Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Strom života
Autor: prelda (Občasný) - publikováno 20.9.2006 (10:40:55)

Strom mého života

 

       Před třemi lety jsem měla namalovat strom svého života. Nemeškala jsem a s pomocí několika pastelek – hlavně zelené a modré, jsem začala  malovat to, co život psal dlouhá léta. Byl vysoký statný a vypadal celkem zdravě. Kořeny měl silné a hluboké, tak jako rány v mém srdci. Jen korunu. Korunu měl poloviční, protože do něj uhodil obrovský blesk, když byl ještě malý, když jeho růst byl teprve na začátku. Však ty silné kořeny stromek nenechaly uschnout, nenechaly ho odejít. Ta druhá, zdravá polovina koruny je o to silnější a může se do ní opřít o to větší vítr.

 

Takhle vypadají ještě další dva stromy. Stalo se to před lety, když mezi zemí a nebem lítaly blesky a odnášeli to nevinní.

 

Jsem šťastná, že mám silné kořeny. Jsem šťastná, že vím, kam patřím. Jsem šťastná, že mám takhle silnou a velkou rodinu.



Poznámky k tomuto příspěvku
prelda (Občasný) - 20.9.2006 > Jsem zvědavá na vaše kritiky. Na těchto stránkách jde o mou první prózu, tak to berte s mírnou rezervou.
<reagovat 
 čtenář prenyja - 20.9.2006 > prelda> Ségra, tak to je nádherný. Fakt mi to hodně říká. Jen tak dál. Měj se papa
<reagovat 
2OO1 (Občasný) - 20.9.2006 > já nevim... mně to příde patetický až k zbli-- teda až k nevolnosti...
Body: 1
<reagovat 
 prelda (Občasný) - 20.9.2006 > 2001> díky za komentář - jsem ráda, že to u tebe vyvolalo alespoň nějaké reakce....
<reagovat 
probably (Občasný) - 20.9.2006 > Je to dost slabé.Ty obrazy působí uměle až násilně a je to opravdu až až patetické
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 20.9.2006 > ... nechceš to dát do rubriky "životní příběhy"?
nebo to vážně myslíš jako "prózu" - povídky a tak?

<reagovat 
 prelda (Občasný) - 20.9.2006 > Quotidiana> no, tak vpodstatě bych to tam dát mohla... o životě to je...
<reagovat 
Bronty (Občasný) - 20.9.2006 > Toto dílo mi zůstalo do teď zatajeno. Moc se mi to líbí. To přirovnání a popis je jasný a zřetelný. O něčem to vypovídá a přitom je to hezký a není to zbytečně dlouhý. Tento formát je lepší, než by byla báseň. 
Body: 4
<reagovat 
 prelda (Občasný) - 21.9.2006 > Brontosaurus> taky si myslim, že je to lepší než báseň - původně to měla být báseň, ale nějak se mi to nezdálo...
<reagovat 
 čtenář Marta - 5.10.2006 > prelda> Tak tohle je paráda, moc se mi to líbí.
<reagovat 
 prelda (Občasný) - 5.10.2006 > čtenář> díky za komentář
<reagovat 
 prelda (Občasný) - 5.10.2006 > čtenář> díky za komentář
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter