Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Karel se CHCE LÍBIT VŠEM!
Autor: TheThing (Občasný) - publikováno 22.9.2006 (08:16:02)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Minerva (Občasný) - 22.9.2006 > ***
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
gongey (Občasný) - 22.9.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 22.9.2006 > Já nemůžu už ve chvíli, kdy vidím jméno Karel:-)) Už tehdy se tady doma řežu....
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.9.2006 > kriste...ta značka na tý palici a k tomu ten výraz...to je symfonie už teď...;)
<reagovat 
toono (Stálý) - 22.9.2006 > ses ted sic v kurzu, beru zpatky co sem psal driv, ale nevypada to dobre.. body od minervy budiz dukazem..
Doporučil 
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 22.9.2006 > toono> náhodou, ho.tomu rozumím, ale myslím, že to dobře vypadá, vem si, když se takhle člověk sám popíše, není to ... jo, je to! .o )
<reagovat 
 toono (Stálý) - 22.9.2006 > TheThing> dyt neznas noty a nejlepsi cos kdy v zivote poslouchal je blur..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 22.9.2006 > TheThing> hlavne uchopit ten spravny nastroj..
<reagovat 
RD (Občasný) - 22.9.2006 > Karle, Karle! Kde je Tva oblibena barva? Pamatuj: Vsem se zalibit je nemozne z duvodu znacneho poctu idiotu, ignorantu, pitomcu, debilu, nevzdelancu, primitivu, imbecilu, kretenu, kokotu a krav, kteri/ktere nechapou hloubku a vyznam Tveho umeni.

Dyby sis treba sundal aspon ty trenky, tak mas zarucene body minimalne od toona (vidis jaks dopadl: ted dokonce ve svem zklamani z nenaplneneho ocekavani bere zpet vcerejsi chvalu), pripadne body i od njakejch frustrovanejch poloslepejch rozvedenejch divacek stredniho veku.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.9.2006 > TheThing> 1. Karlem ses a Karlem zustanes. Mel by sis ale sehnat lepsiho fotografa.

2. To me uklidnilo. Jina uz pro Tebe (hlavne na Tvou pocest) chystam serii jak Typofotek, tak Nefotek (-to jsou ty spatny fotky, ktery se mi nepodarilo prevest do c/b), ze z toho toono dostane zloutenku (zavisti). Navic jsem «only for you» vycvakl v Dejvicich par zazraku, ktere zaradim do nove kategorie, pracovni nazen je Kalendarovky pro Karla, az to holky uvidi, tak se urcite ubodujou.

3. Tobe nikdo lhat nedokaze, vsichni Te zerem.

4. Ten podpis nemusi byt az tak doslovny.

5. Mas naprostou pravdu. Ja jsem ta jedinna vyjimka.

6. Valka jak valka, ale co toono.

7. Ale body by helfly, i od toona.

8. Preji to aspon jim, kdyz uz to i tomu toonovi odpiras.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.9.2006 > TheThing> 1. Zas se ho nemusis tak zastavat.
<reagovat 
brunoK (Občasný) - 22.9.2006 > hezký
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 22.9.2006 > dost lacinej humor
<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.9.2006 > anae> Dyk tam humoru neni ani zbla. Ale zase, on to prodava strasne draho. Si zajdi do Manesa a z tech jeho cen padnes na - ja nevim, co mas ty - ale ja padl na prdel.
<reagovat 
Estel (Občasný) - 24.9.2006 > Hele ten Karel.....
<reagovat 
Zuiko (Občasný) - 24.9.2006 > v současné době se dá za umění vydávat cokoliv ... přesto mi to přijde jako když se partička pubertáků baví na nějaké teplopárty ... co se týká technické kvality - je minimální, ale i to se dá vydávat za autorský záměr ... i takové tendence ve fotografii byli ... takže pokud jsi pokračovatelem antikvalitní fotografie - tady je pro to tuším označení NEFOTO tak to jsi na správné cestě ... jinak za sebe dávám 2 a to proto, že přesně tolikrát se v tomto snímku vyskytuje modrá barva ... tedy pokud nemá Karel modré oči a píča není modrým fixem, což se z tohoto ovšem nedá poznat ...
Body: 2
<reagovat 
 Zuiko (Občasný) - 24.9.2006 > Zuiko>  ... ale abych byl také trochu příjemný: pokud vezmu v potaz celkový soubor od těch žlutých , černobílou a barevný v závěru přijde mi to právě svou barevností tak roztřískaný, že to přebije i ten jistý potenciál co to má v sobě ... takže kdyby jsi zachoval jednotou formu dostal bys ode mne 5
<reagovat 
Čtenář - 25.9.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 25.9.2006 > čtenář> Vyplivlo mě to. Co jeto za bordel.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 25.9.2006 > Ógyst Pisoár> No vida, díky tomu prošly dvě déčka. Nakonec, fotka si to zaslouží.
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 30.9.2006 > pico ja to cely moc nechapu ale ten vyraz je tady je fajne dementni
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 30.9.2006 > to jedno je si nech od cesty
<reagovat 
toono (Stálý) - 10.7.2022 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter