Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dívka zezadu
Autor: st4nley (Občasný) - publikováno 28.9.2006 (13:32:19)


Poznámky k tomuto příspěvku
Verushkaa (Občasný) - 28.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
keterink (Občasný) - 28.9.2006 > Je to možná dobrej začátek něčeho.
<reagovat 
Efča (Občasný) - 28.9.2006 > opravdu to trochu voní Dalím, ale má to daleko. Zvolila bych jinou techniku
Body: 4
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 28.9.2006 > nevýrazné, priveľa šedej, málo výrazu a konkrétností..veľmi opatrná kresba
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 28.9.2006 > má to být asi nepovedenaá kopie Magrita či Balthuse..tak jak tak o ničem ;)
Body: 1
<reagovat 
 st4nley (Občasný) - 28.9.2006 > caesarborgia> tak jsem koukal na tvoje práce, a musim uznat že fakt dobrý, vážím si tvého hodnocení, dík za to
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.9.2006 > Mne sa to páči:))
Body: 4
<reagovat 
POIU_ (Občasný) - 28.9.2006 > waw, pekne je to, len trosku viac kontrastu by to scelo...ale vypracovane pekne
Body: 4
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 28.9.2006 > no pokud pro tebe mají váhu jen hodnocení toho kdo tu vystavuje nemáš moc velký ambice ;)
<reagovat 
 st4nley (Občasný) - 28.9.2006 > caesarborgia> kdybys mi dal 5 bodů tak bych tě respektoval i kdybys tu neměl nic :D
Je mi jasný, že nápad samozřejmě nulovej, tak spíš čekam komenty k technice atd.
Ale beru vás za slovo a už se nesnížím k žádné kopii :)
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.9.2006 > caesarborgia> Nad tým som práve uvažoval, že škoda, že tu nie je viac komentov "nezasvätených" aspoň nie sú ovplivnení osobnými ambíciami.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 28.9.2006 > Karhaj(Sinner)> no ono je prostě jednodušší si představit že třeba ten kdo rád kritizuje nic nedělá ..pak se tak kritika dá brát např. jako ta bajka i lišce a hroznech :) ..ale tady autor je bezva vtipálek pochopil to zjevně :) ..btw souhlasím s tebou ;)
<reagovat 
Zazděná (Občasný) - 28.9.2006 > nic moc..neni v tom skoro zadny kontrast..je to takove mdle
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 28.9.2006 >

Kresba mi evokuje ilustraci k budovatelským sovětským románům 50.-60.- let minulého století. Jakoby vlající sukně ve větru i halenka, neklidné záclony - vše znaky budovatelského elánu, podlaha bez koberce, pustá zeď, optimistický výhled do budoucnosti, akorát na obzoru chybí silueta rozvíjejícího se města či továrny. Je neděle, dole na ulici hraje dechovka místího kovoobráběcího závodu budovatelské pochody a Nataša z okna vyhlíží svého milého Kosťu, nového inženýra blízkého metalurgického závodu. Spolu popijí čaj a budou připravovat plán na příští měsíc komsomolské skupiny.

Tak nějak sovětští ( a nejen ti) výtvarníci v duchu socialistického realismu ilustrovali. Rozhodně tato kresba evokuje různé pocity - každému jiné, není to kresba, kterou bychom bez mrknutí oka přešli, aniž bychom alespoň trošku nezareagovali - líbí, nelíbí.

Za to, že kresba ve mně evokuje volnou neděli, klid a že oknem slyším hudbu, přidávám body.


Body: 5
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 28.9.2006 > me se ta holcina zda spis jako od daliho....a teda dobra, jenom mi prijde, ze ji chybi leva noha, teda chodidlo.....;o)
Body: 4
<reagovat 
 st4nley (Občasný) - 28.9.2006 > holka_magor> výborně, je to skutečně od Daliho, původně sem to chtěl dát do komentáře, ale chtěl sem si vás trochu prověřit, a klobouk dolu že ste poznali :)
S tou nohou máš bohužel pravdu
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 1.10.2006 > holka_magor> Třeba strká nožku do myší nory! ;o))) Jinak to má pěknou náladu, originál neznám, trochu možná zjemnit uhle na stěnách, dělá rýhy... ;o)
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 28.9.2006 > st4nley> No ja mam tenhle obrazek od nej docela rada, vlastne hlavne kvuli tomu, ze se vymyka z jeho tvorby....nametem, i kdyz ja daliho rada i tak...;o)

Ty nohy je fakt skoda, kdyz se na to koukam znova a znova rekla bych ze jsi moh trosku pridat na kontrastech, jak uz tady padlo, je to celkem mdly...ale jinak fakt pekny...;o)
<reagovat 
čtenář zabicka - 1.10.2006 > tenhle obrazek od nej je docela znamej. Cviceni podle mistru neni spatne, jen bych to brala jako cviceni. Navic kontrolu mas uz tim, ze mas pred sebou origial tedy nepotrebujes az tak znat nazor ostatnich. Takovy typ cviceni neni dle me hoden vystavovani. Jen to zkousej dal, ale sem dej radsi neco jineho.
<reagovat 
Antinua4 (Občasný) - 29.9.2006 > No jo,uhel je zrádná věc....Ta postava je dobrá,ale okolí mi bohužel jaksi zplývá....
Body: 3
<reagovat 
 st4nley (Občasný) - 29.9.2006 > Antinua4> jen bych upozornil, že to je nakreslený tužkou...
A hlavně je to vyfocený mobilem, což na kvalitě ješte ubírá
<reagovat 
 Antinua4 (Občasný) - 2.10.2006 > st4nley> Jé,tak to promiň.Mně to fakt připadá jako uhel....To bude tím mobilem
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 3.10.2006 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 st4nley (Občasný) - 3.10.2006 > Lumig> oh, děkuji :-)
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 1.1.2007 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter