Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] [Pro porotu]: Miroslav
Autor: RD (Občasný) - publikováno 25.9.2006 (00:06:14)


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 25.9.2006 > Tak na tohle jsem byla zvědavá. Nadšeně tleskám
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  RD (Občasný) - 25.9.2006 > Janahe> Nojo, ale von je ma vsechny barevny. Myslis, ze to byla blbost vyfotit na cerno/bily film? Zase myslim tak trosku na ty ostatni porotce.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.9.2006 > doupovec> 

Všechny barevný nemá, je to skvělý, nech to tak.

Ale musím se vrátit k tomu, že špatně máš Minervu, ta se totiž odlišuje od ostatních zcela zásadně. To máš jako s vyjitím z Egypta do neznáma, ji taky můžeš napodobit jedině tím, že uděláš něco jiného, nového a provokujícího, když uděláš analogii toho, co ona už udělala, jsi vedle jak ta jedle a její tvorbu jsi nepochopil.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 25.9.2006 > Janahe> Tady ale prece vubec nejde o chapani, ono tu k chapani toho ani tak moc neni; tady jde o parodii, aby autora nasrala pokud mozno co nejvic - za predpokladu, ze nejakym nedopatrenim nevlastni smysl pro humor. Minervovi to ale radsi nerikej.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 25.9.2006 > Janahe> Navic pokud si pamatuju, tak Minervovy vybarvovaci klise nezahrnuji zastrcku, ale jine predmety.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.9.2006 > doupovec> Jak to, že nejde o chápání? Nemůžeš udělat dobrou parodii bez pochopení, to je zcela zásadní podmínka. Prostě s Minervou jsi vedle,  není to parodie na jeho tvorbu, nech si to ještě projít hlavou.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.9.2006 > doupovec> To je jedno, tím, že něco přehodíš, jsi nevytvořil nic nového, to je jen variace
<reagovat 
  RD (Občasný) - 25.9.2006 > Janahe> Dobre, beru, necham si to projit hlavou a budu Te informovat. Mam ale takovej strach, ze dneska uz to nebude. Mi to mysli strasne pomalu. Ale zase treba ta kytara, ta je taky delana vylozene na zlost tvurci - dava dokonce dohromady dvoje klise, to treti, o kterems mluvila proste neexistuje.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.9.2006 > doupovec> Ale tam to bylo zcela na místě
<reagovat 
  RD (Občasný) - 25.9.2006 > Janahe> Dobre, zitra to bude muj druhy ukol.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.9.2006 > doupovec> Počkej, jaký druhý úkol? Abys zase na mě nehodil něco, o čem nemám potuchy?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 25.9.2006 > Janahe> Ne, ne - ja to na Tebe nereknu. Dyt mi davas jenom samy dobry rady. - Ze ja je potom dototo, za to uz nemuzes.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.9.2006 > doupovec> Tak já už asi tuším. Jen by mě zajímalo, co budeš vlastně dělat dneska, že všechno odkládáš až na zítřek?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 25.9.2006 > Janahe> Cece, predstav si, budu muset jit spat. Mam zitra v devet poradu.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.9.2006 > doupovec> Omyl, dneska v devět. Já to se znepokojením sleduji, ten čas.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 25.9.2006 > Janahe> (Ja furt ne a ne se vymamit z toho biologickeho casu, zitra rano se mi to zase vymsti.) Toz diky za informace & DN.
<reagovat 
brunoK (Občasný) - 25.9.2006 > pěkná krajinka
Body: 4
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 25.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář josef - 26.9.2006 > ahoj. polde jedné fotky toho moc nepoznám, ale tuším, že by celek byl možná na výstavu. Pokud bys jich měl víc, příští rok bych ti udělal možná výstavu ve Znojmě. Co říkáš?
Josef
<reagovat 
  RD (Občasný) - 26.9.2006 > čtenář> Mam jenom jednu navic, ale tam jsem zapomnel hejbat fotakem. Do vecera Ti jich muzu naflakat treba 60, i vic. Je to tady u nas za potokem.
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 26.9.2006 > doupovec> cheche, neni nad kvalitni vystavy
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > doupovec> Hehehe, výstava! On bude mít ve Znojmě výstavu, nefotografickou výstavu budou mít, voni parodiku jeden! Uá, já snad puknu. Ještě budou tisknout programy na tu výstavu, pan Doupovec, ne-ne-fotograf.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 4.10.2006 > Minerva> ?????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > doupovec> A já si do Znojma na páně Doupovcovu výstavu zajedu, tak. Mám to kousek.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 4.10.2006 > Minerva> Nejde jinak nez zase ?????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > doupovec> Čtenář Josef ti dělá výstavu, nebo ne?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 4.10.2006 > Minerva> Si se zblaznil nebo co? Dyk je to prdel (pro Janahe: legrace). Navic i kdyby to prdel nebyla, tak zrovna ve Znojme by se mi vystavovat moc nechtelo.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > doupovec> Proč? Jezdí tam spousty skopčáků, mají tam rozsáhlé katakomby a haldy okurek.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 5.10.2006 > Minerva> Co vim, tak tam jezdi spis Rakusaci; a kdyz se cpu okurkama, obzvlaste tam dole, tak k tomu musim pit slivovicu a to se vzdycky strasne ozeru a ztropim njakou vytrznost. Kdyz se ale cpu uzenym, mohu k tomu v poklidu popijet vino a usetrit na pokutach.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.10.2006 > doupovec> Rakušáci nejsou skopčáci?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 5.10.2006 > Minerva> Nejsou. Rakusak je uzilej, skopcak ne tak moc.
<reagovat 
iii (Občasný) - 28.11.2006 >

netleskam, ale taky nadsene .o)

 

pochopit trik a pochopit pointu, nemusi byt vzdy to iste, asi ,O)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter