoce, Vánoce!
Už jste tu zase...
Někdo se jak svině ožere,
jiný přejí jako prase.
Ježíšek vřeštěl ve žlabu,
tak ho ke kůlu přitloukli.
Že o něj dávno již nejde
i ty děti už prokoukly...




Poznámky k tomuto příspěvku
m6k (Občasný) - 23.12.2001 > Ale jinak mám fakt Vánoce rád! A přeju vám je co nejpříjemnější a nejbohatší a nejpohodovější... a ták vůbec...
Váš m6k
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 23.12.2001 > :o) Fakt máš rád vánoce? Já je donedávna rád neměl, ale dnes jsem viděl v novinách Santa Clause v bikinách a při představě, že mi donese dárky se tetelím radostí.Zapomeňte na Ježíška ! :o)))
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 23.12.2001 > Ach ty neznabohu, doufam, že ti ježišek nic nepřinese. Já nejsem teda znalboh, ale ježišek je ježišek a nevim o co jde, když ne o ježiškovi o vanocich.
<reagovat 
immaginacija (Občasný) - 23.12.2001 > Vánoce jsou už za ty roky trochu ohrané no ale nebudu dělat díru do světa :o)
Body: 5
<reagovat 
majkytka (Občasný) - 23.12.2001 > Myslim, ze Vanoce mam rada a jestli nejake jsou, prave jsi je priserne urazil!!!!
Body: 1
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 23.12.2001 > majkytko, těším se na soudní spor ve velkým stylu: "Vánoce veršus m6k" :))))
Já spíš uvažuju, jestli ta proklamovaná POEZYE nemá bejt spíš POEZIE a jestli já nemám přichystat ctěnýmu kolegovi básníkovi nějakej Molotovův žaludeční koktejl...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 24.12.2001 > Beru obhajobu m6k...tedy pokud si mě jako právníka bude moci finančně dovolit :o)
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 24.12.2001 > Kristepane, další právník!!! Božeměnetrestej!!! :))))
<reagovat 
m6k (Občasný) - 28.12.2001 > Milá (nebo milý?) majkytko a Vánoce, pokud jsem vás opravdu příšerně urazil, tak se příšerně omlouvám. Nebylo to myšleno tak. Spíše, že :"tento (výšše popsaný) způsob vánoc jeví se mi poněkud příšerným"... Tak tedy Šťastný Nový rok! To snad nikoho neurazí...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter