Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kytka
Autor: zabicka (Občasný) - publikováno 21.9.2006 (21:16:19)


Poznámky k tomuto příspěvku
Lumiik (Občasný) - 21.9.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
krupice (Občasný) - 21.9.2006 > hm...hmmmmmm!
Body: 5
<reagovat 
MCMXLI (Občasný) - 21.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
onoseto (Občasný) - 21.9.2006 > takovyhle veci se tezko hodnoti :) tak pocitove 4++ hodne se mi to libi :)
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.9.2006 >
Body: 4
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 22.9.2006 > dekuju za pismenka i body vsem :o)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 22.9.2006 > Pěkný, trochu vadí ušpiněnost ploch, rozplývání rohů, jako by ti tam došla energie...
Body: 4
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 22.9.2006 > Prokletí> 

rozplyvani do rohu je schvalne, ale uspinenost? ...hmmmm original je uplne zarive barevny, tohle tak trochu cele do seda (se mi to moc nepovedlo prefotit) - to si myslel?

 

Jinak energie mi dosla nekde v pulce - zbytek pripominal praci :D

Zapomnela sem napsat, ze je to akryl (pébéo) a velikost papiru je A2 asi.


<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 22.9.2006 > zabicka> Rozplývání do rohu nechápu, má to centrum už tak, proč ho dodávat posunama barevnosti? Dost ohranej efekt, naopak nechat barvu v plný síle až do kraje - to má koule.

Nemylel jsem přefocení, ale ty ne úplně hladký barevný přechody, že by barva mohly být na jednotlivých polích čistší, s menším přiznáním štětce. Přefocení vždycyk posune věci jinam, ale to my zvenčí až tak nevidíme.

Jinak energie dochází a výtvarničina je práce jako každá jiná, je to normální, to jen ve škole nás učí, že umělec s nadšením tvoří a tryská ze sebe energii - realita je většinou jiná ;o))))
Díky
m.
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 22.9.2006 > Prokletí> nevim, nejak to tak vyslo :o)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 22.9.2006 > Náhled moc pěkný, při bližším ohledání horší.Chtělo by to vyčistit barvy v jednotlivých plochách, zjemnit přechody, je to trochu ušmudlané.
Body: 4
<reagovat 
káda (Občasný) - 22.9.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 22.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 22.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Dadla01 (Občasný) - 5.10.2006 > mám ráda sytost barev
Body: 5
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 10.3.2007 > hmm,lahoda pro oči
Body: 5
<reagovat 
Rafana (Občasný) - 26.1.2009 > Nějak tak trochu blízko k Frantovi Kupkovi /pro mne to byl machr/.
Body: 5
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 27.1.2009 > Rafana> 

dekuju moc, pro me to byl taky machr - jeden z nasich nejlepsich.


<reagovat 
AUTP (Občasný) - 15.6.2011 > kompozicne se mi to moc libi, je tam hloubka, barevnost i prechody, tu uspinenost teda hledam marne, at uz jakoukoliv, patrne spatne zvolene slovo:)
Body: 5
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 9.12.2012 > Moc pěkné :)
Body: 5
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 10.12.2012 > Cyberian> jeje - děkuju, je to stare jak metuzalem.... ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter