Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci had z kolekce zvěřinec
Autor: Jerra (Občasný) - publikováno 24.9.2006 (00:32:39)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Prokletí (Občasný) - 22.9.2006 > Ten je asi ze všech nejhorší.... zelená hovínko s jazykem?
<reagovat 
 Jerra (Občasný) - 22.9.2006 > Prokletí> na hada mi nesahej - to je muj oblibenec :)
<reagovat 
Efča (Občasný) - 24.9.2006 > kolik je ti roků?

<reagovat 
 Jerra (Občasný) - 24.9.2006 > Efča> to se nerika :D
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 24.9.2006 > Jerra> nestyd se prozrad
Body: 5
<reagovat 
 Jerra (Občasný) - 24.9.2006 > rybiz> dama svuj vek nerika :D
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 24.9.2006 > uz se bojim....;o)....hlavne tech fialovejch oci...ale vlastne jestli je prezranej jako celej tvuj zverinec, tak bych to mohla zvladnout celkem bez ujmy.....;o)
<reagovat 
 Jerra (Občasný) - 24.9.2006 > holka_magor> ja ti nevim... pripada ti prezranej? :)
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 24.9.2006 > Jerra> no u hadu se to nepozna....;o)....
<reagovat 
 Jerra (Občasný) - 24.9.2006 > holka_magor> no videla jsem video, kde had sezral kapibaru (nebo jak se to jmenuje) a ten vypadal hodne nazrane... pak ji vyzvracel - dost nechutny..
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 24.9.2006 > Jerra> no jo, ale had muze bejt jeste nazranej, i kdyz uz ma stravino.....je pravda, ze kdyz prave zere, tak je to na nem poznat...;o)
<reagovat 
 Jerra (Občasný) - 24.9.2006 > holka_magor> no a jak teprv musi vypadat tehotna hadice... ;)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 24.9.2006 >
Body: 1
<reagovat 
xxxxxx (Občasný) - 25.9.2006 > No já nevim,ale tohle mi nepřipadá moc jako kdovíjaké umění,ve windowsáckym malování jdou stvořit lepší výtvory....
<reagovat 
 Jerra (Občasný) - 25.9.2006 > Rawen616> ty bys to snad chtel povazovat za umeni? :) Ja myslim ze je to spis blbustka-pokus (viz zarazeni) ;)
<reagovat 
 xxxxxx (Občasný) - 25.9.2006 > Jerra> No já si to myslel že jde o blbůstku ale nechtěl jsem to psát tak zostra:-)))
<reagovat 
 Jerra (Občasný) - 25.9.2006 > Rawen616> jen do me! ja se vas nebojim! :)))
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 25.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter