Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
P|06.01 z kolekce P|06
Autor: gongey (Občasný) - publikováno 18.9.2006 (09:30:48)
další v kolekci>

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pár výcvaků při průletu prahou

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 18.9.2006 > jste meli s mueschkou krizi, co??
Body: 5
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 18.9.2006 > toono> 

mít krizi by znamenalo mít i světlejší období, takže nemyslím .o )


<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.9.2006 > gongey> vylozil jsi si to velice spravne..
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 18.9.2006 > no trošku jsi mne zklamal..čekala jsem něco víc..
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 18.9.2006 > mmiiaa> 

...živote (?)

 

.o )


<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 18.9.2006 > no, jak píšeš - výcvaky :-)
Body: 3
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 18.9.2006 > pusto z hlavy> nesnáším slovo "výcvak", tak si ho seber a běž se s ním ... (bodnout/vyfotit/vy*rat)  oproti tomu jsou body o.k. .o )
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 18.9.2006 > gongey> šmarjá.. jsem použil jen tvoje slova, eh :-)

dneska jsou všichni nějak podráždění
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 18.9.2006 > pusto z hlavy> 

je mi strašně, zpráva o tom, že ostatním taky mě lehce potěšila, velmi lehce .o ) (..a neber si to osobně)


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 18.9.2006 > gongey> neberu, jsem zvyklej :-)))
<reagovat 
RD (Občasný) - 18.9.2006 > Mas pekne rovny linky.
Body: 3
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.9.2006 > doupovec> ale prd, nema, a ja je mam jeste horsi a je to kvuli objektivum, kere sou drahe.. setaky stojej za pendrek..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 18.9.2006 > toono> Co je/jsou «setaky»?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.9.2006 > doupovec> ja myslim, ze za okamzik jiz pribehne ocaskem vrtici gongrey a horlive ti to vysvetli.. no a pokud ne, tak ti to vysvetlim ja, ale mam ted neco urgentniho..:-))
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.9.2006 > doupovec> to se rika v amaterskych kruzich objektivum ktere byvaji dodavany s tely nekterych fotoaparatu.. nejcasteji to neni zadna leica a ani nejklvalitnejsi kus danyho vyrobce.. neco univerzalniho, co neurazi a vyslovene nenastve.. drazsi zrcadlovky se proto prodavaj vetsinou uz beze skel..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 18.9.2006 > toono>  «timhle jsi ale svuj status nikterak nezvelebil»
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 18.9.2006 > toono> 

"pribehne ocaskem vrtici gongrey "

 

takový kecy zbytečný si strč do prdele!

a čárku si nedělej

nevyprovokoval jsi mě ty

ty se naopak jevíš

jako mně větší zoufalec

a jak vrána k vráně

tak i já k tobě, debilní kecale .o )

 

 

 


<reagovat 
 gongey (Občasný) - 19.9.2006 > toono> 

:o ))) výborně!


<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.9.2006 > doupovec> kterak mel?? nebylo cilem se dal zvelebovati..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 18.9.2006 > gongey> Podivej, nikam nebehej a nerozciluj se nad zavistivci.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 18.9.2006 > toono> Si myslim, ze ted jses zbytecne skromnym.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter