Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Symbolický bomber
Autor: Magnetoza (Občasný) - publikováno 1.10.2006 (00:04:15)
Země česká- domov veřejných lumpů. Tato slova bylo možno slyšet včera okolo polední hodiny na Václavském náměstí, v místech, kde obvykle po nocích stávají prostitutky. Zapálil jsem si doutníček a po chvilce přemýšlení jsem se rozhodl- jdu tam. Kráčel jsem opatrně, abych nevzbudil pozornost místních kybiců, lhářů a vandalů, kteří jen tak snadno nesnesou putující hrochy s potřebou osvíceného zážitku. Nakouknul jsem, zda je čistý vzduch, osvěžil zdejší zakyslý vzduch několika foukáčky z drahého kubánského doutníku a přidal se. Stal jsem se součástí obce, nyní již bez prodlení mohu vstoupit do vnitřku svobody a vystouupit z prostoru totality ad libitum, dle vlastního uvážení. Poněvadž jsem již několik roků ženatý a dokonce i otcem, nemohu tato místa navštěvovat pravidelně, doma by mi to zřejmě neakceptovali. Je to smutné, co se dá dělat, proto tam chodím vždy potají, ve vytahaném svetru, v tretrách, se slunečními brýlemi, čelenkou, psem na vodítku a s nezbytným kartonem delikátních kubánských doutníků. Myslím, že tyto návštěvy mi vrátily určitou část smyslu mého života, povznesly mou trudomyslnost z propasti marnosti do souhvězdí naděje, eliminovaly veškeré bolístky a vnitřní tragédie, které mnou dosavaď lomcovaly, zároveň též odhalily v mé osobě dosud skrývaný cit pro existenční rytmus nebývalé dynamiky. Po několika návštěvách se tak ze mne, starého nemocného retardovaného mravence nelidského, stal náročný erudovaný přitažlivý aktivní a svědomitý sluha kázně, jež je postulována v obecném výkladu vyšším mravem božím. Návštěvy změnily můj život k lepšímu, proto si občas pro sebe říkám, že bych právě teď mohl zemřít- jsem totiž v naprosto vrcholovém stádiu jsoucího štěstí a lásky v sobě samém. Je nutno také konstatovat, že i doma mi to klape o mnoho lépe než dřív- vida jaký paradox. Kvůli strachu z rodiny se neosměluji svá úžasná dobrodružství více zpravidelnit a přitom právě díky nim se můžu nyní zařadit mezi ideální vzorné rodinné členy. Doufám, že po čase tuto záležitost definitivně vyřeším, jenom se stále obávám z možného negativního postoje ze strany mé rodiny, což by mohlo přinést nemálo zklamání a nemálo malicherných hádek- má dobrodružství by posléze trpěla pod nánosem strastí mého domova. Avšak kdo ví, třeba se vše vyřeší k dobrému, vidím to nadějně, dobrodružné návštěvy mě v této víře akumolovaly. A mimochodem, víte vy vůbec, co já na těch svých návštěvách činím? Vážně to chcete vědět? Ano? Dobrá, já vám to tedy prozradím, ale nesmíte se mi smát, platí? Tak tedy- své avizované návštěvy trávím tím, že voda mučí pole širá Boryš umí po skalinách v sadě krmí se vzteklý pes rajský plyn to na dohled... A pokud si chcete užívat stejně jako já, neváhejte a příjďtě- vězte, že každou minutu není pozdě, proto honem honem na Dobroš kůl!


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 30.12.2006 >

mile pitoreskní


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter