Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu mám podat tu správnou dlan, abych sám neutonul ve lžích...
Autor: L.P.G. (Občasný) - publikováno 31.12.2001 (00:45:22)
Stojím na rozhraní nenapočitatelno otázek a stále, již přes miliony let, nenacházím odpovědi.Jsou snad tolik složité, že rozluštěním jejich skrytosti, skončila by moje cesta pouti?Zmizel by ten opravdový důvod, proč žít vlastně na téhle půdě?Nač a opět pokládat si tolik hříšných zapeklitostí, když vyřešením jen ztratil bych žití a ty nenahraditelné důvody, kdy chutˇ lhát stává se silnější, než já!Každý podvádí a každý lže.Po narození a hrstce uběhnutých let, se tomu říká fantazie.
Z jakého světa jsme přišli na tuto planetu?Jedině svět beze jména a slovesné nečistoty je nám bližší, než přítel.Nyní se fantazie proměnila v lež a lež v zabíjení!Vždytˇ za smrt jsme zodpovědni pouze my!To stvůry popudily všechno živé ke vspouře.Jejich otupený mozek vynalezl toto, za jedinou možnost, jak přežít.Nemyslel na druhé a ve skutečnosti vlastně ani sám na sebe!!!Pohřbil své tělo a zahubil též pokrevní rasu.Rasu, která nezná jiné!!!
Já už nechci slyšet ty užírající nářky a naslouchat přibližující se smrti našich duší!A to i přesto vím, že byl, je a bude vedle nás vždy stát stín, jenž naučí jednou ty nenarozené skutečné, bez zahubení předpověditelné cestě života!....


Poznámky k tomuto příspěvku
j'en ai marre (Občasný) - 1.1.2002 > Velká slova, velký žvást...za blbot dávám pět. Hlídej si pravopis, i to patří k řemeslu!!!
<reagovat 
Čtenář - 2.1.2002 > LPG, jak často lžeš ty?
<reagovat 
farišta (Občasný) - 31.12.2001 > vzpoura se Z, za čárkou, tečkou, otazníkem, vykřičníkem je vždy MEZERA. jinak myslím, žes měl možná nějakou myšlenku na začátku, ale podařilo se ti ji utopit do efektních slovních spojeních, tak se z toho stal žvást s hrubicema. ber to prosím jako můj osobní názor, ale pokus se zamyslet, nešlo-li by s tím něco udělat. taky mě můžeš s úspěchem ignorovat. Hezkého Silvestra.
<reagovat 
 čtenář L.P.G. - 7.1.2002 > farišta> Děkuju za kritiku, ale nemyslíš, že ty tzv. - hrubice může udělat každý? Nejde přeci o to, kolik pravopisných chyb uděláš, ale o to, co tím vlastně chceš říct. Pokud nechápeš souvislost po sobě následujících slov, nikdy ani nepochopíš, proč jsem to vlastně napsala.....jinak taky opožděně hezkýho Silvestra...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter