Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Retro torzo
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 11.4.2000 (21:04:14), v časopise 18.4.2000
Tak tuhle fotku fotil Neo, na moje přání. Mohu se tedy považovat za spoluautorku (či autorku), když vymyslím téma, prostředí, pozici a jsem i modelem, tudíž nemohu fotit?? Jaký je na to váš názor?
Tak tuhle fotku fotil Neo, na moje přání. Mohu se tedy považovat za spoluautorku (či autorku), když vymyslím téma, prostředí, pozici a jsem i modelem, tudíž nemohu fotit?? Jaký je na to váš názor?


Poznámky k tomuto příspěvku
d.i. (Občasný) - 28.11.2002 > neo je samospoust. a je to opravdu dobra fotka
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 14.5.2000 >
Body: 1
<reagovat 
Leos (Občasný) - 19.4.2000 > Me je to burt, kdo je z filozofickeho hlediska autor, ale Leosovi se to libi.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.4.2000 > To nejsou plavky a samospoušť taky nemám:(
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 18.4.2000 >
Body: 3
<reagovat 
MBELL (Občasný) - 18.4.2000 > tie plavky nie su zrovna vybehovy model :o) ...ale inak je to dobre :o)
Body: 3
<reagovat 
MBELL (Občasný) - 18.4.2000 > No, fotit si to mohla tiez kludne sama. Podla Tvojich dalsich fotiek usudzujem, ze stativ urcite mas a samospust tiez, tak kde je problem... :o)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 18.4.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 18.4.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 18.4.2000 > Autorství je vždycky sporné, když fotil Neo, je autorem povedené fotografie, ty zase obrazu, který fotil ... je to sporné, ale pěkný ! :)
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 18.4.2000 > Jestli jsi to vše vymyslela , no tak to jsi tedy potom přece určitě autorka.....no jo, ale tu spoušť mačkal Neo a je na ní jeho otisk :))...máš to ale dilema...
<reagovat 
asics (Občasný) - 5.7.2000 > řekla bych, že je to dosti ... originální a ... chytré a ... sexy a ... no prostě super! jen by mě zajímalo, jak jsi to mohla vymyslet, jak se to vlastně podařilo? snažím s eo něco podobného, prosím, pomoz!!!
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 21.11.2000 > Ale NEO to musel stejně zaostřit namířit na model a zvolit základ kompozice pro foto. Autorem je on. Ty jsi původcem námětu. ..si teda myslím.
Foto bych asi udělal na tmavo
Body: 3
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 28.12.2000 > Architekt dům vymyslí a nakreslí, zedník ho postaví, kdo je autorem???
V tomto případě si myslím, že nejblíže pravdě je JiKo.
Ty jsi autor námětu, Neo pak autorem díla .
Řeknu-li Ti - Lucie, mám nápad, ale neumím kreslit a ty dle mého námětu namaluješ obraz , kdy by da Vinci zahazoval štětec, nemohu přece býti autorem...
Na druhou stranu, Ty fotit umíš, ale jsou prostě situace , kdy svým způsobem, musíš to zmáčknutí přenechat jinému.
A zde je to o trošku něčem jiném...
Jestliže jsi NEOvi zdělila pouze nápad a realizaci fotky samotné provedl on, jsi autorem námětu, pakliže jsi NEOvi dala do ruky fotoaparát již nastavený a jeho jediným úkolem bylo pouze zmáčknout spoušť, pak se přikláním k Tvému stoprocentnímu autorství...
Ufff,snad jsem to napsal srozumitelně:-)))
Foto jako takové je dle mého zdařilé, snad jen takové to...to...já nevím jak se to jmenuje...no ty švy či co, víš co myslím...na punčocháčích, to mi trošku roztřišťuje pohled na celkovou kompozici jinak (jak už jsem uvedl) zdařilého fota.
Ale to byl možná záměr, proto dávám (jak jinak) šestku:-))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter