Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[NEFOTO] Psychounderground
Autor: MIKI(cz) (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
galoo (Občasný) - 26.9.2006 > miki to miki jsi na tu polici dopsal ty ? jinak tady mi nejak nesedi ten tvuj oblibenej filtr, ono to ma po obsahove strance takovou spravne haluz naladu , ale to spracovani tomu ubira na atmosfere, jako soucast komixu v pohode to jo, ale samostatne to nepusobi tak jak by asi melo , skus se na chvily na ten filtr vyprdnout a udelat par veci bez neho.
<reagovat 
 MIKI(cz) (Občasný) - 26.9.2006 > galoo> na ty polici tam bylo na nejaky plechovce napsany axon nebo neco takovyho tak jsem to prepsal na miki..s tim filtrem vim, co mozna myslis-neni to moc pochmurny, vsechno to sviti. zkusim s tim neco udelat a hlavne vymyslet nejaky dobry tema..
jinak se zpracovanim jsem tady celkem spokojenej, mozna min syty barvy a jinej pohled? pripomina mi dobu 60.let..
<reagovat 
nefoto (Občasný) - 26.9.2006 > Dík za fotku
<reagovat 
keterink (Občasný) - 26.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 26.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář ewe - 26.9.2006 > luxusne nechutne
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.9.2006 > čtenář> pche..
<reagovat 
 čtenář ewe - 27.9.2006 > toono> máš pocit,že tady na to máš patent ty? Utři si mlíko a udělej maturu a pak tahej holčičky za cůpky.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.9.2006 > čtenář> asi i vic jak nejaka anonymni eva, znam tedy vseho vsudy asi 4 a ani jedna se neumi chovat.. co uz..
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 27.9.2006 > yep....;)
Body: 5
<reagovat 
Jakub Očivid (Občasný) - 27.9.2006 > Dýcha to ako atmosféra 70tych rokov, nezažil som to síce, ale tak nejak to mohlo vyzerať pod povrchom. Je to skvelá metafora postupov vládnucej triedy, ktorá začala riešiť uvoľňovanie rokov 60tych. Skvelé farby, jednoduché a pôsobivé kulisy a rekvizity... Tak prečo to kaziť tak prvoplánovým titulkom?
Body: 5
<reagovat 
 MIKI(cz) (Občasný) - 27.9.2006 > Jakub Očivid> ta metafora vladnouci tridy je tvou predstavou, ve skutecnosti to primo tak mysleny neni, ale je mozny to tak brat. slysel jsem nazor, ze by to mohla byt metafora opileho ridice, aneb jak to muze skoncit, kdyz clovek jezdi opilej-odehrava se to v garazi, 4 smrtaci zprostredkovavaji pomalou smrt ridice. kazdy si to vezme po svym..
nema to pusobit prilis vesele. ten titulek mi prijde celkem dobry-psycho+underground (60., 70. leta, podzemi)
navic je to fotografie do souteze, kategorie Fotounderground
<reagovat 
brunoK (Občasný) - 27.9.2006 > výborná práce a to na obou stranách
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
brunoK (Občasný) - 27.9.2006 >
<reagovat 
toono (Stálý) - 27.9.2006 > neni to dostatecne ftipne.. takhle je tam jakysi pokus o humor, ale neni to dotazeny do konce..
<reagovat 
 MIKI(cz) (Občasný) - 27.9.2006 > toono> je pravda, ze tak trochu pokus o humor tam je:-)..je to jen detail, ma mozna trochu pobavit.dosud na to nikdo nereagoval.
situace je v podstate absurdni-clovek, ktery je mucen 4 stejnymi dal neidentifikovatelnymi bytostmi (kdyby napr. meli na rukave hakovy kriz, mohl bych to nazvat holocaust)..
krev je na prvni pohled vytvorena v photoshopu, je to jen predstava, aby to vypadalo desive, mozna by na desivosti pridala mensi sytost barev a vic stinu..
ten detail-homer simpson na kravate, ktery oslavuje (pred nim lezi obrovska kyta) ma mozna vybudit usmev na tvari, na druhou stranu pokud si to nekdo spoji s celou situaci, pak to muze vypadat na kanibalskou zabijacku-oslavu..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.9.2006 > MIKI(cz)> no, mne prave rozesmala ta fotosopovska "krev.." to sem povazoval za ftipny..
<reagovat 
 Čtenář - 28.9.2006 > toono> puvodne jsem chtel pouzit kecut, v nejakym filmu jsem slysel, ze je to dobra replika..jenze jsem ho mel malo a chybel by mi na spagety
<reagovat 
 MIKI(cz) (Občasný) - 28.9.2006 > toono> ha, jsem nebyl prihlasenej
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.9.2006 > MIKI(cz)> kecup vypada dost verne.. sic to de poznat taky, ale v ps zmenis pak odstin a hlavne svetlost.. sem to udelal jednou, s praxi asi 2 dni v ps a dost lidi si myslelo, ze de skutecne o krev, pak de zrejme i o to jak to rozetres..
<reagovat 
čtenář ewe keletiová - 27.9.2006 > nejsem anonymní. Tak mě pochovej. Cucáku
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.9.2006 > čtenář> ses anonymni.. ale nejspis budes pekna......
<reagovat 
iii (Občasný) - 28.11.2006 > ...
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 4.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 9.1.2007 > Boha - budeš něžnej týpek :o))))))))
Doporučil 
<reagovat 
 MIKI(cz) (Občasný) - 9.1.2007 > zanzule> to si piš:-) já bych neublížil ani mouše:-))))
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 9.1.2007 > MIKI(cz)> chechty - checht..na psí uši?
<reagovat 
 MIKI(cz) (Občasný) - 9.1.2007 > zanzule> klidně i na kočicí ocas..a štrondo se ruší:-DDD..já se radši vyřádím na fotkách:-)
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 9.1.2007 > to beru..ať je na co koukat ;o)
<reagovat 
 MIKI(cz) (Občasný) - 9.1.2007 > zanzule> dik dik, taky si myslim;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter